بر اساس آمار شبکه‌های لرزه‌نگاری مرکز لرزه‌نگاری کشوری وابسته به مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، ایران در فروردین ماه ۱۴۰۲، بیش از ۴۴۰ بار لرزید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران طی فروردین ماه سال جاری به بهسازی بیش از ۳ هزار و ۴۴۰ متر از خطوط ریلی کشور اقدام کرده است.
سخنگوی کمیسیون توسعه تجارت خانه صمت گفت: : در اولین ماه امسال، ده میلیون و ۴۷۱ هزار تن کالا به ارزش سه میلیارد و ۶۴۵ میلیون دلار صادر شده است.
علی ابراهیمی، رصدگر هلال ماه و عضو ستاد استهلال استان تهران، گفت: برای بررسی رؤیت‌پذیری هلال ماه شوال ۱۴۴۴ لازم است در ابتدا لحظه مقارنه ماه و خورشید را مرور کنیم که این لحظه مصادف با ساعت ۷ و ۴۲ دقیقه روز پنج‌شنبه ۳۱ فروردین ماه است.
همزمان با روز بیست نهم فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران جنگنده های ارتش بر فراز تهران به پرواز درآمدند.
به مناسبت ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، تمامی پرواز‌های فرودگاه‌های مهرآباد، حضرت امام خمینی (ره) و پیام از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۱ به وقت محلی (۴ الی ۸ UTC) به دلیل انجام رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران بسته اعلام می‌شود.
از فردا پانزدهم فروردین ماه، معاملات سکه طلای ربع بهار آزادی با نماد «ربع سکه» در سامانه معاملات مرکز مبادله ارز و طلای ایران آغاز می‌شود و اشخاص حقیقی جهت خرید ربع سکه، می‌توانند از روز بعد، یعنی چهارشنبه، شانزدهم فرودین ماه به صرافی‌های عضو مرکز مبادله ارز و طلای ایران که نسبت به خرید ربع سکه از مرکز اقدام کرده‌اند مراجعه کنند.
پس از اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران در روز ۱۲ فروردین ماه این پرچم امروز به دلایلی پایین آورده شده است.
روز چهارشنبه، 16 فروردین ماه، آغاز مسیر سخت و طولانی دختران ایرانی در مسیر صعود به المپیک پاریس خواهد بود.
روز چهارشنبه، 16 فروردین ماه، آغاز مسیر سخت و طولانی دختران ایرانی در مسیر صعود به المپیک پاریس خواهد بود.
تیم ملی کشتی فرنگی ایران روز ۲۰ فروردین ماه برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا راهی کشور قزاقستان می‌شود.
در روز پایانی رقابت های گرنداسلم فردا دوشنبه ۱۴ فروردین ماه 6 تکواندوکار کشورمان به دیدار رقبای خود می‌روند.
تیم ملی فوتبال ایران در دیداری دوستانه پنجشنبه سوم فروردین‌ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملی روسیه رفت که این بازی یک بر یک مساوی شد. تماشاگران زن نیز در این بازی حضور داشتند.
در بستر برنامه شهر مهمان‌نواز در بهار ایران میهمانان نوروزی تهران در ماه مبارک رمضان و نوروز می‌توانند در مکان‌های مشخص شده تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ اسکان یابند.
برنامه مسابقات واترپلو قهرمانی آسیا که فروردین ماه سال 1402 برگزار می‌شود، اعلام شد.
جام جهانی شمشیربازی در اسلحه سابر 4 تا 6 فروردین ماه در بوداپست مجارستان برگزار می‌شود.
کاظم کوکرم در مورد رویت هلال ماه رمضان ۱۴۴۴ قمری اظهار داشت: امسال و طبق پیش‌بینی‌های نجومی، هلال ماه مبارک رمضان در شامگاه ۲۹ شعبان مصادف با دوم فروردین ۱۴۰۲ خورشیدی به احتمال قریب به یقین با چشم غیرمسلح در تمام پهنه ایران رویت می‌شود.
با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری یک هیات تجاری در حوزه صنعت ساختمان ۶ تا ۱۳ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۲ به مسکو اعزام می‌شود.
تیم ملی فوتبال ایران سوم فروردین ماه در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تیم ملی روسیه می‌رود.
با اعلام فدراسیون فوتبال ایران، تیم ملی کشورمان روزهای ۳ و ۶ فروردین با تیم‌های روسیه و عراق بازی تدارکاتی خواهد داشت.
تیم ملی فوتسال ایران اواخر فروردین ماه در تهران با تیم ملی ازبکستان دیدار می‌کند.
پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری ۷ تا ۹ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۲ در کشور هندوستان برپا می‌شود.
معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو گفت: افزایش رضایت مشتریان در زمان تحویل از ۷۲.۴ درصد در فروردین ماه سال ۱۴۰۱ به ۷۴.۹ درصد در نیمه آذرماه و بهبود شاخص سلامت خودرو در زمان تحویل در نیمه اول آذرماه امسال به میزان ۴۱ درصد نسبت به فروردین از دستاوردهای طرح تحول کیفیت به شمار می‌رود.
تیم ملی فوتسال ایران فروردین ماه، دیدار تدارکاتی با ازبکستان برگزار می‌کند.
تیم ملی فوتسال ایران فروردین ماه، دیدار تدارکاتی با ازبکستان برگزار می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ