خیرا دیده شده متن‌هایی در جهت تخریب یا تبلیغ یک جریان سیاسی یا یک واقعه در فضای مجازی می‌چرخد. متن طوری تنظیم شده است که کسی در نگاه اول، شکی به آن نمی‌کند؛ مخصوصا اگر نام یک رسانه شناخته‌شده هم پای آن مطلب باشد. دیگر نمی‌توان مخاطبی که در دام این خبر جعلی افتاده را به راحتی متقاعد کرد که آن متن جعلی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فدراسیون فوتبال به اظهارات وزیر امورخارجه در عربستان که از احتمال برگزاری دیدارهای دوستانه میان تیم های فوتبال دو کشور خبر داده بود، واکنش نشان داد.
یک شبکه تلویزیونی با استناد به اظهارات برخی منابع مطلع از سفر هفته آتی وزیر امورخارجه ایران به ژاپن خبر داد.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال یک روز پس از آنکه جواد نکونام علیه مدیریت باشگاه انتقادات تندی را مطرح و از وجود دست های پشت پرده خبر داد، گفت: بزرگترین حامی جواد نکونام خواهم بود.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: ما برای اظهارات رسانه‌ها و مقامات رژیم صهیونیستی ارزشی قائل نیستیم و عملا برای آن پاسخی نداریم.
روزنامه انگلیسی «گاردین» در گزارشی از تحقیق پلیس اسراییل درباره اظهارات «ایهود باراک» نخست وزیر اسبق و «یائیر گولان» عضو سابق کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی خبر داد و نوشت: این تحقیقات به اظهارات آن‌ها در موضوع «لایحه تغییرات قضائی» بر می‌گردد.
طبق آنچه در گزارش بلومبرگ آمده، «ودات ایسیخان» وزیر کار ترکیه در اظهاراتی تلویزیونی خبر داده که حداقل دستمزد خالص ماهانه با ۳۴ درصد افزایش به ۱۱۴۰۲ لیر (۴۸۳ دلار) خواهد رسید که ۱۰۷ درصد افزایش نسبت به پایان سال گذشته است.
زاهدان- وزیر امور خارجه با تشریح پیگیری‌ها در رابطه با حقآبه هیرمند، از اعزام هیئت ایرانی برای بررسی ذخایر آبی سد «کجکی» خبر داد.
اظهارات نماینده تبریز در اواخر هفته گذشته کافی بود که ماجرای جنجالی شاسی بلند‌ها به خبر نخست بسیاری از رسانه‌ها و مساله مهم برای افکار عمومی تبدیل شود. حالا مطالبه افکار عمومی این است که هر چه زودتر ابعاد این موضوع از سوی نهاد‌های قضایی مورد شفاف‌سازی قرار بگیرد. اگر تخلفی صورت گرفته باشد، ضروریست با نمایندگان متخلف برخورد شود و اگر ادعای نماینده مجلس نیز کذب باشد، ضروریست جهت تنویر افکار عمومی روشنگری صورت بگیرد
در این نامه آمده است: به استحضار می‌رساند روز گذشته خبر نادرستی مبنی بر واگذاری خودرو به نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت منتشر شد. چنین اتهام فسادی در شأن دولت مردمی و مجلس انقلابی نیست؛ با توجه به صدمه چنین اظهاراتی به اعتماد عمومی و تضعیف سرمایه اجتماعی کشور، خواهشمند است دستور فرمایید این موضوع در اسرع وقت بررسی و اقدامات قانونی جهت تعقیب قضایی خطاکاران انجام شود.
رئیس فدراسیون کشتی از احتمال ثبت‌نام خود برای انتخابات ریاست این فدراسیون در تابستان سال ۱۴۰۲ خبر داد.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در واکنش به اظهارات مقامات کاخ سفید مبنی بر اینکه توافقی بین ایران و آمریکا در مورد تبادل زندانیان انجام نشده، گفت که این موضع غیر حرفه‌ای غافلگیری و عصبانیت کاخ سفید از توافق پکن و نادیده انگاشته شدن آمریکا را به نمایش گذاشت.
سابیتزر از اشتیاق بالای خود برای حضور در ترکیب منچستریونایتد و بازی کردن زیر نظر تن هاخ خبر داد.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی در نشست امروز یکشنبه کابینه، از تدابیر جدید ضد فلسطینی خبر داد.
جمعی از راهبران با در اختیار قرار دادنِ فیش حقوقی خود، خبر حقوق ۲۵ تا ۴۵ میلیون تومانی را خلاف واقع دانستند و گفتند: حقوق ۱۵ میلیون تومانی برای ۹ تا ۱۲ ساعت کار، با توجه به سختیِ و حساسیتِ بالای کار و همچنین با توجه به اینکه خط فقر رسمی در تهران ۱۵ میلیون تومان اعلام شده، زیاد نیست و جوسازی در موردِ این حقوق و ارائه‌ی اخبار کذب، بی‌اخلاقی در قبال ماست.
نخست وزیر عراق امروز در اظهاراتی پیش از سفر به فرانسه از عزم بغداد برای نزدیک نمودن دیدگاه های تهران و ریاض خبر داد.
صبح یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ خبر دستگیری توماج صالحی؛ خواننده رپ منتشر شد. دادستان اصفهان درباره جزئیات اتهامات توماج صالحی و دستگیری او گفت: این فرد شب گذشته به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام، همکاری با دولت‌های متخاصم و تشکیل گروه غیرقانونی به قصد برهم زدن امنیت کشور با نیابت قضایی در یکی از استان‌های کشور دستگیر شد. حالا ویدیویی از توماج صالحی منتشر شده است که پس از دستگیری می‌گوید: اشتباه کردم، منظور من شما نبودید.
سرخیو آگوئرو، ستاره سابق تیم ملی آرژانتین، اظهارات جالبی را درباره جدایی لیونل مسی از بارسلونا عنوان کرده است.
رئیس پلیس فتا استان مرکزی در تشریح این خبر گفت: شاکی در اظهارات ابتدایی خود بیان داشت که شخصی با ایجاد مزاحمت در اینستاگرام به وی اعلام داشته است که تصاویر شخصی او را در اختیار دارد و در قبال دریافت یک دستگاه تلفن همراه و ۱۵۰ میلیون ریال وجه نقد، از انتشار این تصاویر خودداری می‌کند در غیر این صورت تصاویر را منتشر خواهد کرد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در ادامه اظهارات مداخله‌جویانه درباره حوادث اخیر ایران، از اعمال و تصویب احتمالی تحریم‌های جدید علیه تهران خبر داد.
ستاد امر به معروف با صدور اطلاعیه‌ای درباره خبر ارسالی خود از محتوای جلسه رئیس این ستاد با مسئولان حجاب و عفاف دستگاه‌های کشور توضیحاتی ارائه کرده و گفته محتوای نشست به صورت کامل و دقیق پیاده نشده است.
وزیر ارتباطات خبر اظهاراتش در مورد قطع اینترنت در روز‌های آینده را تکذیب کرد: در روز‌های اخیر در برخی نقاط و برخی ساعات محدودیت‌های مقطعی وجود داشته که برطرف شده است
متولیان صمت در اظهارات گوناگونی خبر از اجرای سیاست آزادسازی واردات خودرو تا شهریور داده بودند اما تنها یک هفته تا پایان مهلت وعده ها مانده و این در حالیست که حتی از آیین نامه هم خبری نیست.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام غگل به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد غگل در روزهای آینده بورس است.
بیستم اردیبهشت بود که سخنگوی قوه قضاییه از ورود دستگاه قضا به اظهارات فائزه هاشمی خبر داد و گفت: این شخص توسط دادستان تهران تحت تعقیب قرار گرفته و پرونده‌ای در دادسرای عمومی و انقلاب تهران تشکیل شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ