بهروز مرادی مدیرعامل پاکسان در گفتگو با سایت نبض بورس با اعلام یک خبر خوش برای سهامداران این شرکت گفت: امسال این شرکت از زیان خارج خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهم‌ترین اولویت کشور در حال حاضر تامین مسکن و سرپناه مناسب است که وعده‌ی مهم رئیس جمهور در دوران انتخابات ریاست جمهوری هم بود.
والدین می‌توانند ۳ صندوق سهامی از ۳۵ صندوق لیست شده در سامانه خدمات دولت را انتخاب کنند
عدم توازن سفر‌های خارجی حسن روحانی، مصداق کاملی از این بی‌اعتنایی نسبت به کشور‌های غیر غربی بوده است. اتفاقی که در مورد کشور‌های آفریقایی شرایط به مراتب بدتری داشته و بی‌شک از نوع نگاه استعمارزده دولت سابق نشئت گرفته است. رئیس دولت سابق، از ۵۵ سفر خارجی خود، هیچ‌گاه ایران را به مقصد یکی از کشور‌های آفریقایی ترک نکرده و عمده تمرکز خود را روی اروپا و آمریکا نهاده بود.
کارشناسان معتقدند که دولت برآمده از حزب عدالت و توسعه، برنامه ویژه ای برای گذار از بحران اقتصادی ندارد و ترکیه؛ در آخرین دوره ریاست جمهوری اردوغان، شرایط سختی را سپری خواهد کرد.
در کشور ما دو بخش در خصوص خودرو فعالیت می‌کنند، یک بخش شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا هستند که خودرو می‌سازند و تولیدکننده‌اند و کارشان صرف همبندی نیست. این‌که آیا کیفیت کار آن‌ها مطلوب است یا نه، محل سوال است. وقتی دولت مدیران خودروسازان را تعیین می‌کند، نمی‌شود گفت مافیا، مافیا به خانواده‌ای گفته می‌شود که مثلا از نظر اقتصادی کل سرنوشت یک بخش را به‌دست می‌گیرد و آن را اداره می‌کند.
اگر دولت می‌خواهد تورم را مهار کند، این امر با شعار محقق نخواهد شد و باید سه راهکار را درپیش بگیرد. اول اصلاح سیاست خارجی؛ سیاست خارجی باید در خدمت رشد و توسعه اقتصادی داخلی باشد و نه برعکس
وزیر صمت در گزارشی وضعیت صنعت خودرو را از زمانی که تحویل گرفته بود با امروز مقایسه و اقدامات دولت سیدهم برای نجات این صنعت را تشریح کرد.
طبق اسناد تاریخی در سال ۱۳۱۲ شمسی دولت وقت ایران که در تدارک جشن «هزاره فردوسی» بود به این فکر افتاد که یکی از خیابان‌های پایتخت را به اسم فردوسی نامگذاری کند و از قضا قرعه به نام خیابان «علاءالدوله» افتاد.
ارزیابی‌ها نشان می‌دهد از مجموع ۳۲عضو ثابت هیات دولت، شامل وزرا و معاونین ابراهیم رئیسی، ۱۵ نفر آن‌ها که معادل ۴۷ درصد است، متعلق به جریان فکری احمدی نژاد بوده و در دولت او هم مسئولیت‌های اجرایی داشته اند.
اسنادی به تازگی در انگلیس منتتشر شده که نشان می‌دهد انگلیس در چند دهه اخیر به شیوه‌های مختلف بیش از ۴۰ کودتا در بیش از ۲۷ کشور جهان انجام داده است.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: تورم مواد غذایی به ۶۴ درصد رسید / طائب: ایران از قدرت‌های نوظهور جهان است / هوای اراک در وضعیت بنفش قرار گرفت / قالیباف: آنقدر هزینه‌های عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را بالا می‌بریم که کسی جرات این کار را نداشته باشد / سارا خادم الشریعه: پناهنده هیچ کشوری نشده‌ام و قطعا در زمانی مناسب به ایران بازخواهیم گشت ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: تورم مواد غذایی به ۶۴ درصد رسید/طائب: ایران از قدرت‌های نوظهور جهان است/هوای اراک در وضعیت بنفش قرار گرفت /قالیباف: آنقدر هزینه‌های عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را بالا می‌بریم که کسی جرات این کار را نداشته باشد/سارا خادم الشریعه: پناهنده هیچ کشوری نشده‌ام و قطعا در زمانی مناسب به ایران بازخواهیم گشت ... را می‌خوانید.
خیرا دیده شده متن‌هایی در جهت تخریب یا تبلیغ یک جریان سیاسی یا یک واقعه در فضای مجازی می‌چرخد. متن طوری تنظیم شده است که کسی در نگاه اول، شکی به آن نمی‌کند؛ مخصوصا اگر نام یک رسانه شناخته‌شده هم پای آن مطلب باشد. دیگر نمی‌توان مخاطبی که در دام این خبر جعلی افتاده را به راحتی متقاعد کرد که آن متن جعلی است.
کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه سیاست‌گذاری‌های دولت برای تغییر شرایط بازار با اثر مثبت بر روند معاملات بورس همراه بوده است، گفت: اگر ابهامات مرتبط با بورس برطرف شود، می‌توان در انتظار تداوم رشد شاخص بورس بود.
ستون‌نویس برجسته فارن‌پالیسی استدلال می‌کند که اصرار دولت آمریکا بر پیاده‌سازی اصول لیبرالیسم، موجب می‌شود هیچ‌گاه از اشتباهاتش در عرصه بین‌المللی درس نگیرد و «مجبور» به تکرار خطاها شود.
فعال سیاسی اصولگرا گفت: این دیدگاه که آقای جلیلی در سایه نشسته و دولت را مدیریت می کند برخلاف ساختار نظام جمهوری اسلامی و برخلاف آن چیزی است که در میدان عمل اتفاق می افتد.
طبق اصل ۲۷ قانون اساسی، اصل بر آزادی تجمع است و این اصل قابل محدودکردن نیست الا دو شرطی که در خود قانون به آن تصریح شده است که شامل «۱ـ عدم حمل سلاح ۲ـ مخل مبانی اسلام نباشد» است.
دولت بایدن در چند قدمی انتخابات کنگره، پرونده ای از بحران‌ های داخلی و خارجی همچون رتبه نخست قربانیان کرونا، کشتار جمعی، نابسامانی اقتصادی، خروج از افغانستان، تنش با چین و جنگ اوکراین را در
بررسی رسانه‌ها و برخی اندیشکده‌های آمریکایی نشان می‌دهد که دولت این کشور با نقشه قبلی در پی ایجاد بروز نارضایتی‌های هدفمند در ایران و تغییر جهت مسیر آنها بوده است.
دولت احمدی‌نژاد جریان سومی از سرمایه‌داری پوپولیستی بود که فرصت مغتنمی در اختیار مافیای اقتصادی قرار داد تا هنگام افزایش بی‌سابقه قیمت نفت موقعیت خود را تثبیت کنند. این مافیای اقتصادی که در طول جنگ و دوره پساجنگ در بستر اقتصاد بالیده بود، در این دوره قوام یافت و به معنای واقعی بر سرنوشت کشور اثر گذاشت.
وزارت نفت دولت سیزدهم در طول یک سال گذشته با انجام ۶ اقدام مهم کمک شایانی به امنیت انرژی کشور کرد.
فراتر از تمام موارد و ناکارآمدی‌های دموکرات‌ها و دولت بایدن رها کردن یک سال پیش افغانستان به حال خود قرار دارد که باید موجب شرمساری دولت او باشد.
ستاره ایرانی تیم پورتو امید اول گلزنی این تیم در فصل جدید به شمار می رود؛ هر چند هنوز پرونده انتقال او به میلان بسته نشده است.
سهم ۱۴.۵ درصدی از فروش نفت، عملا شرکت ملی نفت ایران را به یکی از جدی‌ترین موانع توسعه پایین‌دست صنعت نفت تبدیل کرده بود، زیرا با توسعه پایین‌دست صنعت نفت و فروش نفت به داخل، امکان اخذ این سهم از فروش نفت نبود و در نتیجه درآمد‌های خود به شدت کاهش پیدا می‌کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ