نایب‌ رئیس مجلس فلسطین در دیدار با رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: شهید حاج‌قاسم سلیمانی در مسیر آزادسازی فلسطین جان خود را فدا کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روز جمعه، سید ابراهیم رئیسی در بیست و چهارمین مجمع عالی فرماندهان و مسئولان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در دانشگاه امام حسین (ع) برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد همه شهدای انقلاب اسلامی، به‌ ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، حرکت در مسیر خدای متعال و اجرای دستورات الهی را از ویژگی‌های سپاه پاسداران دانست که آن را از همه نیروهای مسلح جهان ممتاز کرده و به آن قدسیت می‌بخشد.
سید ابراهیم رئیسی روز جمعه در بیست و چهارمین مجمع عالی فرماندهان و مسئولان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در دانشگاه امام حسین (ع) برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد همه شهدای انقلاب اسلامی، به‌ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، حرکت در مسیر خدای متعال و اجرای دستورات الهی را از ویژگی‌های سپاه پاسداران دانست که آن را از همه نیروهای مسلح جهان ممتاز کرده و به آن قدسیت می‌بخشد.
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: حاج قاسم سلیمانی در هر میدانی با حرف منطقی وارد می‌شد، اگر طرف مقابل منطق را می‌پذیرفت، دعوایی نداشت.
معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: پرونده جنایات آمریکا علیه فرمانده مجاهد حاج قاسم سلیمانی در مراحل پایانی است.
سرهنگ شریفی گفت: مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از قبل از پل صیاد بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از نوبنیاد، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گل‌ها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر و آزادگان بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.
مشهد ـ مدیر کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی گفت: مکتب سردار حاج قاسم سلیمانی مسیر رسیدن به اهداف گام دوم انقلاب است.
عضو شورای شهر تهران گفت:دشمن در حالی با شعار زن، زندگی، آزادی به میدان مقابله با ایران عزیز آمد که سردار سلیمانی ها و شهدای این مرز و بوم تجسم عینی و عملی این شعار شده اند.
رئیس هیات حشد شعبی عراق تشییع میلیونی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را نشانگر جایگاه والای وی در قلب های مردم برشمرد.
مدیر پژوهشگاه دانش‌های بنیادی گفت: باید پیگیری حقوقی پرونده شهادت حاج قاسم سلیمانی را حتی اگر ۱۰۰ سال هم طول بکشد، ادامه دهیم، زیرا نفس این پیگیری موضوعیت دارد.
مشهد ـ معاون فرهنگی اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: حاج قاسم سلیمانی دشمن‌شناس و استکبارستیز بود، شانه به شانه و سنگر به سنگر دشمن را دنبال می‌کرد و هیچ‌گاه نترسید و ناامید نشد.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: حاج قاسم مرد شکستن تردیدها و مرد دفاع از حقوق ملت در میدان بود. حاج قاسم یک مکتب بود و همه ما باید راه آن شهید بزرگوار را ادامه دهیم.
هنوز نام قاسم سلیمانی رعب و وحشت را در دل دشمنان بر می انگیزد.وی موفق شد «مکتب سلیمانی» را بر پایه اصولی چون برنامه ریزی راهبردی، بصیرت و مقابله با دشمنان از طریق اندیشه و ایمان ایجاد نماید.
رئیس ستاد مردمی سومین سالگرد بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: مراسم ملی بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی ۱۳ دی از ساعت ۱۴ در مصلای تهران با حضور مردم برگزار می‌شود.
سردار اشتری، فرمانده فراجا امشب در جمع نیروهای یگان ویژه پلیس گفت: این مسیری که به عنوان نیروهای پلیس می‌رویم، همان مسیر شهید حاج قاسم سلیمانی است. دشمنان قصد زدن اصل نظام را دارند. ما این لباس را پوشیده‌ایم که حافظ جان و مال مردم باشیم.
سردار اشتری، فرمانده فراجا امشب در جمع نیروهای یگان ویژه پلیس گفت: این مسیری که به عنوان نیروهای پلیس می‌رویم، همان مسیر شهید حاج قاسم سلیمانی است. دشمنان قصد زدن اصل نظام را دارند. ما این لباس را پوشیده‌ایم که حافظ جان و مال مردم باشیم.
رئیسی در مصاحبه با «سی‌بی‌اس» آمریکا: باید به محققان اجازه داده شود تا به طور آزادانه مسئله هولوکاست را بررسی کنند. برای حل مسئله فلسطین، باید به آرای آحاد مردم در این جامعه مراجعه شود تا بتوان نظامی مبتنی بر نظر مردم تشکیل داد. اقدام دولت آمریکا و شخص ترامپ در ترور حاج قاسم سلیمانی، یک جنایت بود. مسئله ترور حاج قاسم سلیمانی را تا اجرای عدالت باید پیگیری کنیم.
شباهت عجیب یک فرد در پیاده‌روی اربعین به شهید حاج قاسم سلیمانی باعث تعجب و وجد زائران شده است.
زینب سلیمانی دختر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در راهپیمایی اربعین حسینی شرکت کرد و در مسیر پیاده‌روی اربعین از موکب نداء الاقصی در عمود ۸۳۳ طریق الحسین بازدید کرد. در این موکب در کنار تصاویری از شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، تصاویری از شهدای مقاومت به چشم می‌خورد و نماد‌هایی از جنایات اسرائیل به صورت نمادین به نمایش گذاشته شده است.
سردار اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در راهپیمایی اربعین حسینی شرکت کرد و با زائران اربعین هم‌قدم شد. وی همچنین در مسیر پیاده‌روی اربعین از موکب نداء الاقصی در عمود ۸۳۳ طریق الحسین بازدید کرد. در این موکب در کنار تصاویری از شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، تصاویری از شهدای مقاومت به چشم می‌خورد و نماد‌هایی از جنایات رژیم اشغالگر قدس به صورت نمادین به نمایش گذاشته شده است که سردار قاآنی با حضور در این موکب ضمن بازدید از فعالیت جمعی از فلسطینی‌ها در مسیر اربعین، با برخی از فعالان حوزه فلسطین گفتگو کرد.
روایت لحظاتی نفس گیر از آزمایش موشک دریایی حزب الله لبنان در طول جنگ ۳۳ روزه علیه رژیم صهیونیستی را از زبان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مشاهده می‌کنید.
سرهنگ شریفی گفت: بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از کامرانیه، بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گل‌ها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از آزادگان بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گل‌ها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گل‌ها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.
طلسم تجمیع نمایش حماسه و جذب مخاطب که قدمتش به چهل سال رسیده و از سال ۱۳۶۰ که فیلم عقاب‌ها با ۸.۶ میلیون تماشاگر، در این زمینه موفق بود، هیچ فیلمی نتوانسته به چنین موفقیت توامانی دست یابد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ