رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: ایران بر اساس موازین آژانس و پادمان کار می‌کند و وقتی بخواهیم فعالیتی انجام دهیم، تنظیمات آن اقدام را با آژانس برقرار خواهیم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس آمار شبکه‌های لرزه‌نگاری مرکز لرزه‌نگاری کشوری وابسته به مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، ایران در تیر ماه ۱۴۰۲، بیش از ۵۳۰ بار لرزید.
عضو اتاق مشترک ایران و عراق گفت: تجار عراقی برای معامله با طرف ایرانی از ارز آزاد استفاده می کنند، بنابراین برای کاهش ریسک باید معاملات بر اساس یک نرخ ارز ثابت غیر از دینار و ریال صورت گیرد.
محسن رضایی جزئی از حلقه بسته سیاست ایران است؛ در حلقه بسته سیاست، مدیریت‌ها الزاما براساس کارآمدی نبوده یا معیار اول نیست. اصل اساسی، وفاداری است؛ ازاین‌رو افرادی که وفاداری آن‌ها ثابت شده باشد، بر حسب موقعیت، بازنشستگی نخواهند داشت.
محسن رضایی جزئی از حلقه بسته سیاست ایران است؛ در حلقه بسته سیاست، مدیریت‌ها الزاما براساس کارآمدی نبوده یا معیار اول نیست. اصل اساسی، وفاداری است؛ ازاین‌رو افرادی که وفاداری آن‌ها ثابت شده باشد، بر حسب موقعیت، بازنشستگی نخواهند داشت.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: مسئولیت موضوع مذاکرات بر عهده گروه ۵+۱ است و روابط ایران و آژانس بر اساس پادمان و ان‌پی‌تی برقرار است و نظارت‌ها نیز ادامه دارد.
آنچه در روند برگزاری جلسات اخیرشورای قیمت گذاری به عنوان تنهامرجع تعیین قیمت خرید تضمینی محصولات اساسی کشاورزی به وقوع پیوسته نشان از عدم رعایت موازین قانونی از سوی وزارت جهاد کشاورزی دارد.
بر اساس آمار شبکه‌های لرزه‌نگاری مرکز لرزه‌نگاری کشوری وابسته به مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، ایران در فروردین ماه ۱۴۰۲، بیش از ۴۴۰ بار لرزید.
بر اساس اعلام منابع خبری، سفیر جدید ایران در امارات «رضا عامری» مدیر کل ایرانیان خارج از کشور وزارت امور خارجه است.
بر اساس توافق فدراسیون فوتبال ایران و روسیه، تیم ملی دو کشور روز 3 فروردین در استادیوم آزادی تهران با هم بازی دوستانه انجام خواهند داد.
بر اساس تصمیم گروه ویژه اقدام مالی کره شمالی و ایران همچنان در فهرست سیاه پولشویی این گروه باقی خواهند ماند و عضویت روسیه در این نهاد نیز تعلیق می‌شود.
بر اساس اعلام معاونت علمی ۵ کشور جهان در تدوین و تصویب استانداردهای بین‌المللی فناوری نانو پیشتازی می‌کنند که ایران یکی از این کشورها است.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ضمن تکرار یاوه گوئی ها درباره ایران گفت که همه گزینه ها در ارتباط با برنامه هسته ای ایران باید روی میز باشد.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا با تکرار ادعاهای واهی و بی اساس، مدعی حضور سرکرده گروهک تروریستی القاعده در ایران شد.
بر اساس آخرین آمار ستاد سلول ایران در جایگاه سیزدهم تولید علم سلول بنیادی قرار دارد و در منطقه رتبه اول را به خود اختصاص داده است.
نوید رجایی گفت: وقتی مسئولان توانایی تصمیم گیری در مورد عرضه خودرو در بورس را ندارند و چند بار تایید و بعد از آن تکذیب می شود سرمایه احساس خطر کرده و ترجیح میدهد در بازاری موازی وارد شود.
وزارت دفاع و ارتش اوکراین ضمن تکرار ادعاهای بی اساس علیه ایران، مدعی شدند که روسیه بار دیگر با استفاده از پهپادهای ایرانی به خاک اوکراین حمله کرده است.
بر اساس این گزارش، جمعیت ایران در سال‌های ۱۴۰۵، ۸۷.۷ میلیون نفر، ۱۴۱۰، ۸۹.۶ میلیون نفر، ۱۴۱۵، ۹۱.۴ میلیون نفر، ۱۴۲۰، ۹۲.۸ میلیون نفر، ۱۴۲۵، ۹۳.۷ میلیون نفر و ۱۴۳۰، ۹۳.۶ میلیون نفر پیش بینی شده است.
بر اساس شواهد موجود به نظر می‌رسد تمایل کارلوس کی‌روش برای نشستن روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران به پایین‌ترین حد ممکن رسیده است.
بر اساس شواهد موجود به نظر می‌رسد تمایل کارلوس کی‌روش برای نشستن روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران به پایین‌ترین حد ممکن رسیده است.
بیماری ام‌اس، بیماری مزمنی است که عمدتا جوانان را درگیر می‌کند. در عین حال بر اساس اعلام انجمن ام. اس ایران، زنان دو تا سه برابر بیش از مردان درگیر این بیماری می‌شوند. زیرا بروز برخی بیماری‌های خود ایمنی در زنان بیشتر است که هنوز دلیل آن مشخص نیست. گفته می‌شود ممکن است تاثیرات هورمون‌های زنانه در بروز این بیماری‌ها موثر باشد.
نخست وزیر جدید انگلیس در مصاحبه با یک شبکه سعودی ادعاهای همتایان سابق خود را علیه ایران تکرار کرد.
سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد گفت: ایران به عنوان یکی از اهداف حملات سایبری، ادعاهای آلبانی را ساختگی و بی اساس می‌داند.
به تازگی "سایمون شرکلیف"، سفیر انگلیس در تهران در جلسه با اعضاء اتاق بازرگانی گفت: به نظر منفی مردم ایران نسبت به انگلیس احترام می‌گذارم اما بدانید که مردم انگلیس هم همین حس را نسبت به ایران دارند!
بر اساس گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران نصب سه آبشار سانتریفیوژهای پیشرفته IR-۶ در تاسیست غنی‌سازی نطنز را تکمیل کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ