سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز اعلام کرد: مسکو گام های عملی پاسخ به مشارکت لندن در اقدام تروریستی دریای سیاه را بررسی می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیرکل سازمان ملل متحد بر لزوم درخواست از متخصصان و دانشمندان جهان برای برداشتن گام‌های عملی به منظور مقابله با تهدیدات ناشی از هوش مصنوعی تأکید کرد.
رئیس جمهور تصریح کرد: آنچه این مدت ملت ما را علی رغم خواست دشمنان پیش برده و زمینه ساز گام های بزرگ شده، در پرتو ایمان و امید بوده است.
رئیس جمهور تصریح کرد: آنچه این مدت ملت ما را پیش برده و علی رغم خواست دشمنان گام‌های بزرگی را برداشته در پرتو ایمان و امید بوده است.
ظرفیت‌های توسعه کشورمان آنقدر بالا است که با تصمیم‌های علمی و سخت اقتصادی و برداشتن گام‌های حساب شده می‌توان کاری کرد تا احکام برنامه هفتم در میدان تحقق یابد و به یادگار روی کاغذ نماند.
معاون رییس جمهور گفت: توانسته‌ایم از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه صنعت دفاعی و صنعت هسته‌ای قوی‌تر از تحریم‌ها عمل کنیم.
دو نیروی مطرح یعنی جلیلی و جبلی، در عمل همه کاره سازمان بزرگ صداوسیما هستند و مدیریت آن را برعهده دارند. سیطره برخی خاندان جلیلی در صداوسیما در حالی است که با چشم‌انداز انتخابات ۱۴۰۲، جلیلی‌ها با گام‌های استوار از پارک‌وی‌ به سمت بهارستان در حرکت‌اند.
امام جمعه موقت تهران گفت:گام‌های ماه رمضان شنیده می‌شود و شاهد نزدیک شدن ماه خدا هستیم و جامعه مؤمنین باید با همه قلب و عمل خودشان از این حقیقت بزرگ استقبال کنند.
در جریان برگزاری پیش سمینار و نشست جمع بندی علمی «نخستین همایش بهبود روند بودجه ریزی در ایران»، گام های واقعی اصلاح بودجه ریزی درایران به بحث و بررسی نقادانه گذاشته شد.
نماینده مجلس گفت: تفاهم نامه همکاری وزارت نفت و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری می تواند در راستای دانش بنیان شدن صنعت نفت و گاز کشور بسیار راهگشا باشد و با کمک شرکت های دانش بنیان به سمت توسعه ی صادرات منابع نفت و گاز، فرآوری و بهبود زیرساخت ها گام برداریم و از خام فروشی فاصله بگیریم.
اقدام رهبر انقلاب و قوه قضاییه گام مهمی برای آرامش بخشیدن به جامعه و فضای سیاسی کشور بود لذا سوال این است که آیا صدور بیانیه های شعاری و غیر عملی آیا می تواند پاسخ مناسبی به این حرکت باشد یا خیر؟این بیانیه ها چه تاثیری بر اقدامات مهم بعدی خواهد گذاشت؟
اقدام رهبر انقلاب و قوه قضاییه گام مهمی برای آرامش بخشیدن به جامعه و فضای سیاسی کشور بود لذا انتظار است بعد از این حکم همه جناح های سیاسی و چهره های مشهور سیاسی و همه مسئولان سابق و فعلی به گونه ای اظهار نظر و عمل نمایند که اقدام آنها در راستای همین هدف مهم باشد و صدور بیانیه های شعاری و بدون مبنا و تنش زا هیچ تاثیر مثبت و گام موثری در این زمینه نخواهد بود.
مشاور سابق ظریف با بیان این که هدف پارلمان اروپا از تحریم سپاه، جمهوری اسلامی ایران است، گفت: تصور نمی‌کنم اروپایی ها آماده باشند که گام‌های عملی و فراتر بردارند، حتما متوجه تبعات و پیامدهای منفی این موضوعات هستند.
اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: افزایش میزان تاب‌آوری اجتماعی دانش آموزان در برابر آسیب‌های اجتماعی یک ضرورت بوده که باید گام‌های علمی در زمینه برداشته شود.
تهران بعد از تحمل ۴روز «وضعیت اضطراری»، باز هم «تصمیمات موازی آلودگی هوا» به خود دید. مصوبات اخیر در پایتخت برای بحران «هوای سمی»، به جای آنکه از جنس «کاهنده ذرات معلق و گازهای آلاینده هوا» باشد، عملا «سبک زندگی در آلودگی» را به شهروندان ابلاغ کرده است. در آخرین مصوبه، «دورکاری برای اقلیت‌ها» یعنی کارمندان دارای شرایط خاص تجویز شده است که به‌دلیل عدم برقراری ارتباط بین این تصمیم و منشأ آلودگی، شرایط قرمز تا زمان «باد و باران» تمدید خواهد شد. این مدل مواجهه با بحران، آلودگی را گارانتی می‌کند.
فدراسیون فوتبال خوشبختانه این بار گام های عملی برای تجهیز استادیوم های لیگ برتر به داور ویدئویی برداشته است و پروژه از جلسات کارگروه به اجرا رسیده است.
به عبارت ساده‌تر دانشگاه و تجمعات دانشگاهی، نسخه و نماد کوچک‌تر همان محیطی است که مطالبه اجرایی شدن اصلی ۲۷ قانون اساسی در آن طرح می‌شود. حالا بر خلاف تمامی انتظارات و مطالبات برای برداشتن گام‌های عملی در مسیر اصلاح و قانونیت بخشیدن به تجمعات، شاهد هستیم گامی منفی در مسیر سلب برگزاری تجمع اعتراضی در نهاد دانشگاه و آموزش عالی برداشته شده است.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اعتراضات اخیر و با بیان اینکه دشمنان به دنبال تجزیه ایران هستند و فوت مهسا امینی و حجاب دستاویزی برای رسیدن دشمنان به منابع ایران است، توضیح داد: مهمترین وظیفه و ماموریت معلمان این است که با کمک اولیا برای تحصیل و تربیت دانش آموزان گام‌های موثری بردارند چرا که دشمنان متوجه شده اند ایران در فن آوری اطلاعات علمی، رشد جهانی داشته و می‌خواهند کاری کنند که دانش آموزان از مسیر تحصیل منحرف شوند.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: در حال حاضر به نقطه‌ای رسیدیم که درک مشترک در موضوعات مختلف وجود دارد و این کمک می‌کند در گام‌های نهایی توافق بتوانیم با سرعت بهتر و بیشتری عمل کنیم.
مدیرعامل مگاموتور از افزایش ظرفیت تولید این شرکت به ۲۵۰۰ دستگاه در سال آینده خبر داد.
سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از گام‌های جدی برای تحقق اقتصاد دانش‌بنیان و توسعه بازار شرکت‌های این حوزه گفت.
الشوبکی گفت:نگرش و رویکردی مبنی بر لزوم ازسرگیری روابط با ایران نزد کشورهایی همانند امارات که کانال های ارتباطی دارد و آماده اعزام سفیر است و همچنین کویت که این اقدام را انجام داد وجود دارد.
معاون علمی و فناوری گفت: قوه قضاییه با معاونت علمی همکاری خوبی داشته و قرار است در زمینه پیشگیری از وقوع جرم با بهره گیری از علوم انسانی و ایجاد خانه های نوآوری گام جدیدی برداریم.
معاون علمی و فناوری گفت: قوه قضاییه با معاونت علمی همکاری خوبی داشته و قرار است در زمینه پیشگیری از وقوع جرم با بهره گیری از علوم انسانی و ایجاد خانه های نوآوری گام جدیدی برداریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ