اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امین قاسمی‌نژاد ستاره هوادار مقابل شمس آذر بود و یک گل زیبا به ثمر رساند.
هادی قاسمی به عنوان رئیس سازمان بسیج دانشجویی منصوب شد.
کمیل قاسمی دارنده مدال‌های طلا و نقره المپیک و جهان و پرافتخارترین سنگین وزن کشتی ایران به عنوان مدرس دوره‌های مربیگری اتحادیه جهانی کشتی انتخاب شد.
با کسب مدال برنز امیر قاسمی منجزی در سنگین وزن، ۱۸ فرنگی کار اعزامی ایران به تورنمنت رنکینگ کرواسی با کسب ۴ مدال طلا، ۴ نقره و ۵ مدال برنز و کسب عنوان قهرمانی به کار خود پایان دادند.
با کسب مدال برنز امیر قاسمی منجزی در سنگین وزن، ۱۸ فرنگی کار اعزامی ایران به تورنمنت رنکینگ کرواسی با کسب ۴ مدال طلا، ۴ نقره و ۵ مدال برنز و کسب عنوان قهرمانی به کار خود پایان دادند.
مقامات ونزوئلا دیوار نگاره ای را در خیابانی در کاراکاس پایتخت این کشور به افتخار سردار شهید قاسم سلیمانی نصب کردند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت سومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی بیانیه ای صادر کرد.
آمریکا با ترور سردار سلیمانی اشتباه محاسباتی و خطای استراتژیک مرتکب شد؛تقویت محور مقاومت،افزایش نفوذ منطقه ای،توان موشکی و پهپادی ایران وشکست ترامپ تنها چند مورد از این رخدادها محسوب می شود.
وزیر امور خارجه در مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در وزارت خارجه با بیان اینکه کمیته ویژه ای در وزارت خارجه با همکاری قوه قضائیه و سپاه و نیروی قدس تشکیل شد و اقدامات حقوقی در این پرونده را سرعت بخشیدیم، گفت: از طرف سفارت سوییس در ایران برخی اقدامات را به اطلاع دولت آمریکا رساندیم و دستگاه دیپلماسی تا سپردن عاملان ترور شهید سلیمانی به دست عدالت تلاش خواهد کرد.
در آستانه سومین سالگرد شهادت سردار رشید و پرافتخار اسلام‌ شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ساعتی پیش حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه وارد استان کرمان شد.
رهبر انقلاب در دیدار خانواده و اعضای ستاد بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: یک پدیده ای در کشور ما وجود دارد که نام آن را مقاومت گذاشته ایم.
طلال عتریسی گفت: وقتی آمریکایی ها و دیگر تحلیلگران و محققان از کاهش نفوذ آمریکا و کاهش اعتبار آن در جهان و منطقه صحبت می کنند، باید یادی از شهید قاسم سلیمانی کنند.
ملی‌پوش هندبال کشورمان گفت: رقبای ما اصلا ضعیف نیستند بلکه رشد هندبال ایران زیاد بوده است.
سردار قاسم رضایی با بیان این مطلب که اقدام آشوبگران برای عده ای آثار روانی منفی داشته و در کسب وکارها خلل وارد شده است، افزود: مجموعه فراجا تکیه گاه مردم و بازاریان است و هرگز اجازه نخواهد داد که آشوبگران به اهداف خود مبنی بر آسیب به کسب وکار مردم صدمه ای وارد کنند و از روز گذشته نیروهای پلیس وبسیج برای تامین امنیت در کنارمردم قرار دارند..
عضو فراکسیون زنان مجلس گفت: مجلس یازدهم به ویژه اعضای فراکسیون زنان خود را شریک غم از دست دادن مهسا می‌دانند و از جایگاه نظارتی مجلس این موضوع را دنبال می‌کنند.
آرمان قاسمی از روی نقطه پنالتی دروازه سپاهان را باز کرد تا ذوب آهن دربی را به تساوی بکشد.
آرمان قاسمی تک گل مهمش از روی نقطه پنالتی را به شکلی پرشور جشن گرفت.
مدافع تیم ذوب آهن از عملکرد داور چهارم دیدار با تراکتور انتقاد کرد.
شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در توئیتی، درباره شایعات مطرح شده درباره ارتباط مذاکرات هسته ای با ایران و مذاکرات ترسیم دریایی میان لبنان و رژیم صهیونیستی، شفاف سازی کرد.
اصفهان- مدافع تیم فوتبال ذوب آهن معتقد است این تیم باید پرسپولیس را در اصفهان شکست می‌داد.
قاسمی نژاد می گوید به هدفش پایبند است و امیدوار است بتواند به مجموعه مس کرمان کمک کند.
قاسمی نژاد به مس کرمان پیوست
آرمان گهر که فصل گذشته یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر بود و نمایش شایسته ای با مربیگری قاسم شهبا و مدیریت فنی حمید کللی فر داشت اصلا حال و روز خوشی ندارد.
مهندسین مکانیک دانشگاه رایس اخیرا توانسته اند جسد عنکبوت را به چیز جدیدی به نام «نکروبات» تبدیل کرده و از آن به عنوان گیره‌ مکانیکی استفاده کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ