لوکاس هرناندز، مدافع بایرن مونیخ امروز دوشنبه برای اولین بار پس از پارگی رباط صلیبی زانوی راست خود هنگام بازی برای فرانسه در جام جهانی، با توپ تمرین کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فدریکو دی‌مارکو و الساندرو باستونی، دو مدافع اینتر، در آستانه فینال لیگ قهرمانان برای منچسترسیتی خط و نشان کشیدند و گفتند اینتر برای قهرمانی بازی خواهد کرد.
برناردو سیلوا، هافبک منچسترسیتی در آستانه بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا از تمایل همبازیانش برای کسب قهرمانی صحبت کرد.
استراحت دادن کارلو آنچلوتی به ستاره‌های اصلی رئال مادرید در آستانه دیدار برگشت با منچسترسیتی باعث شده ادن هازارد شانس زیادی برای به میدان رفتن داشته باشد.
استراحت دادن کارلو آنچلوتی به ستاره‌های اصلی رئال مادرید در آستانه دیدار برگشت با منچسترسیتی باعث شده ادن هازارد شانس زیادی برای به میدان رفتن داشته باشد.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، در آستانه دیدار تیمش با منچسترسیتی در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ ادعاها درباره اینکه رئال به دنبال بازی دفاعی خواهد بود را رد کرد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در آستانه بازی با شفیلدیونایتد در نیمه‌نهایی جام حذفی گفت تیمش با وجود پشت سر گذاشتن بازی دشوار با بایرن مونیخ برای این بازی و دیدار با آرسنال آماده است.
فیل فودن در آستانه بازی برگشت با بایرن مونیخ به تمرینات منچسترسیتی بازگشت.
ایلکای گوندوگان، کاپیتان منچسترسیتی، در آستانه بازی برگشت با بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان می‌گوید بایرن یکی از بهترین تیمهای اروپا است و سیتی مرتکب اشتباه دست‌کم گرفتن حریف نمی‌شود.
بنجامین پاوارد، مدافع بایرن مونیخ، در آستانه دیدار تیمش با منچسترسیتی گفت جبران شکست 3-0 در بازی رفت غیرممکن نیست و بازیکنان بایرن برای صعود به مرحله بعد با تمام وجود تلاش می‌کنند.
کینگزلی کومان، ستاره فرانسوی بایرن مونیخ، در آستانه بازی با منچسترسیتی می‌گوید از شکست خوردن بیزار است
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، در آستانه دیدار تیمش با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان به ستایش از پپ گواردیولا و تیمش پرداخت و گفت سیتی بهترین فوتبال حال حاضر اروپا را بازی می‌کند.
لئون گورتزکا، ستاره بایرن مونیخ، در آستانه دیدار با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان می‌گوید بازی در هیچ تورنمنتی به اندازه چمپیونزلیگ برایش لذت‌بخش نیست.
عدم حضور ارلینگ هالند در تمرین امروز منچسترسیتی در آستانه دیدار مقابل لیورپول باعث شده نگرانی‌ها بابت نرسیدن او به این مسابقه افزایش یابد.
ایلکای گوندگان، هافبک منچسترسیتی و تیم ملی آلمان، به زودی پدر خواهد شد و بهئ همین دلیل از هانسی فلیک درخواست کرد تا او را برای دو بازی بعدی دعوت نکند.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در آستانه بازی با بورنموث می‌گوید تیمش باید بیشتر به دنبال رساندن توپ به ارلینگ هالند باشد و اگر ستاره نروژی تیمش عصبانی باشد او درک می‌کند و البته آن را مشکل‌ساز نمی‌داند.
ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی، در آستانه دیدار با لایپزیش در لیگ قهرمانان می‌گوید از شرایط خود در سیتی راضی است و از فوتبال بازی کردن در این تیم لذت می‌برد
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در آستانه دیدار با لایپزیش در لیگ قهرمانان اروپا گفت تیمش برای این بازی آماده است هر چند آمادگی لزوما به معنای پیروزی نخواهد بود.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، در آستانه دیدار حساس تیمش مقابل منچسترسیتی گفت تیمش همچنان از اشتباه داوری بازی با برنتفورد عصبانی است ولی با روحیه بالاتر به کارش ادامه خواهد داد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در آستانه بازی فردای تیمش با منچستریونایتد می‌گوید کیفیت بازی سیتی در طول فصل جاری برای او نگرانی‌هایی به وجود آورده است.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، در آستانه بازی با منچسترسیتی گفت بعد از کسب نتایج ضعیف انتقادها طبیعی است ولی مربیان مطرح فوتبال از جمله گواردیولا برای او و تیمش احترام قائلند.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در آستانه دیدار فردای تیمش مقابل لسترسیتی در یک کنفرانس خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
یورگن کلوپ سرمربی لیورپول می‌گوید برای تیمش رقابت کردن با تیمی مثل منچسترسیتی که می‌تواند بدون سقف و محدودیت خرج کند بسیار دشوار خواهد بود.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در آستانه دیدار روز یکشنبه تیمش با منچستریونایتد در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.
رافائل واران، مدافع منچستریونایتد، در آستانه دیدار تیمش مقابل منچسترسیتی اعلام کرد که به خاطر هواداران باید در این بازی به پیروزی برسند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ