اسنادی به تازگی در انگلیس منتتشر شده که نشان می‌دهد انگلیس در چند دهه اخیر به شیوه‌های مختلف بیش از ۴۰ کودتا در بیش از ۲۷ کشور جهان انجام داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مراسم بزرگداشت محمد عباس‌تبار با حضور چهره‌های فوتبالی و مسئولان استانی برگزار شد.
منصور قنبرزاده، نایب رئیس فدراسیون فوتبال احکام مسئولان کمیته های کانون مربیان فوتبال ایران را به آنها اهداء کرد.
ماه گذشته، اپلیکیشن تصویربرداری ماهواره‌ای SkyFi، تصاویری از مدار از انبوه لباس‌هایی که در نتیجه‌ی پیشرفت سریع صنعت مد تولید می‌شوند، ارسال کرد که براساس آن‌ها تخمین زده می‌شود که سالانه ۹۲ میلیون تُن زباله تولید می‌شود. در میان این لباس‌ها چکمه‌های اسکی و ژاکت‌های کریسمس نیز دیده می‌شود.
کلاهبرداران مدارک هویتی و خط موبایل مربوط به چک‌های طعمه را می‌گیرند که امکان بستن چک‌ها یا حساب‌ها یا برداشت پول حضوری وجود نداشته باشد. حتی روی حساب‌ها تسهیلات هم گرفته شده که، چون بدون ضامن و ناشی از کارکرد حساب بوده، نکول می‌شود.
عکس تیمی ایران در بازی دوستانه با تیم امید متفاوت از همیشه بود؛ در ترکیب تیم ملی بازیکنان جدیدی به میدان رفتند.
سردار عباس نیلفروشان گفت: به غربی‌ها هشدار می‌دهیم تجربه‌های گذشته را تکرار نکنید و با مهره سوخته منافقین مجدداً بازی نکنید؛ کاری نکنید که چکمه‌های دهه شصتمان را دوباره به پاهایمان کنیم وگرنه دوباره مجبور به التماس می‌شوید.
روزنامه‌نگارهای دهه ۱۳۵۰ فوتبال ایران امروز مورد تقدیر قرار گرفتند.
بازیکنان پرسپولیس امیدوار به پیروزی مقابل هوادار و حضور در فینال جام حذفی هستند.
صعود پرحاشیه تیم وستهم پس از شکست آلکمار به فینال لیگ کنفرانس اروپا به سوژه اصلی روزنامه‌های انگلیسی تبدیل شده است.
چاپخانه دولتی ایران اکنون متولی چاپ دسته چک و کارت ملی است که به گفته عضو هیات عامل چاپخانه، هم کارت ملی و هم دسته چک به دلیل بالا بودن ضریب امنیتی بالا، غیر قابل جعل هستند.
مرحبا تاکید کرد: در بسیاری از روستاها فعلا امکانات تصفیه مناسبی وجود ندارد، آب کلرزنی می‌شود ولی کیفیت مناسب برای آشامیدن را ندارد، در بسیاری از روستاها مردم از چشمه‌های طبیعی کوهستان آب برداشت می‌کنند.
آمار و ارقام ارائه شده از سوی شرکت مدیریت منابع آب ایران نشان می‌دهدبخش قابل توجهی از برداشت‌های بی‌رویه کشور به وسیله چاه‌های مجاز و دارای پروانه بهره‌برداری انجام می‌شود،
ماهی مرکب چشم چپ «cockeye» در عمقی از آب زندگی می‌کند که منطقه مرزی نامیده می‌شود. این موجود بین دو جهان شناور است و برای زندگی در هر دو جهان سازگار شده است.
تربت حیدریه ـ مدیر آب منطقه‌ای تربت حیدریه گفت: با تشدید خشکسالی، ۶۰ درصد قنات و چشمه‌های حوزه آبی که شامل شهرستانهای زاوه، مه ولات و رشتخوار هستند به کلی خشک شده است.
تربت حیدریه ـ مدیر آب منطقه‌ای تربت حیدریه گفت: با تشدید خشکسالی، ۶۰ درصد قنوات و چشمه‌های حوزه آبی که شامل شهرستانهای زاوه، مه ولات و رشتخوار است، به کلی خشک شده است.
ارلینگ هالند نروژی، مهاجم منچسترسیتی و کابوس تمام خط دفاعی‌های لیگ برتر انگلیس، انگیزه وحشتناکی برای کسب اولین پیروزی مقابل بایرن مونیخ دارد.
هر چند منطقه تنگ بستانک در میان شهر‌ها و مناطق نسبتا گرمسیر استان فارس قرار دارد، اما رود‌های روان، چشمه‌های پُر آب، طبیعت سرسبز کوهستانی و جنگل‌های پُر درخت، این منطقه را به بهشتی زیبا تبدیل کرده از این رو مردم این منطقه از آن به عنوان بهشت یاد می‌کنند.
در شرایطی که به آخرین روز از موعد پرداخت مبلغ قرارداد به سرمربی ایتالیایی استقلال می‌رسیم، مدیران باشگاه استقلال موفق به حل این پرونده پرماجرا نشده‌اند.
این چکمه‌ها پس از مدتی از دزفول به تھران منتقل شد و در مقابل کاخ موزه سعدآباد به عنوان «نماد دیکتاتوری» نصب شد.
مراسم بزرگداشت و ختم مادر سعید حجاریان برگزار شد.
در کنار حمایت همکاران و جامعه فوتبالی انگلیس، چهره‌های جدیدتر هم حاضر به نشستن روی صندلی گری لینه‌کر نشدند تا حمایت خاصی از این کارشناس – مجری فوتبالی صورت بگیرد.
کیلیان امباپه امشب یک گل تر و تمیز برای تیم پاریس به ثمر رساند؛ گلی که به یک لطف یک آمار و ارقام تاریخی، اهمیت ویژه‌ای پیدا کرد.
ولادیمیر زلنسکی توری در اتاق جنگ خود برگزار کرد و کمد لباس دوران جنگش را که با لباس‌هایی در سایه‌های مختلف سبز و مشکی، با چکمه‌های سبک نظامی در پایین پر شده است را نشان داد.
اشغال ایران در ۲ جنگ جهانی، کمک ملکه به بقای پهلوی دوم با اجرای کودتای ۲۸ مرداد، حمایت تمام قد از عراق در جنگ تحمیلی و تحریم ایران تنها چشمه‌ای از پرونده سیاه انگلیس و الیزابت دوم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ