محمد نوری و قاسم حدادی‌فر دو دستیار مهدی تارتار در ذوب‌آهن رویاهای بزرگی را در امر مربیگری فوتبال در سر می‌پرورانند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حتی از سکوت بزرگان جریان اصلاحات واهمه دارند و تلاش می‌کنند از نقش آفریتی احتمالی آنها در انتخابات اسفند جلوگیری کنند چرا که به‌خوبی می‌دانند اگر این شخصیت‌ها در صورت تایید کاندیداهای جریان اصلاحات وارد عرصه انتخاباتی شوند، باید با کرسی‌های بهارستان خداحافظی کنند. از جمله اقدامات دلواپسان انگ زنی به اصلاح طلبان و چهره‌های تاثیرگذار این جریان است مانند عبدالله نوری!
وکلای حمید نوری در دهمین جلسه دادگاه تجدید نظر ایرادات و اشکالات اساسی به روند بازداشت و محاکمه وی در سوئد وارد کردند.
بازیکن سابق تیم ملی و مربی فعلی ذوب آهن می گوید سبک امیر قلعه نویی با کی روش متفاوت است و برای دیدن شرایط ایده آل ملی پوشان باید زمان بگذرد.
معاون حقوق بشر و امور بین‌الملل وزارت دادگستری با اشاره به اینکه ایرانیان خارج از کشور یک فرصت هستند، به آخرین وضعیت پرونده‌های اسدالله اسدی و حمید نوری که در کشورهای بلژیک و سوئد بازداشت هستند، پرداخت.
وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدارهای روز چهارشنبه، سوم اسفند با مقامات عراقی در بغداد، با نوری المالکی، رئیس ائتلاف دولت قانون عراق دیدار و گفتگو کرد
ملوان در شرایطی فردا به مصاف استقلال خواهد رفت که مازیار زارع و پژمان نوری خاطره خوبی از داور این بازی ندارند.
یکی از سریع‌ترین فناوری‌هایی که به دست آمده است و انواع زیادی دارد. فیبر‌های نوری برای انتقال داده‌ها با سرعت زیاد و به مناطق دور استفاده می‌شوند.
رئیس ائتلاف دولت قانون خواستار افزایش همکاری میان بغداد و مسکو در زمینه های مختلف شد.
کاپیتان اسبق پرسپولیس برای دومین بار طی دوران مربیگری خود برابر این تیم قرار خواهد گرفت و امیدوار است بتواند به نتیجه مناسبی مقابل صدرنشین دست یابند.
نخستین رویداد ملی "مدارس آینده" با محوریت نقش فناوری‌های نوین درفضاهای آموزشی ، پرورشی و ورزشی کشور به همت بنیاد برکت برگزار شد.
آیت الله نوری همدانی گفت: متاسفانه چیزی از گرانی و مشکلات مردم کم نشده است. در این چند سال چیزی ارزان نشده است، باید با همت مضاعف و برنامه ریزی دقیق مشکلات اقتصادی را حل نمود.
علی اکبر ناطق نوری می‌گوید: سلطان قابوس ضیافت شامی – البته خصوصی بود – به احترام من برپا کرد. این‌ها وقتی می‌خواهند پذیرایی کنند عبا و عمامه را برمی‌دارند و با همان لباس سفید و شال بسته و خنجر پذیرایی می‌کنند. وقتی وارد حیاط شدیم، رئیس مجلس عمان به من گفت: این سلطان قابوس است. من دیدم خود سلطان قابوس هم مثل بقیه خدمه از نظر تشریفات در صف ایستاده است. واقعا باورم نمی‌شد، اما نگاه کردم و دیدم که خود اوست، چون از نظر لباس و ... هم شکل هستند، خیلی خوشم آمد و کمی خجالت کشیدم که متوجه نشدم او ایستاده است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر اجرای با سرعت پروژه فیبر نوری گفت: تنظیم مقررات خدمات و سکوهای فضای مجازی سرلوحه اقدامات رگولاتوری قرار بگیرد.
وزیر آموزش و پرورش تعطیلی دوساله آموزش حضوری به علت شیوع کرونا را موجب وارد شدن آسیب بر آموزش فرزندان کشور ارزیابی کرد و گفت: به خاطر همین آموزش غیر حضوری دوساله، فرزندان ما در سکو‌های دیگران بدون هیچ حفاظی تنها ماندند.
محمد نوری و قاسم حدادی‌فر دو دستیار مهدی تارتار در ذوب‌آهن رویا‌های بزرگی را در امر مربیگری فوتبال در سر می‌پرورانند.
آیت الله نوری همدانی گفت: مردم از اینکه قیمت برخی از محصولات و کالا‌ها طی سال‌های اخیر افزایش چندین برابری پیدا کرده گلایه دارند.
آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید با صدور پیام تسلیتی، حوادث تروریستی در شهرهای ایذه و اصفهان را محکوم کرد.
شهردار منطقه ۱۰ تهران از رفع خاموشی بوستان‌های سطح منطقه خبر داد و گفت: از مهر ماه امسال ۵۷ پایه برج نوری نصب شده است.
رئیس ائتلاف دولت قانون در پیامی رأی اعتماد پارلمان عراق را به «محمد شیاع السودانی» نخست وزیر جدید این کشور و اعضای کابینه او تبریک گفت.
سرمربی و مدیرعامل جوان ملوان در شب بازی با پرسپولیس، خاطرات جالبی برای بازیکنان جوان این تیم دارند.
عضو حزب کارگزاران با اشاره به حضور دورباره احمدی‌نژاد در مجمع تشخیص گفت: تشخیص من این است که رهبری باور دارند نام آقای احمدی‌نژاد در جدول اعضای مجمع به این منظور باید حفظ شود که ایشان کنترل شود.
آیت الله نوری همدانی در پیامی، راهپیمایی اربعین را حفظ شعائر الهی برشمرد و از ستاد اربعین، وزارت کشور و همه نهادهای مردمی که در این مسیر تلاش کرده‌اند، تشکر کرد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: شورای عالی سینما به دلیل اینکه نیازمند تعیین اعضا بود وزرای مورد نیاز یعنی آقایان امیر عبداللهیان و نوری پیشنهاد شدند.
رئیس ائتلاف دولت قانون و رهبر ائتلاف «فتح» عراق در جریان دیداری مشترک در خصوص آخرین تحولات سیاسی عراق رایزنی کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ