سخنگوی حماس با اشاره به ادامه نبرد شمشیر بیت المقدس برای دفاع از مسجد الاقصی، یادآور شد که مقاومت در غزه همچنان مترصد اوضاع و رخدادهاست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لالیگا در قرن بیست و یکم حاکم بلامنازع رقابتهای اروپایی بوده و تعداد قهرمانی تیمهای این لیگ در اروپا نسبت به قهرمانی‌های نزدیک‌ترین رقیب‌شان، لیگ برتر انگلیس، 35 به 13 بوده است.
درگیری های سنگین میان نیروهای ژنرال البرهان و حمیدتی در حالی با شدت تمام جریان دارد که حاکم دارفور خواستار مسلح شدن مردم به منظور صیانت از اموالشان شد.
درگیری های سنگین میان نیروهای ژنرال البرهان و حمیدتی در حالی با شدت تمام جریان دارد که حاکم دارفور خواستار مسلح شدن مردم به منظور صیانت از اموالشان شد.
درگیری های سنگین میان نیروهای ژنرال البرهان و حمیدتی در حالی با شدت تمام جریان دارد که حاکم دارفور خواستار مسلح شدن مردم به منظور صیانت از اموالشان شد.
درگیری های سنگین میان نیروهای ژنرال البرهان و حمیدتی در حالی با شدت تمام جریان دارد که حاکم دارفور خواستار مسلح شدن مردم به منظور صیانت از اموالشان شد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
«حازم قاسم» با بیان اینکه شهید خضر عدنان نماد مقاومت ملت فلسطین است، تأکید کرد که شهادت او انگیزه و شتاب جدیدی به مقاومت علیه رژیم اشغالگر خواهد بخشید.
وویژیک شزنی، دروازه بان یوونتوس، تایید کرد که در لحظاتی از بازی که مجبور به تعویض شد حسابی ترسیده بود.
مصدومیت ثنا صادقی در دیدار نخست تیم ملی زنان برابر میانمار، برای او دردسرساز شده است.
روزی که رییسی جلوی دوربین هیجانی شد و گفت ما اقتصاد را به برجام گره نمی‌زنیم، در جایی نوشتیم کسی که چنین ادعایی می‌کند نگاه علمی به اقتصاد ندارد و بدتر از آن مناسبات حاکم بر نظام بین‌الملل در جهان امروز را نمی‌شناسد و امروز رییسی مواجه است با این نقد که قیمت گوجه و خیار چه ربطی به برجام دارد، اما چه پاسخی می‌تواند به منتقدان بدهد؟
حزب اصلاحات استونی که در حال حاضرر حزب حاکم در این کشور و حامی کمک به اوکراین است، در انتخابات سراسری پیروز شد.
«حازم قاسم» سخنگوی جنبش حماس، ضمن تقدیر از رزمندگان گردان های قسام برای مقابله با تازه ترین تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، تأکید کرد که مقاومت سپر و شمشیر مدافع فلسطین باقی خواهد ماند.
در آن زمان این بحث وجود داشت که آیا باید «قانون حاکم» باشد یا اینکه «حاکم قانون» باشد؟ هاشمی به‌شدت این اندیشه را ترویج می‌کرد که باید قانون حاکم باشد و حاکم باید تابع قانون باشد تا استبداد و دیکتاتوری ایجاد نشود و این موضوعی است که جامعه ما به‌شدت به آن نیازمند است.
رئیس پارلمان مولداوی اعلام کرد دولت جدید این کشور باید با تمرکز بر امنیت و توسعه اقتصادی تشکیل شود.
«حازم قاسم» ضمن تأکید بر تداوم حمایت و محافظت مقاومت از قدس و مسجد الاقصی گفت که آمریکا در حال تلاش برای پایان دادن به مقاومت مسلحانه در کرانه باختری است.
ای‌کاش سازندگان و تصمیم‌سازان و بودجه‌دهندگان از این امر آگاه شده و درک کنند، تبلیغات می‌تواند امر واقعی را بزرگنمایی کرده و به آن نوری بتاباند، اما هرگز نخواهد توانست آرزو‌های ما را تحقق ببخشد. فیگور زن/مادرِ زحمت‌کشِ قانعِ همیشه خندان و مردِ مقتدرِ حاکم سال‌هاست در خودآگاه جمعی مردم کارایی خودش را از دست داده است و تحققش به تلاشی خنده‌آور تبدیل شده است.
گل‌محمدی: حالم بهم خورد، لجن‌بازی بود
پرویز امینی پژوهشگر و مدرس علوم سیاسی، در تحلیل خود چه از نسبت شخصیت سردار قاسم سلیمانی به‌عنوان چهره‌ای ایدئولوژیک با جامعه متکثر امروز ایران، چه از نوع ارتباط فرمانده شهید سپاه قدس به‌عنوان نماد قدرت نظام حاکم با اقشار مختلف اجتماعی و جریان‌های متفاوت سیاسی و چه از شیوه مواجهه گفتاری و کرداری او با مسائل داخلی و حتی در روابط خارجی، به دو ویژگی فردی وی ارجاع می‌دهد؛ منعطف‌بودن و توان شهید سلیمانی در نمایندگی از عموم. تحلیلی که شاید محوری‌ترین معنایش در این جمله امینی نمایان باشد: «اگر امروز سردار سلیمانی بود خیلی از مسائلی که منجر به حوداث اخیر شد اصلاً شکل نمی‌گرفت؛ او شخصیتی قدرتمند برای ایجاد وفاق، تعدیل تعارضات، فهم شرایط اجتماعی و مشورت‌دهی به ساختار حکمرانی بود تا جایی بایستد که التهاب را آرام کند.»
فردانش، زمین‌ها را قطعه‌قطعه کرد و در اختیار مردم گذاشت. به برخی می‌بخشید و به برخی دیگر، از قرار متری یک تومان، ۲ تومان و ۵ تومان می‌فروخت، اما باز هم مصالح رایگان به آن‌ها می‌داد. در همین گیر و دار بود که نخستین چاه‌های آب را در زمین بایر جوادیه حفر کرد و چندین و چند مسجد، مدرسه و حمام ساخت که برخی از آن‌ها تا همین امروز به جای مانده‌اند.
از دوازدهم اکتبر و در پی عملیات مقاومتی گروه عرین الاسود در شمال نابلس که به کشته شدن یک نظامی صهیونیست منجر شد، اسرائیل شهر نابلس را تحت محاصره قرار داده است. حازم قاسم، سخنگوی حماس گفته که ادامه محاصره و سیاست مجازات جمعی که اشغالگر برای هفتمین روز متوالی بر شهر نابلس تحمیل کرده تنها بیانگر ناتوانی و شکست سیستم امنیتی رژیم صهیونیستی در مقابله با مقاومت و انتفاضه ملت فلسطین در کرانه باختری است.
منابع فلسطینی اعلام کردند در عملیات یورش نظامی امروز ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین، ۵ مبارز فلسطینی به شهادت رسیده اند که یکی از آنها عبدحازم برادر رعد حازم مجری عملیات تل آویو است.
منابع صهیونیستی هدف از عملیات امروز ارتش رژیم صهیونیستی در اردوگاه جنین را ترور عبد حازم برادر رعد حازم مجری عملیات تل آویو اعلام کردند.
حازم قاسم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس از عملیات تیراندازی صبح امروز در نابلس که به زخمی شدن دو صهیونیست منجر شد، تمجید کرد.
حازم قاسم سخنگوی جنبش حماس گفت: اعدام وحشیانه محمد الشحام جوان ۲۱ ساله فلسطینی ماهیت وحشی و تروریستی این رژیم را برملا کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ