کارلوس هرناندز و پاکو خمس در تونل ورزشگاه یادگارامام بایکدیگر خوش و بش کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو خواهر وزنه بردار برای اولین بار به صورت همزمان در مسابقات آسیایی نوجوانان و جوانان روی تخته می روند.
بعد از مشکلات جسمانی متعدد، به نظر می‌رسد بازیکن بارسلونا برنامه ویژه‌ای برای فصل آینده خود دارد.
این تصاویر برای پس از دو دهه برای اولین بار است منتشر می‌شود.
یک حکومت گر باید از خود بپرسد ما داریم چه کار می‌کنیم که برای اولین بار در تاریخ اقتصاد این کشور، اندازه جمعیت فقرا طی سه سال، دو برابر می‌شود. اگر واقعا این نمایندگان مجلس می‌خواهند حامل حق و عدالت باشند باید تمام لوایح دولت را با شاقول بهبود کیفیت زندگی مردم و وضعیت تولیدکنندگان این سرزمین بسنجند. اگر این کار صورت می‌گرفت امکان نداشت اسنادی مانند لایحه بودجه ۱۴۰۱ به تصویب برسد و کشور را به بحران و آشوب بکشد.
سرنشین یک دستگاه خودرو بعد از طی دو مرحله تذکر ضمن بی‌توجهی برای بار سوم، به اقدامات غیرقانونی خود ادامه داده و خودروی نامبرده در پارکینگ منزل مالک به وسیله قفل چرخ توقیف قانونی گردید.
تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در شرایطی برای صدمین بار برابر هم قرار گرفتند که موقعیت دو تیم در جدول بیست و دومین دوره لیگ، اهمیت سه امتیاز این بازی را از بیشتر ۶ امتیاز کرده است!
بمبی که منجر به اخراج گراهام پاتر شد، خبرهای شگفت‌انگیزتری هم داشت: انتصاب برونو سالتور به عنوان مربی موقت آبی‌ها.
به گفته روزنامه یدیعوت آحارونوت عبور از حریم هوایی عمان باعث شد تا طول پرواز دو ساعت و نیم کاهش یابد. این اولین باری است که رژیم صهیونیستی از حریم هوایی عمان استفاده می‌کند. اخیرا عمان با عبور هواپیما‌های اسرائیلی از حریم هوایی این کشور موافقت کرد.
یحیی گل‌محمدی ترکیب تیمش برای بازی با سپاهان را معرفی کرد.
برای نخستین بار در تاریخ اسکی ایران است که دو ورزشکار رشته آلپاین موفق به راه یابی به فینال رقابت‌های قهرمانی جهان می شوند
رنگ چشم یکی از بارزترین ویژگی‌های صورت انسان است. اگر برای اولین بار با شخصی ملاقات می‌کنید به چشمان وی توجه خواهید کرد. در این میان تقریبا همه افراد دارای رنگ یکسانی در دو چشم خود هستند. محققان در مطالعات جدید خود به بررسی این موضوع پرداختند.
مهاجم دورتموند پس از انجام دو عمل جراحی به خاطر سرطان ، برای اولین بار کنار هم تیمی های خود تمرین کرد.
لوکاس اسدی، این نامی است که برای اولین بار در فوتبال ایران شنیده می‌شود؛ هافبکی دو ملیتی که مورد توجه والنسیا قرار گرفته است.
برای اولین بار تصاویر لحظه پیدا شدن دو توله یوز ماده ایرانی را که چند روز قبل توسط یک دامدار ایرانی پیدا شدند را منتشر می‌کند. اکبر نیک‌فرجام، دامدار اهل سمنان، که یوزپلنگ‌های پارک توران را پیدا کرده این فیلم را گرفته است.
انگلیس و فرانسه برای اولین بار در تاریخ جام جهانی در دیداری از دور حذفی مقابل هم قرار خواهند گرفت.
فایتر کشورمان پس از دومین برد در چمپیونشیپ گفت: با توجه به تجربه زیاد فایتر فیلیپینی به خوبی با استکی او را آنالیز کرده بودیم.
کاروان کوراش ایران در دو بخش مردان و زنان به مقام نایب قهرمانی جهان دست یافت.
سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران پیوند خاصی با بازیکنانش در تیم ملی دارد.
روحانی برای اولین بار نیتش را فاش می‌کند که امکان دیدار دو رئیس جمهور تا چه اندازه برقرار بود. راوی این جلسه روایت کرده است که روحانی در این بخش گفته بود: «اگر جای ترامپ، اوباما رئیس جمهور بود، قطعا به آن جلسه میرفتم.»
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، با اشاره به برنامه‌های مدیریت شهری در راستای فعالیت در بورس کالا گفت: توانستیم برای اولین بار دو ملک از املاک شهرداری تهران را در بورس کالا عرضه کنیم.
نخست وزیر پاپوآ گینه نو با هدف تقویت رشد کشاورزی، دو وزارتخانه قهوه و روغن پالم ایجاد کرد.
دروازه استقلال در دو بازی ابتدایی یعنی در دیدار برابر سپاهان و ملوان 3 بار باز شده است و این آمار کمی در مورد قهرمان فصل پیش نگران کننده است.
با قرار گرفتن دو بازیکن باتجربه استقلال در ترکیب اصلی این تیم، امروز برای اولین بار یک ترکیب جدید را در ساختار دفاعی این تیم شاهد هستیم.
شاگردان امیر قلعه نویی امشب میزبان تراکتوری خواهند بود که برای اولین بار در یک دیدار رسمی بردیف را روی نیمکت خواهد داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ