نخست وزیر جدید انگلیس در مصاحبه با یک شبکه سعودی ادعاهای همتایان سابق خود را علیه ایران تکرار کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا ضمن تکرار ادعاهای بی اساس درباره دخالت ایران در جنگ اوکراین، از گفتگوی بلینکن و وزیر امور راهبردی رژیم صهیونیستی درباره ایران خبر داد.
اتحادیه اروپا با طرح ادعاهای بی‌اساس پیشین، صادارت اقلام مرتبط با هواپیماهای بدون سرنشین به ایران را ممنوع اعلام کرد.
شاهرود- علیرغم ادعاهای بی اساس درباره احیای پوشش گیاهی در شاهوار شاهرود، تصاویر نشان می دهد که تخریب ها همچنان بر چهره این کانون آبساز و حیات بخش رخ می نماید.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اتهام زنی‌های بی اساس وزیر خارجه آمریکا تصریح کرد: در تقویت توان بازدارندگی و حفاظت از حقوق و امنیت خود تردید نخواهیم کرد.
بیانیه پایانی هیچ اشاره‌ای سلبی یا ایجابی به نام ایران نداشت، در حالی که در نشست‌های قبلی بار‌ها ادعا‌ها و اتهامات بی‌اساس علیه جمهوری اسلامی ایران از جمله ادعای واهی امارات درباره جزایر سه‌گانه ایران در بیانیه‌های پایانی آن نشست‌ها تکرار می‌شد.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ضمن تکرار ادعاهای بی‌اساس درباره ایران، مدعی شد که عربستان از احیای روابط با ایران پشیمان می‌شود.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ضمن تکرار ادعاهای بی‌اساس درباره ایران، مدعی شد که عربستان از احیای روابط با ایران پشیمان می‌شود.
در حالی که در روزهای اخیر کانون صرافان با انتشار نامه ای اعتراضی با عنوان «راه بانک مرکزی به ترکستان است!» خطاب به رئیس جمهور از سیاست های بانک مرکزی انتقاد و گلایه داشتند، امروز بانک مرکزی نسبت به ادعاهای مطرح شده در این نامه واکنش نشان داد.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ضمن تکرار یاوه گوئی ها درباره ایران گفت که همه گزینه ها در ارتباط با برنامه هسته ای ایران باید روی میز باشد.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا با تکرار ادعاهای واهی و بی اساس، مدعی حضور سرکرده گروهک تروریستی القاعده در ایران شد.
وزارت دفاع و ارتش اوکراین ضمن تکرار ادعاهای بی اساس علیه ایران، مدعی شدند که روسیه بار دیگر با استفاده از پهپادهای ایرانی به خاک اوکراین حمله کرده است.
ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ادعاهای رئیس سازمان جاسوسی آمریکا در ارتباط با همکاری‌های ایران و روسیه و نیز اتهامات وی علیه جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با جنگ اوکراین را بی اساس و بخشی از جنگ تبلیغی آمریکا علیه ایران توصیف کرد.
وزیر خارجه انگلیس ضمن تکرار ادعاهای بی‌اساس خود درباره برنامه هسته‌ای ایران، به حمایت از شبکه تروریستی «ایران اینترنشنال» نیز ادامه داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: ادعاهای بی‌اساس در مورد انتقال پهپاد برای استفاده در درگیری اوکراین را رد می‌کنیم.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: ادعاهای بی‌اساس در مورد انتقال پهپاد برای استفاده در درگیری اوکراین را رد می‌کنیم.
سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد در نیویورک، ادعاهای صورت گرفته در مورد نقش پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین و مرتبط ساختن آن با قطعنامه ۲۲۳۱ را بی اساس دانست.
سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد گفت: از سوءاستفاده از قطعنامه ۲۲۳۱ در خصوص جنگ اوکراین و ادعاهای بی اساس در مورد ایران جلوگیری کنید.
نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل ادعاهای بی اساس در مورد انتقال پهباد از سوی ایران برای استفاده در جنگ اوکراین را رد و تاکید کرد: این ادعاها هیچ ارتباطی با قطعنامه ۲۲۳۱ ندارد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ادعاهای بی اساس که بر پایه اطلاعات غلط و مفروضات مغرضانه مطرح می‌شود، بخشی از فضاسازی سیاسی و هدفمند دستگاه‌های رسانه‌ای برخی از کشورها علیه ایران است.
سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: مطالب گزارش فصلی اخیر مدیرکل آژانس تکرار موارد بی اساس قبلی با اهداف سیاسی است و هیچ نکته جدیدی جز بازی با عبارات برای اهداف خاص ندارد.
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی بار دیگر به طرح ادعاهای بی اساس علیه برنامه هسته ای جمهوری اسلامی پرداخت.
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی بار دیگر به طرح ادعاهای بی اساس علیه برنامه هسته ای جمهوری اسلامی پرداخت.
سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد گفت: ایران به عنوان یکی از اهداف حملات سایبری، ادعاهای آلبانی را ساختگی و بی اساس می‌داند.
به تازگی "سایمون شرکلیف"، سفیر انگلیس در تهران در جلسه با اعضاء اتاق بازرگانی گفت: به نظر منفی مردم ایران نسبت به انگلیس احترام می‌گذارم اما بدانید که مردم انگلیس هم همین حس را نسبت به ایران دارند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ