مشهد ـ سرپرست دانشگاه رضوی گفت: حاج قاسم به عنوان یک الگو در دفاع از جامعه و کیان اسلامی است، شخصی است که آرمان‌های جامعه اسلامی را عملاً در میدان محقق ساخته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نایب‌ رئیس مجلس فلسطین در دیدار با رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: شهید حاج‌قاسم سلیمانی در مسیر آزادسازی فلسطین جان خود را فدا کرد.
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: حاج قاسم سلیمانی در هر میدانی با حرف منطقی وارد می‌شد، اگر طرف مقابل منطق را می‌پذیرفت، دعوایی نداشت.
«شیخ عیسی قاسم» رهبر شیعیان بحرین از شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس به عنوان نشانه هایی از اسلام محمدی اصیل یاد کرد.
مشهد ـ سرپرست دانشگاه رضوی گفت: حاج قاسم یک الگو در دفاع از جامعه و کیان اسلامی است، شخصی است که آرمان‌های جامعه اسلامی را عملاً در میدان محقق ساخته است.
ایاد الاماره گفت: از حاج قاسم و حاج ابومهدی آموخته ایم که پیروزی، فرهنگی است که قبل از اینکه واقعیت پیدا کند باید در جان ها نهادینه شده و در دل ها و ذهن ها آغشته شود.
وی با اشاره به سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: شهید سلیمانی به دلیل فعالیت‌های مختلف در عرصه‌های مختلف بین المللی به عنوان نماد مبارزه با استعمار و استکبار جهانی در سال‌های اخیر، مطرح بوده است. وی با مجموعه همکارانش در راستای سیاست‌های ظلم ستیزانه جمهوری اسلامی، عمق استراتژیک جمهوری اسلامی را در کشور‌های جبهه مقاومت نشان داده است.
مشهد ـ فرمانده جبهه مقاومت عراق گفت: حاج قاسم به تمام معنا مرد میدان بود و در این میدان شجاعانه و بدون هیچ ترس و واهمه‌ای در برابر دشمنان ایستاد.
حاج قاسم در دفع تجاوزات غربی و جلوگیری از تبدیل کشورهای منطقه به دولت‌های شکست خورده نقش کلیدی داشت. به عنوان مثال، در عراق، حاج قاسم توانست نیروهای سیاسی را متحد کند تا دولت تشکیل دهند.
وی با اشاره به سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: شهید سلیمانی به دلیل فعالیت‌های مختلف در عرصه‌های مختلف بین المللی به عنوان نماد مبارزه با استعمار و استکبار جهانی در سال‌های اخیر، مطرح بوده است. وی با مجموعه همکارانش در راستای سیاست‌های ظلم ستیزانه جمهوری اسلامی، عمق استراتژیک جمهوری اسلامی را در کشورهای جبهه مقاومت را نشان داده است.
عضو شورای شهر تهران گفت:دشمن در حالی با شعار زن، زندگی، آزادی به میدان مقابله با ایران عزیز آمد که سردار سلیمانی ها و شهدای این مرز و بوم تجسم عینی و عملی این شعار شده اند.
اولین کتاب سرگرمی چندرسانه‌ای حوزه کودک با عنوان «پویش سلام حاج قاسم» با محوریت موضوعی شخصیت حاج قاسم سلیمانی، ویژه تمامی کودکان کشور منتشر شد
مشهد ـ معاون فرهنگی اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: حاج قاسم سلیمانی دشمن‌شناس و استکبارستیز بود، شانه به شانه و سنگر به سنگر دشمن را دنبال می‌کرد و هیچ‌گاه نترسید و ناامید نشد.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: حاج قاسم مرد شکستن تردیدها و مرد دفاع از حقوق ملت در میدان بود. حاج قاسم یک مکتب بود و همه ما باید راه آن شهید بزرگوار را ادامه دهیم.
در آستانه سومین سالگرد شهادت سردار دل ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نشستی با عنوان «سردار سلیمانی قهرمان جهانی مقاومت»، با حضور شماری از مردم نیجریه در ابوجا برگزار شد.
یکی از مسائل مهم ما در کشور این است که ما قدر شرایط خودمان را نمی‌دانیم و به خاطر برخی نارسایی‌ها در اقتصاد و برخی بی‌سلیقگی‌ها در امور دیگر آن حقیقت انقلاب که استقلال کشور را تأمین کرد، دیده نمی‌شود، اما حاج قاسم این را درک می‌کرد.
یکی از مسائل مهم ما در کشور این است که ما قدر شرایط خودمان را نمی‌دانیم و به خاطر برخی نارسایی‌ها در اقتصاد و برخی بی‌سلیقگی‌ها در امور دیگر آن حقیقت انقلاب که استقلال کشور را تأمین کرد، دیده نمی‌شود اما حاج قاسم این را درک می‌کرد.
رئیس ستاد مردمی سومین سالگرد بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: مراسم ملی بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی ۱۳ دی از ساعت ۱۴ در مصلای تهران با حضور مردم برگزار می‌شود.
«رشد نوجوان» در سرمقاله خود، «اَبَر قهرمان واقعی» را به چاپ رسانده و عنوان کرده که سردار سلیمانی اَبَر قهرمان واقعی دل‌های مردم است.
روزنامه کیهان در سرمقاله امروز خود با عنوان «برای آرتین، آرشام و راستین» معترضان؛ اعم از زنان، دانشجویان، هنرمندان و ورزشکاران را مقصر حادثه حرم شاهچراغ معرفی کرده و مدعی شده اگر «حاج قاسم» نبود مهسا، نیکا، سارینا و همه زنان به کنیزی داعش درمی‌آمدند! نویسنده در پایان هشدار داده که جواب سختی در انتظار معترضان است.
سردار اشتری، فرمانده فراجا امشب در جمع نیروهای یگان ویژه پلیس گفت: این مسیری که به عنوان نیروهای پلیس می‌رویم، همان مسیر شهید حاج قاسم سلیمانی است. دشمنان قصد زدن اصل نظام را دارند. ما این لباس را پوشیده‌ایم که حافظ جان و مال مردم باشیم.
سردار اشتری، فرمانده فراجا امشب در جمع نیروهای یگان ویژه پلیس گفت: این مسیری که به عنوان نیروهای پلیس می‌رویم، همان مسیر شهید حاج قاسم سلیمانی است. دشمنان قصد زدن اصل نظام را دارند. ما این لباس را پوشیده‌ایم که حافظ جان و مال مردم باشیم.
مشهد ـ معاون رئیس جمهور دستاورد اصلی انقلاب اسلامی را انسان‌سازی با معیارهای الهی عنوان کرد و گفت: حاج قاسم سلیمانی معجزه انقلاب اسلامی است.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه فرهنگ حاج قاسم، «ما می‌توانیم» است که موردپسند ما و فرهنگ پیروز است، عنوان کرد: دشمن نمی‌خواست ملت ایران با این‌ همه تحریم و تهدید گام‌های بلندی در راستای استقلال و خودکفایی بردارد. رئیسی یادآور شد: کشتی ما را با قلدری دزدیدند و ایران ثابت کرد دوران بزن‌ دررو تمام شده؛ یکی گرفتند، دو کشتی آنان را توقیف کردیم.
امین شریعتی در دوران دفاع مقدس، مسئولیت‌های مهمی در قرارگاه قدس، نجف و ... بر عهده داشت و پس از شهادت شهید مهدی باکری، مجددا به عنوان فرمانده لشکر عاشورا منصوب شد و تا پایان جنگ در این مسئولیت انجام وظیفه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ