یک کارشناس مسائل منطقه‌ای معتقد است در شرایط فعلی رخدادهایی عربستان و شخص ولیعهد سعودی منجر به تصمیم ریاض برای ارتباط و گرایش به سمت تهران شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم سن‌ایچ با برتری در دربی ساوه به جمع مدعیان قهرمانی بازگشت. چرا و چگونه؟
تیم فوتبال تراکتور که مسیر درستی را برای رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر در پیش گرفته، با تدابیر مالک باشگاه و سرمربی اسپانیایی این تیم، در فصل بیست و سوم یکی از شانس‌های اصلی خواهد بود.
تیم فوتبال تراکتور که مسیر درستی را برای رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر در پیش گرفته، با تدابیر مالک باشگاه و سرمربی اسپانیایی این تیم، در فصل بیست و سوم یکی از شانس‌های اصلی خواهد بود.
در رخدادی پیش‌بینی نشده، جدای از تهدیدات امنیتی همیشگی علیه اسرائیل از سوی حزب‌الله لبنان و مقاومت فلسطین در غزه، مساله جنین به دغدغه اصلی سران سیاسی، نظامی و امنیتی تل‌آویو تبدیل شده است.
تریستان گولی، کارشناس ناوبری طبیعی، با کاوش در یک فرودگاه جنگ جهانی دوم، به کشف شگفت‌انگیزی دست یافت.
با انتشار صورت‌های مالی ۱۲ ماهه منتهی به پایان سال گذشته بانک شهر در سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران (کدال) مشخص شد که این بانک با جلب کامل اعتماد شهروندان و مشتریان شبکه بانکی ضمن تقویت جایگاه خود در شبکه بانکی کشور، در مسیر درست و اصولی بانکداری حرفه ای حرکت می کند.
طالبان به هیچ بخشی از تعهدات خود عمل نکرده است. طالبان مدعی است که در دو سال گذشته بارندگی کم بوده و امکان پایبندی به این تعهد را از دست داده است. اما نقشه‌های ماهواره‌های هوایی ایران نشان می‌دهند که طالبان دروغ می‌گویند. یعنی آب کافی وجود دارد. حتی آب بند‌های جدیدی نیز نصب شده و آب از مسیر رسیدن به ایران منحرف می‌شود. این آب حق ایران است
اگر دولت می‌خواهد تورم را مهار کند، این امر با شعار محقق نخواهد شد و باید سه راهکار را درپیش بگیرد. اول اصلاح سیاست خارجی؛ سیاست خارجی باید در خدمت رشد و توسعه اقتصادی داخلی باشد و نه برعکس
انتظار تغییراتی را در نحوه دسترسی افراد به دانش، ارتباط با دانش و تفکر درباره خود داشته باشید.
آینده قرن بعد نیست، آینده همین فردا است. اگر برای ۵ یا ۱۰ یا ۲۰ سال بعد هم آینده‌نگری می‌کنیم، به‌طور قطع باید به همین نسبت نشانه‌های آن را در وضعیت فردا، هفته، ماه و سال بعد هم باید ببینیم. آینده موهوم و خیال نیست. آینده ما همین گذشته و اکنون ما و حتی شاید هم بدتر است، مگر اینکه مسیر خود را تغییر دهیم. آینده وعده‌های سر خرمن نیست. آینده از جنس علم و دانش و اراده است و نه از جنس وعده. آینده‌نگری زاییده جامعه و بشر خلاق، آزاد، علم‌گرا، مشارکت‌جو و امیدوار و با اعتماد به نفس و اعتماد به دیگران است.
یک رسانه آمریکایی معتقد است واشنگتن باید سیاست گذاری خود را به نحوی شکل دهد، که از تقویت نظامی قابل توجه ژاپن بیشترین بهره را ببرد.
این برنامه با مشارکت ۳۰ متخصص سلامت و از سوی الیور زولمن، یک پزشک ۲۹ ساله که خود را «دکتر جوانسازی» می‌نامد، رهبری می‌شود. به گفته این تیم، بدن جانسون امسال با هزینه‌کرد ۲ میلیون دلار می‌تواند در مسیر کشف راز تغییر سن قرار بگیرد.
از تحمل بار‌های امپراتوری روم تا امکان تجارت در مسافت‌های طولانی این حیوان فروتن (خر) به طرز شگفت انگیزی تاثیرگذار بوده است.
رقابت‌ها و منازعات اروپایی‌ها بر سر تصاحب منابع آفریقا یکی از عوامل پیدایش دنیای مدرن بود؛ زیرا وفاداری‌ و تعلق‌خاطرِ ملی را تقویت کرد. جنگ‌های دریایی شدیدی بین پرتغال و اسپانیا بر سر دستیابی به طلای آفریقای غربی درگرفت.
پزشکان با یک چالش شگفت انگیز در مسیر مقابله با آبله مواجه بودند: چگونه می‌توان مواد را در عصری بدون وجود سردخانه، هواپیما یا ماشین به سرتاسر جهان تحویل داد. آنان به روشهای توزیعی پرداختند که با هر برآورد منطقی بسیار عجیب و کمی مبتکرانه بود. در اوایل دهه ۱۸۰۰ میلادی اسپانیا ۲۲ پسر یتیم به خدمت گرفته شدند تا واکسن را روی بدن خود به قاره آمریکا انتقال دهند.
الجزیره در گزارشی به بررسی عملکرد پهپادهای «کامیکازه» و تاثیر آن‌ها در تغییر مسیر جنگ اوکراین پرداخت.
الجزیره در گزارشی به بررسی عملکرد پهپادهای «کامیکازه» و تاثیر آن‌ها در تغییر مسیر جنگ اوکراین پرداخت.
دیروز بازار برای چندمین روز متوالی در مسیر نزولی قرار گرفت و خودش را به شاخص یک میلیون ۳۰۰ هزار واحدی نزدیک‌تر کرد. امروز بازار چگونه خواهد بود؟
بررسی رسانه‌ها و برخی اندیشکده‌های آمریکایی نشان می‌دهد که دولت این کشور با نقشه قبلی در پی ایجاد بروز نارضایتی‌های هدفمند در ایران و تغییر جهت مسیر آنها بوده است.
کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد از همین حالا مسیری که کشتی گیران برای رسیدن به المپیک پاریس پیش رو دارند را مشخص کرده است.
مسیر تواقق مرزی لبنان با رژیم صهیونیستی تا اینجا، جدا از آنکه چه پایانی داشته باشد، یک پیروزی ماندگار برای حزب الله و سید حسن نصرالله است.
اتحادیه جهانی کشتی روند کسب سهمیه المپیک 2024 پاریس را در مسابقات مختلف مورد تصویب قرار داد.
به دلیل ازدحام بیش از حد جمعیت و ناآشنایی با کشور عراق، گم شدن زائران در شهرهای زیارتی و مسیر پیاده روی طبیعی است. به همین منظور مکان‌هایی برای مفقود شدگان ایجاد شده است.
مرد چوپان فرشته نجات پسر ۸ ساله

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ