به دلیل ازدحام بیش از حد جمعیت و ناآشنایی با کشور عراق، گم شدن زائران در شهرهای زیارتی و مسیر پیاده روی طبیعی است. به همین منظور مکان‌هایی برای مفقود شدگان ایجاد شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در صورتی که چک یا دسته چک مفقود شده یا به سرقت رفته است، باید برای جلوگیری از آسیب های احتمالی اقدامات قانونی مهمی انجام داد.
10 هندبالیست در مسابقات قهرمانی جوانان جهان در کرواسی مفقود شدند.
عموی این کودک در مورد شرایط خانواده توضیح می‌دهد: «مادر و پدر او اصلا وضع روحی خوبی ندارند و دو، سه بار خواستند خودشان را از بالای یک پل به پایین پرت کنند و به زندگی‌شان پایان دهند.»
سیل اخیر در جاده چالوس متأسفانه صدمات مالی و جانی به همراه داشت تا آنجا که عملیات نجات هنوز ادامه دارد. در این حادثه یک زن و یک مرد مفقود شده و تاکنون خبری از آنها در دست نیست.
سازمان ملل به اتفاق آرا از تشکیل کمیته ویژه‌ای جهت پیگیری سرنوشت مفقودشدگان سوری طی گذشت 12 سال از جنگ سوریه خبر داد.
پیکر کوهنوردی که پاییز سال گذشته در منطقه آتشکوه در لواسان مفقود شده بود، امروز و بعد از 6 ماه پیدا شد.
قویدل با بیان اینکه عوامل جمعیت هلال احمر استان از ساعات اولیه حادثه وارد عملیات شدند، تصریح کرد: پیرو دریافت گزارش مردمی با شماره ندای امداد ۱۱۲ معاونت امداد و نجات استان اردبیل در ساعت ۱۴:۱۵ روز چهارشنبه ۲۴ خرداد مبنی بر بارندگی شدید و جاری شدن سیلاب و مفقودی ۵ نفر در روستای میکائیل دره سی شهرستان گرمی تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان به محل حادثه اعزام شده و امدادرسانی را آغاز کردند.
سمنان- سرپرست جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: دو کوهنورد تهرانی که در ارتفاعات ایوان کی مسیر خود را گم کرده بودند، امداد رسانی شدند.
پدر مربی تیم فوتبال منچسترسیتی در شهر محل برگزاری فینال لیگ قهرمانان اروپا ناپدید شد.
پیکر یک پاراگلایدر سوار که از روز شنبه در ارتفاعات دماوند مفقود شده بود، امروز پیدا شد.
دادگستری جویبار در این اطلاعیه آورده است که جزییات علت فوت و غرق شدگی ایشان با دقت بررسی و در روز‌های آینده به افکار عمومی و مردم ولایتمدار استان در این ارتباط گزارش‌هایی از سوی پزشکی قانونی و دادستانی مازندران ارایه خواهد شد.
بر اساس توضیح درج شده در کارت ملی و شناسنامه، مدارک شناسایی پیدا شده بایستی توسط فردی که آن را یافته است، به صندوق پست سپرده شود و پس از آن مدارک یاد شده توسط شرکت پست به سازمان ثبت احوال تحویل خواهد شد.
بر اساس توضیح درج شده در کارت ملی و شناسنامه، مدارک شناسایی پیدا شده بایستی توسط فردی که آن را یافته است، به صندوق پست سپرده شود و پس از آن مدارک یاد شده توسط شرکت پست به سازمان ثبت احوال تحویل خواهد شد.
رضا شاه حسینی مقدم با بیان اینکه سه طبیعت گرد برای تفریح به پارک ملی کویر عازم شده بودند که به دلیل گرفتار شدن در باتلاق‌های شمال شرقی پارک ملی کویر نتوانسته بودند ادامه مسیر دهند، بیان کرد: این گردشگران حوالی منطقه معروف ریگ جن گرفتار شده بودند.
گرمسار- سه طبیعت‌گرد که در منطقه ریگ جن شهرستان گرمسار، مسیر خود را گم کرده بودند با تلاش هلال احمر و محیط زیست نجات پیدا کردند.
یک سال و نیم است که از مفقود شدن ملیکا می‌گذرد، اما هنوز خانواده‌اش هیچ خبری از او ندارند و نمی‌دانند چه بلایی بر سر دخترشان آمده است. پلیس در همان ابتدای ماجرا تا قبل از دستگیری مظنون به خانواده ملیکا گفته بود که با هیچ رسانه‌ای صحبت نکنند، زیرا امکان دارد متهم دخترشان را به قتل برساند، اما پلیس نمی‌دانست مظنون در زندان به زندگی خود پایان می‌دهد.
سرپرست جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری گفت: در سیلاب اخیر یک چوپان از اهالی شهرستان کوهرنگ در سیلاب مفقود شده بود، اظهار کرد: جسد ستار رشیدی چوپان ۶۵ ساله پس از ۲۵ روز عملیات جستجو پیدا شد.
طبق اعلام وزارت شرایط اضطراری ارمنستان یک تبعه ایرانی جزو مفقودان انفجار روز گذشته در ایروان است.
رئیس سازمان امداد و نجات، با اشاره به دو عملیات جستجو در یخچال یخار دماوند و علم‌کوه، گفت: این عملیات به دلیل ریزش شدید سنگ و وقوع سیل و به خطر افتادن جان امدادگران متوقف شد.
ولی پور گفت: روز گذشته و در هنگام عملیات دسترسی به پیکر یکی از مفقودان در یخچال یخار، امدادگر هلال‌احمر با برخورد سنگ به شدت مجروح شد و به همبن دلیل با اعزام بالگرد، تیم امداد کوهستان هلال‌احمر به رینه بازگشت و امدادگر مصدوم هم به مرکز درمانی منتقل شد.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر درباره تعداد مفقودشدگان سیل نیز گفت: در حال حاضر شش نفر در پی این سیل در پنج استان کشور مفقود هستند که جستجو برای یافتن آنها ادامه دارد.
کولبر، سوخت‌بر، بدوک؛ این‌ها لقب مردمی است که چاره دیگری برای امرار معاش ندارند جز اینکه در صعب‌العبورترین معابر، ده‌ها کیلو گردو و پوشاک و یخچال ۲۲۰ کیلویی را به کول بسته یا هزاران لیتر گازوییل و بنزین را در صندوق ماشین‌ها و موتوسیکلت‌های‌شان بار بزنند به امید‌آنکه اختلاف چند صد هزار تومانی «اینور مرز و آنور مرز» نان خانواده را تامین کند.
محمد یکی از آن‌هایی است که شش عزیزش را در سیل از دست داده. بچه لرستان است و با پسرعمو‌ها و پسرخاله‌هایش برای ساختن زندگی بهتر به امامزاده داوود آمده بودند و رستوران و مسافرخانه‌ای را اجاره کرده بودند. از شش نفرشان سه جسد پیدا شده و سه نفر دیگر زیر خروار‌ها گل مدفون شده‌اند. بی‌حوصله است و به سختی جواب می‌دهد. می‌گوید: «همه چیزمان رفت. از ماشین‌ها تا تمام وسایل و مواد خوراکی و هرچه داشتیم. فدای یک تار مویشان، جوانان ۲۵ ساله‌مان را از دست دادیم. عموزاده‌ها و پسرخاله‌هایم رفته‌اند و خودم جسدشان را پیدا کردم».
مرتضی مرادی‌پور، معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر درباره اینکه گفته می‌شود حدود ۲۰۰ نفر در زیرآوار ناشی از سیل در امام‌زاده داوود هستند، گفت: «چنین چیزی تقریبا محال است و چه کسی چنین آماری را اعلام کرده است؟ یعنی مردم و منابع محلی موفق به شمارش افرادی در زیرآوار شده‌اند که ده‌ها امدادگر حرفه‌ای و سگ‌های جستجو و نجات نتوانستند آن را پیدا کنند؟»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ