وزارت امور خارجه آمریکا ادعای مطرح شده درباره نقش آمریکا در خرابکاری خط لولوه انتقال گاز روسیه به اروپا را رد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ناتوانی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، در تلفظ نام یک برند سوژه بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها شده است.
افشای ریز قرارداد اعضای تیم استقلال در فصل گذشته اقدامی بود که با تعجب بسیاری از اهالی فوتبال همراه شد.
هیئت نمایندگی روسیه در سازمان ملل درخواست مسکو برای برگزاری نشست شورای امنیت در ششم تیر ماه در ارتباط با خرابکاری در خط لوله نورد استریم را مطرح کرد.
رئیس‌جمهوری اوکراین مدعی شد که از توطئه ادعایی دولتش برای منفجر کردن خط لوله‌های گاز «نورد استریم» اطلاعی نداشته است. طبق گزارش‌ها، این طرح توسط یک کشور اروپایی شناسایی شد و متعاقبا به اطلاع واشنگتن رسید.
رئیس جمهور اوکراین به گزارش‌ها درباره دخالت نیروهای این کشور در خرابکاری خط لوله گاز روسیه واکنش نشان داده و گفته است که این حادثه کار نیروهای اوکراینی نبوده است.
رئیس کل دادگستری استان سمنان از صدور کیفر خواست عوامل اقدام ناکام تعرض به یکی از اماکن نظامی سمنان پس از گذشت ۱۴ روز از دستگیری خبر داد.
سازمان امنیت فدرال روسیه امروز از کشف و خنثی‌سازی خرابکاری در راه آهن اورال جنوبی در روسیه و بازداشت ۳ نفر در این ارتباط خبر داد.
اولیویه ژیرو، مهاجم میلان، در جریان رویارویی با ناپولی در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، یک ضربه پنالتی را دست داد.
نشریه تایمز در گزارشی نوشت که سرویس‌های اطلاعاتی غرب بلافاصله بعد از وقوع خرابکاری سال گذشته در خط لوله نورد استریم فهمیدند که چه کسی آن را سازماندهی کرده اما آن را لاپوشانی کردند!
وزارت خارجه روسیه امروز در بیانیه ای از مطرح کردن موضوع خرابکاری در خط لوله نورد استریم در منطقه تحت مسئولیت اتحادیه اروپا و ناتو در نشست گروه- ۲۰ خبر داد.
سرگئی ریابکوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت که بی تردید آمریکا مسئول خرابکاری در خط لوله گاز نورد استریم روسیه است.
هیئت نمایندگی روسیه در سازمان ملل درخواست مسکو برای برگزاری نشست اضطراری شورای امنیت در ارتباط با موضوعات افشا شده اخیر پیرامون خرابکاری در خط لوله نورد استریم را مطرح کرد.
قصد تقلیل دادن اعتراضات اخیر را ندارم. به‌هرحال پاییز امسال ایران روز‌هایی را تجربه کرده که در چهاردهه اخیر بی‌سابقه بود و بعید نیست تا چهاردهه آینده هم سایه آن بر سر مردم باقی بماند و این اعتراضات فراموش نشود. درواقع معترضان باهوش‌تر از این بودند که رهبری اعتراضات را به این افراد بدهند که اگر آن فردی که دنبال خرابکاری سرویس‌های بهداشتی عمومی بود، رهبری اعتراضات را برعهده داشت، امروز یک توالت سالم در این مملکت نداشتیم.
براساس گزارشی جدید از خط ۹۱۱ منطقه گالاتین، واقع در ایالت مونتانا ایالت متحده، حدود ۲۸ دستگاه آیفون ۱۴ اپل، به اشتباه هشدار‌های سیستم تشخیص تصادف خود را ارسال کرده‌اند. این گزارش به هشدار‌های متعدد در بازه ۱ تا ۱۵ دسامبر اشاره دارد. پس از آنکه امدادگران به مبدا رسیدند، متوجه شدند که نه تنها هیچ مورد اضطراری وجود نداشته، بلکه افرادی در یک کمپ اسکی در حال گذران وقت بودند!
سازمان امنیت فدرال روسیه در بیانیه ای اعلام کرد که خرابکاری نیروهای ویژه اوکراین در تاسیسات هسته‌ ای کریمه خنثی شده است.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) در سخنانی تصریح کرد: به خرابکاری انگلیس در «نورد استریم» پاسخ متناسب خواهیم داد.
جنگ روسیه و اوکراین و خرابکاری در خط لوله نورد استریم امکان صادرات گاز روسیه به اروپا را از بین برده است. به همین دلیل روسیه به دنبال استفاده از ظرفیت همسایگان به منظور فروش گازش است.
سوئد بار دیگر مشارکت روسیه در تحقیقات مرتبط با خرابکاری در خط لوله گاز نورداستریم را رد کرد.
شب گذشته خبری منتشر شد که هفت نفر عوامل تروریستی اقدام به قطع ۷ متر از ریل راه آهن قطار تبریز - تهران در نزدیکی ایستگاه قزوین کرده بودند.
شرکت راه آهن «دویچه بان» امروز از وقوع خرابکاری در شبکه ریلی در شمال این کشور و توقف رفت و آمد قطارها خبر داد.
سازمان امنیت سوئد با انتشار گزارشی تأئید کرد: تحقیقات سرویس امنیتی سوئد در محل حادثه در نورد استریم یک و نورد استریم ۲، ظن وقوع خرابکاری آشکار را افزایش می دهد.
رئیس جمهور روسیه در گفتگوی تلفنی با همتای ترکیه ای خود، خرابکاری در خط لوله انتقال گاز این کشور به اروپا را «یک اقدام تروریستی بین المللی» دانست.
شبکه تلویزیونی اسکای‌نیوز انگلیس در گزارشی مدعی شد که خرابکاری در خطوط لوله نورد استریم با یک وسیله انفجاری کنترل از راه دور، صورت گرفته است.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه از احتمال خرابکاری در بروز نشتی های تازه در خطوط لوله نورد استریم یک و دو متعلق به این کشور خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ