ذوب‌آهن فصل را با رتبه تک رقمی نهمی تمام کرد، اما به نظر می‌رسد مدیران باشگاه قصد دارند تغییراتی را در راس کادر فنی این تیم ایجاد کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نایب‌ رئیس مجلس فلسطین در دیدار با رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: شهید حاج‌قاسم سلیمانی در مسیر آزادسازی فلسطین جان خود را فدا کرد.
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: حاج قاسم سلیمانی در هر میدانی با حرف منطقی وارد می‌شد، اگر طرف مقابل منطق را می‌پذیرفت، دعوایی نداشت.
قاسم حدادی‌فر می‌گوید اگرچه با مدیران ذوب‌آهن برای قبول سرمربیگری تیم فوتبال باشگاه مذاکره کرده، اما شرایط همکاری را مساعد ندیده است.
گزینه سرمربیگری ذوب‌آهن اصفهان در کادر فنی محمد ربیعی نیز حضور نخواهد داشت.
قدمت بقعه امامزاده قاسم (ع) در محله امامزاده قاسم (ع)، شمیران به دوره صفویان می‌رسد.
مدیرعامل ذوب‌آهن می‌گوید احتمالا ظرف یکی دو روز آینده قاسم حدادی‌فر به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال باشگاه معرفی می‌شود.
قاسم حدادی‌فر به بهانه فینال لیگ قهرمانان اروپا با انتشار یک استوری از مرحوم صدر یاد کرده است.
قاسم حدادی‌فر می‌گوید به هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن برنامه داده است.
در پی انتشار مطلبی درباره سرمربیگری قاسم حدادی‌فر در ذوب‌آهن، یکی از اعضای هیئت مدیره این باشگاه توضیحات تکمیلی را در اختیار "ورزش سه" گذاشت.
باشگاه ذوب آهن اصفهان در آستانه انتخاب قاسم حدادی‌فر به عنوان سرمربی است.
قاسم حدادی‌فر اعلام کرد که برای سرمربیگری در ذوب‌آهن با او صحبتی انجام نشده است.
بازیکن اسبق ذوب آهن و پرسپولیس هدایت تیم دسته دومی نود ارومیه را برعهده گرفت.
کامران قاسم پور دارنده مدال طلای وزن ۹۲ کیلوگرم رقابت های کشتی قهرمانی جهان در صربستان، در نظرسنجی مردمی بعنوان برترین کشتی گیر سال ۱۴۰۱ انتخاب شد.
سخنگوی حماس با اشاره به ادامه نبرد شمشیر بیت المقدس برای دفاع از مسجد الاقصی، یادآور شد که مقاومت در غزه همچنان مترصد اوضاع و رخدادهاست.
مشهد ـ سرپرست دانشگاه رضوی گفت: حاج قاسم یک الگو در دفاع از جامعه و کیان اسلامی است، شخصی است که آرمان‌های جامعه اسلامی را عملاً در میدان محقق ساخته است.
مشهد ـ سرپرست دانشگاه رضوی گفت: حاج قاسم به عنوان یک الگو در دفاع از جامعه و کیان اسلامی است، شخصی است که آرمان‌های جامعه اسلامی را عملاً در میدان محقق ساخته است.
ایاد الاماره گفت: از حاج قاسم و حاج ابومهدی آموخته ایم که پیروزی، فرهنگی است که قبل از اینکه واقعیت پیدا کند باید در جان ها نهادینه شده و در دل ها و ذهن ها آغشته شود.
مشهد ـ فرمانده جبهه مقاومت عراق گفت: حاج قاسم به تمام معنا مرد میدان بود و در این میدان شجاعانه و بدون هیچ ترس و واهمه‌ای در برابر دشمنان ایستاد.
محمد نوری و قاسم حدادی‌فر دو دستیار مهدی تارتار در ذوب‌آهن رویا‌های بزرگی را در امر مربیگری فوتبال در سر می‌پرورانند.
محمد نوری و قاسم حدادی‌فر دو دستیار مهدی تارتار در ذوب‌آهن رویاهای بزرگی را در امر مربیگری فوتبال در سر می‌پرورانند.
قاسم حدادی فر می گوید همه در زمان کوتاه باقی مانده تا جام جهانی باید دست به دست هم دهند تا تیم ملی بتواند در یک مسیر هدفمند حرکت کند.
نماینده وزن ۹۲ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد ایران با درخشش در دیدار فینال رقابت‌های قهرمانی جهان در صربستان به مدال طلا رسید.
هافبک اسبق پرسپولیس و تراکتور به عنوان سرمربی کار را در آذربایجان دنبال خواهد کرد.
قاسم ای نقطه عطف شرف انسانی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ