قاسم حدادی فر می گوید همه در زمان کوتاه باقی مانده تا جام جهانی باید دست به دست هم دهند تا تیم ملی بتواند در یک مسیر هدفمند حرکت کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر خارجه روسیه اعلام کرد که غرب رویکرد دوگانه‌ای را در قبال مسائل مختلف بین‌المللی در پیش می‌گیرد.
سیدمحمد خاتمى با اظهار شگفتى از بى تدبیرى مسؤلان اصلى نظام نسبت به مسائل اجتماعى، افزود: با توجه به تجربه تلخ گذشته و هزینه هاى سنگینى که جامعه پرداخته و لطماتى که به حیثیت اسلام وارد آمده است، انتظار مى رود که مسوؤلان نه تنها با این رفتارها و رویکردها و مواضع مخالفت کنند بلکه با مسببان و مباشران برخورد جدى داشته باشند.
مسعود نیلی، دستیار اقتصادی حسن روحانی گفت: دوره آقای هاشمی ۱ سال و چند ماه سمت داشتم و سر مسائلی مثل نرخ ارز مشکل داشتم و نهایتا هم آمدم بیرون و خوب هم شد که آمدم بیرون. فکر می‌کردم در دولت آقای روحانی یک دوره استثنایی پیش آمده است. رفتیم و در سیاست خارجی صحبت کردیم، امتیاز دادیم و استقلال‌مان تضمین نشد.
وینگر سال‌‎های دور پرسپولیس می‌گوید بیش از دو دهه پیش نیز سرخپوشان با شرایط مشابهی به مصاف استقلال در فینال جام حذفی رفتند.
پروژه تله‌‌‌کابین گرگان در قالب طرح «پارک جنگلی ناهارخوران» به مساحت ۶۰۲ هکتار که از سال‌‌‌‎ها پیش مطرح شده، موافقان و مخالفانی دارد. از یک سو، مسوولان استانی اجرای این پروژه را باعث رونق گردشگری استان می‌‌‌دانند و از سوی دیگر، مخالفان زیست محیطی هم مسائلی را مطرح می‌کنند که جای تامل دارد.
حداد عادل: وقتی در قانون اساسی برای حل مسائل کشور ساز و کار‌های قانونی پیش بینی شده و وجود دارد و آن ساز و کار‌ها استقرار پیدا کرده اند، چه دلیلی دارد ما مسائل را اینطور، مسائلی که حل آن‌ها احتیاج به بحث‌های کارشناسی و دقیق و ظریف دارد، این‌ها را به رفراندوم بگذاریم، این مسائل در هر سطحی که باشند، در قانون اساسی ما جایگاه تصمیم گیری آن مشخص است، رفراندوم روال عمومی و متعارف اداره کشور‌ها در هیچ جای دنیا نیست، رفراندوم در کشور‌ها یک امر استثنایی است، حالا ممکن است در یک کشوری بیشتر رفراندوم کنند و در یک کشوری کمتر، اما به صورت کلی، رفراندوم در کشور‌ها وقتی پیش می‌آید که سازوکار‌های موجود جواب گو نباشد.
تاکنون مجلس چه کار قابل توجهی درخصوص حفاظت از زیستگاه یوز انجام داده است؟ وظیفه مجلس امروز این نیست که به مسائلی مانند داروی داده شده به پیروز و... پرداخته و به دنبال مقصر باشد.
مشخصا ملاقات نخست‌وزیر اسپانیا با سارا خادم‌الشریعه که به‌تازگی از ایران مهاجرت کرده است، می‌تواند سرآغاز مسائلی تازه باشد؛ به‌ویژه اینکه پیش از این، دیدار یکی دیگر از ورزشکاران ایرانی با رئیس‌جمهور آلمان هم حسابی خبرساز شده بود
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: تنگه هرمز را خرج موارد کم ارزشی کردیم که در نتیجه، ارزش عملیات روانی خود را از دست داده است.
رئیس مجلس با اشاره به دیدار با رئیس مجلس آذربایجان گفت: این اواخر سوء‌تفاهم‌هایی با جمهوری آذربایجان پیش آمده بود که این مسائل برطرف شد و قرار شد در آینده سفری به باکو داشته باشم.
اسداللهی کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: اگر رژیم صهیونیستی بخواهد با دیدگاه‌های اسموتریچ و بن گویر پیش برود آنقدر در جامعه‌ی صهیونیستی بحران‌های داخلی پیش خواهد آمد که قادر نخواهند بود هیچ اقدام خارجی از جمله حمله به ایران را که مرتب نتانیاهو دم از آن می‌زند انجام دهند
هاشمی طبا در ادامه خاطرنشان کرد: «اگر کسی مجرم است باید در دادگاه به کارش رسیدگی شود نه اینکه آزاد باشد و چنین مسائلی برایش پیش بیاید.»
در بخشی از صحبت های هاشم آقاجری استاد شناخته‌شده تاریخ می خوانیم: ببینید جمهوری اسلامی در آغاز در قانون اساسی خود دچار نوعی پارادوکس بود. این پارادوکس در مسائلی مانند جمهوری اسلامی، مردم‌سالاری دینی، در حاکم کردن فقه سنتی بر حقوق مدرن وجود داشت. به خودی خود نوعی ناهمزمانی را تولید می‌کرد. حالا وقتی که سیستم یک سیر بازگشت به گذشته هم پیدا می‌کند، این زمان‌پریشی و آناکرونیسم بین سیستم و زیست جهان باز هم بیش از پیش عمیق‌تر و وسیع‌تر شده است که بسیاری پدیده‌ها از جمله همین پدیده آخر یعنی گشت ارشاد یکی از محصولات آن است.
با توجه به عدم انجام اردوی خارجی پرسپولیس به دلیل مسائل خروجی، اکنون باشگاه در انتظار تصمیم یحیی گل محمدی برای برگزاری اردوی داخلی پیش از دربی است.
پاشینیان چندی پیش در یک تماس تلفنی با مقام های کشورمان گفته بود جمهوری اسلامی ایران همواره در رفع تنش‌ها و بحران‌های منطقه نقشی سازنده و تاثیرگذار داشته است.
امیرعبداللهیان گفت: آمریکایی‌ها تلاش می‌کنند در مسائل روز‌های گذشته در ایران بدمند. هیچ مذاکره‌ای را با هیچ امتیازی به طرف آمریکایی نخواهیم داد. ارزیابی ما از پیام طرف آمریکایی این است که نه تنها [این مسئله] اولویت آن‌هاست بلکه شتاب هم دارند.
عضو ارشد حزب موتلفه اسلامی در پاسخ به این سوال که پسر شما جذب سازمان منافقین شد آیا وی هم درگیر همین مسائل شد ‌و برخوردی که با بقیه افراد جامعه در اینگونه موارد صورت می گیرد با وی صورت گرفته است گفت: پسر من وضعیت خاصی داشت. بیچاره مورد حمله منافقین قرار گرفت و در دام آنها افتاد، بعد خودش متوجه شد و وضعی پیش آمد که فهمید گرفتار شده است و خودش را اصلاح کرد.
یک پژوهشگر مسائل استراتژیک با بیان این که قرائت متفاوت ایران و آژانس از مساله پادمانی و اختلافی که پیش آمده مساله ای جدی و مهم است ، گفت: آژانس بین المللی انرژی اتمی باید در این مرحله بپذیرد آنچه پیش آمده و مبنای درخواست این سازمان قرار گرفته، بی تاثیر از انگیزه‌های سیاسی و با هدف نابود کردن برجام توسط اسرائیل نبوده است.
اشتباه مدیریتی در تجمیع این همه مهاجم و ستاره در تمرینات پیش فصل استقلال، بارز است و آجورلو تحت فشار جو هواداری و فشار کانال‌های طرفداران، بازیکنان متعددی را در پست مهاجم راهی تمرینات کرد که حالا مسائلی برای باشگاه ایجاد کرده‌اند.
یک‌سری مسائل در آن بازی پیش آمد و پدرم با آقای عبده دعوا کرد و به همان علت هم از باشگاه پرسپولیس بیرون رفت. این یک مساله واقعی است که خود بازیکنان تاج در آن زمان هم می‌دانند، اما نمی‌دانم چرا الان آقای خیابانی به آن پرداخته است!
رئیس مرکز آموزش محیط‌زیست و تربیت محیط‌بان سازمان حفاظت محیط زیست گفت: آموزش اقشار مختلف مردم و مسئولین و آماده‌سازی آن‌ها برای پیشگیری و مقابله با مخاطرات محیط‌زیستی امری لازم است.
رییس سازمان محیط زیست گفت: هر دستکاری در طبیعت برمبنای توانمندی‌ها و داشته‌های طبیعت انجام شود خیلی راحت می‌توانیم مسائلی مثل سیلاب و مخاطرات دیگر را کنترل کنیم. کشور ما از لحاظ ذاتی وضعیتی دارد که اگر دوسال سیل نیامد، خشکسالی نبود و زلزله نیامد باید انگشت به دهان باشیم. این ذات سرزمین ماست و باید آن را با همین مقتضیات مدیریت کنیم.
ما در این مقاله قصد داریم تا ضمن اشاره به ویژگی های این صندوق های سرمایه گذاری به مقایسه ی چند صندوق سرمایه گذاری با درآمد ثابت از نظر سود و بازدهی بپردازیم. به همین مبنا با استفاده از آمارها و ارقام منتشر شده از سوددهی این صندوق ها ،بهترین صندوق سرمایه گذاری با درآمد ثابت را معرفی خواهیم کرد، پس تا پایان همراه ما باشید.
این هنرمند با اشاره به اینکه یکی از مواردی که پیش از هر چیز سینمای ایران در حوزه قانون گذاری به آن نیاز دارد، مساله بیمه و تعریف شغلی برای فعالان حوزه فرهنگ و هنر است، بیان کرد: بخش اعظم مشکلاتی که در حال حاضر در این حوزه برای هنرمندان وجود دارد، به دلیل نقص در قوانین است. در واقع در بخش قوانین مربوط به بیمه و کار در حوزه هنر به خصوص سینما، مشکل این است که این قوانین قدیمی است و بسیاری از مشکلات و مسائلی که امروز با آن مواجه هستیم در آن دیده نشده است. به عنوان مثال در حوزه بیمه به خصوص در بخش بیمه تأمین اجتماعی (سوبسیدها و بازنشستگی برای هنرمندان) سطح قوانین در کف قرار دارد به همین دلیل برای قوانین موجود در این زمینه نیازمند اصلاحیه و لایحه‌های به‌روز هستیم که توسط مجلس شورای اسلامی تصویب شود تا بتوان بر اساس آن شرایط مناسبی را فراهم کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ