فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: حاج قاسم سلیمانی در هر میدانی با حرف منطقی وارد می‌شد، اگر طرف مقابل منطق را می‌پذیرفت، دعوایی نداشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نایب‌ رئیس مجلس فلسطین در دیدار با رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: شهید حاج‌قاسم سلیمانی در مسیر آزادسازی فلسطین جان خود را فدا کرد.
معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: پرونده جنایات آمریکا علیه فرمانده مجاهد حاج قاسم سلیمانی در مراحل پایانی است.
در هشتادمین جلسه علنی شورای شهر مشهد تصویب شد تا تغییر نام بلوار صابر منشعب از بزرگراه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، حد فاصل میدان احسان تا میدان شهدای نیروی هوایی به نام «شهید ابومهدی المهندس» نامگذاری شود.
همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم سلیمانی صبح امروز (پنج شنبه) با حضور هزاران نفر دختر نوجوان و جوان تهرانی در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار شد.
همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم سلیمانی صبح امروز (پنج شنبه) با حضور هزاران نفر دختر نوجوان و جوان تهرانی در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار شد.
اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم سلیمانی-١
نرذجس سلیمانی: حاج قاسم از لحظه لحظه وقت خود در راستای تعالی روح و ارتقاء سطح آگاهی و دانش با خواندن قرآن و وصیت نامه شهدا، کتاب و فیلم بهره می برد. حتی برای کمک به نویسندگان و کارگردانان به پشت صحنه فیلم‌ها می‌رفت تا تجربه‌های خود در میدان جنگ را در اختیار آنها قرار دهد تا مردم با دیدن آن فیلم و سریال‌ها بتوانند بیشتر با واقعیت روبرو شوند.
مراسم اجتماع مردمی سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، در مصلی امام خمینی (ره) آغاز شد.
عضو شورای شهر تهران گفت:دشمن در حالی با شعار زن، زندگی، آزادی به میدان مقابله با ایران عزیز آمد که سردار سلیمانی ها و شهدای این مرز و بوم تجسم عینی و عملی این شعار شده اند.
رئیس کمیته روابط خارجی مجلس با اشاره به نقش سردار سلیمانی در رفع بحران سوریه، گفت: قاطعیت حاج قاسم در تصمیم گیری‌ها باعث می‌شد بتواند کارها را به خوبی پیش ببرد.
رئیس هیات حشد شعبی عراق تشییع میلیونی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را نشانگر جایگاه والای وی در قلب های مردم برشمرد.
همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اجتماع بزرگ جامعه ی کارگری و کارفرمایی با شعار مردان میدان تولید برگزار شد.
مشهد ـ معاون فرهنگی اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: حاج قاسم سلیمانی دشمن‌شناس و استکبارستیز بود، شانه به شانه و سنگر به سنگر دشمن را دنبال می‌کرد و هیچ‌گاه نترسید و ناامید نشد.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: حاج قاسم مرد شکستن تردیدها و مرد دفاع از حقوق ملت در میدان بود. حاج قاسم یک مکتب بود و همه ما باید راه آن شهید بزرگوار را ادامه دهیم.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: شهید سلیمانی همواره منافع ملی را بر هر چیز دیگری ترجیح می‌داد و هیچ‌گاه برای خوشایند جریان‌های سیاسی به آرمان‌های ملی و انقلاب پشت نکرد.
در آستانه سومین سالگرد شهادت سردار دل ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نشستی با عنوان «سردار سلیمانی قهرمان جهانی مقاومت»، با حضور شماری از مردم نیجریه در ابوجا برگزار شد.
هنوز نام قاسم سلیمانی رعب و وحشت را در دل دشمنان بر می انگیزد.وی موفق شد «مکتب سلیمانی» را بر پایه اصولی چون برنامه ریزی راهبردی، بصیرت و مقابله با دشمنان از طریق اندیشه و ایمان ایجاد نماید.
همایش پیاده‌روی خانوادگی از میدان ولیعصر(عج) تا پارک لاله تهران همزمان با روز بصیرت و سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی روز جمعه (۹ دی) برگزار شد.
رئیس ستاد مردمی سومین سالگرد بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: مراسم ملی بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی ۱۳ دی از ساعت ۱۴ در مصلای تهران با حضور مردم برگزار می‌شود.
رئیسی در مصاحبه با «سی‌بی‌اس» آمریکا: باید به محققان اجازه داده شود تا به طور آزادانه مسئله هولوکاست را بررسی کنند. برای حل مسئله فلسطین، باید به آرای آحاد مردم در این جامعه مراجعه شود تا بتوان نظامی مبتنی بر نظر مردم تشکیل داد. اقدام دولت آمریکا و شخص ترامپ در ترور حاج قاسم سلیمانی، یک جنایت بود. مسئله ترور حاج قاسم سلیمانی را تا اجرای عدالت باید پیگیری کنیم.
شباهت عجیب یک فرد در پیاده‌روی اربعین به شهید حاج قاسم سلیمانی باعث تعجب و وجد زائران شده است.
روایت لحظاتی نفس گیر از آزمایش موشک دریایی حزب الله لبنان در طول جنگ ۳۳ روزه علیه رژیم صهیونیستی را از زبان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مشاهده می‌کنید.
طلسم تجمیع نمایش حماسه و جذب مخاطب که قدمتش به چهل سال رسیده و از سال ۱۳۶۰ که فیلم عقاب‌ها با ۸.۶ میلیون تماشاگر، در این زمینه موفق بود، هیچ فیلمی نتوانسته به چنین موفقیت توامانی دست یابد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ