آلمان به صورت شفاهی حکم جلب رییس بانک مرکزی لبنان را به این کشور ابلاغ کرد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برخی رسانه‌های آلمانی مدعی هستند تصمیم باشگاه بایرن مونیخ برای اخراج صالح حمیدزیچ در میانه جشن قهرمانی باواریایی‌ها در ورزشگاه خانگی کلن توسط رئیس باشگاه به او ابلاغ شده است.
آلمان به حکم اعدام جمشید شارمهد سرکرده گروهک تروریستی تندر واکنش نشان داد.
«آنالنا باربوک» وزیر امور خارجه آلمان روز چهارشنبه در توییتی نوشت که تایید حکم اعدام برای «جمشید شارمهد» قابل قبول نیست. وی مدعی شد که روند دادرسی جمشید شارمهد هرگز عادلانه نبوده است. وزیر خارجه آلمان در ادامه گفت که برلین از ایران می‌خواهد که فورا این قضاوت را لغو کند.
وزیر خارجه آلمان امروز به حکم صادره برای سرکرده گروهک تروریستی تندر از سوی قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران واکنش نشان داد.
یک دادگاه در آلمان از دیوان دادگستری اروپا درخواست کرد تا حکم اولیه‌ای علیه فیفا در رابطه با مقررات جدید این نهاد برای مدیر برنامه بازیکنان صادر کند.
یک دادگاه در آلمان از دیوان دادگستری اروپا درخواست کرد تا حکم اولیه‌ای علیه فیفا در رابطه با مقررات جدید این نهاد برای مدیر برنامه بازیکنان صادر کند.
بر اساس یک پاسخ دولت آلمان به سوال فراکسیون دو حزب دموکرات و سوسیال مسیحی در بوندستاگ، در سال گذشته ۱۲هزار و ۹۴۵ مورد حکم اخراج از تمام ایالت‌ها اجرا شده است و در مورد ۲۳هزار و ۳۳۷ نفر حکم اخراج نمی‌توانسته اجرا شود. علت اخراج‌های ناموفق، از جمله لغو پرواز‌ها یا غیبت افراد مورد نظر در روز خروج از کشور بوده است.
فعالان حقوق بشر آلمان بر دولت در برلین فشار می‌آورند تا گام‌های قاطعی علیه تهران بردارد تا اجرای حکم اعدام جمشید شارمهد که تابعیت دوگانه آلمانی-ایرانی دارد، متوقف شود.
خطیب نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به واکنش دولت آلمان در برابر حکم جمشید شارمهد گفت: از وزارت‌خارجه انتظار می‌رود برخورد عزتمندانه‌ای در خور کار وقیحانه آلمان به عمل بیاورند.
صدر اعظم آلمان امروز به حکم صادره برای سرکرده گروهک تروریستی تندر از سوی قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران واکنش مداخله جویانه ای نشان داد.
اولاف شولتس روز چهارشنبه با انتشار پیامی در توئیتر مدعی شد: «حکم اعدام علیه جمشید شارمهد غیرقابل قبول است. ما آن را به شدت محکوم می‌کنیم و از رژیم ایران می‌خواهیم این حکم را لغو کند»
دولت آلمان در پی صدور حکم اعدام برای جمشید شارمهد، شهروند دوتابعیتی ایرانی-آلمانی و سرکرده گروه تروریستی تندر، اعلام کرد که کاردار ایران در برلین را احضار کرده است.
وزیر خارجه آلمان امروز به حکم صادره برای سرکرده گروه تروریستی تندر از سوی قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران واکنش نشان داد.
وزیر خارجه آلمان امروز به حکم صادره علیه سرکرده گروه تروریستی تندر از سوی قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران واکنش نشان داد.
یک نیروی امنیتی سابق سفارت انگلیس در آلمان به اتهام دریافت پول و جاسوسی برای روسیه به ۱۳ سال حبس محکوم شد.
یک گزارش جدید نشان می‌دهد چلسی دو بازی قبل از شکست مقابل دیناموزاگرب که در نهایت حکم اخراج توماس توخل را صادر کرد، تصمیم به اخراج این مربی آلمانی گرفته بود.
بر اساس حکم یک دادگاه در آلمان فدراسیون فوتبال این کشور از این پس نمی‌تواند داوران را تنها به خاطر سن‌شان از فهرست داوران شاغل خط بزند.
قهرمان سه دوره تنیس ویمبلدون که به دلیل کلاهبرداری در بریتانیا زندانی شده و پس از هشت ماه با حکم آزادی مشروط به آلمان دیپورت شده، در مصاحبه تلویزیونی آلمان توضیح داد که تجربه زندان او را باهوش‌تر و خاکی‌تر کرده است.
وزیر امور خارجه آلمان در اظهارات مداخله‌جویانه‌اش درباره امور داخلی ایران، با اشاره به اجرای حکم اعدام برای دو تن از افراد بازداشت شده در جریان ناآرامی‌های اخیر در ایران، گفت: با این بسته تحریمی، ما به طور ویژه کسانی را هدف قرار می‌دهیم که مسئول اعدام‌ها و خشونت علیه مردم بی‌گناه هستند.
آنالنا بربوک، وزیر امور خارجه آلمان روز گذشته در پی اجرای این حکم، در صفحه توییترش مدعی شد: محسن شکاری به دلیل مخالفت با دولت در رویه‌ای نابکارانه محکوم و اعدام شد، اما تهدید اعدام میل مردم برای دستیابی به آزادی را خفه نخواهد کرد.
وزیر خارجه آلمان روز پنج‌شنبه در توییتی چنین مدعی شد که محسن شکاری به دلیل مخالفت با دولت در رویه‌ای نابکارانه محکوم و اعدام شد اما تهدید اعدام میل مردم برای دستیابی به آزادی را خفه نخواهد کرد.
بر اساس رای فیفا، تیم ملی آلمان بابت تخلف پیش از دیدار با اسپانیا 10 هزار یورو جریمه شد.
وزارت خارجه آلمان با طرح ادعا‌هایی اعلام کرده است که دلیل این اقدام بازداشت‌های خودسرانه، بازجویی و دادن حکم حبس طولانی مدت در ایران است.
بعد از بحث و جدل‌های طولانی در فوتبال آلمان بابت میزان پاداش جام‌جهانی که به بازیکنان تیم ملی این کشور پرداخت می‌شود حکم نهایی درباره پاداش‌ها اعلام شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ