اولاف شولتس روز چهارشنبه با انتشار پیامی در توئیتر مدعی شد: «حکم اعدام علیه جمشید شارمهد غیرقابل قبول است. ما آن را به شدت محکوم می‌کنیم و از رژیم ایران می‌خواهیم این حکم را لغو کند»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صدراعظم آلمان در حضور اعضای پارلمان اروپا در استراسبورگ در موضعی قاطع، بلندپروازی‌های رئیس جمهور فرانسه در مبدل کردن اتحادیه اروپا به قدرت «سوم» بزرگ جهانی بعد از آمریکا و چین را رد کرد.
صدراعظم آلمان امروز در سخنانی خواستار اصلاح اتحادیه اروپا شد.
سخنگوی وزارت امورخارجه با اشاره به سخنان ضد ایرانی صدر اعظم آلمان در دیدار با نخست وزیر رژیم صهیونیستی، گفت: کشور‌های مستقل و افکار عمومی جهان از این گونه مواضع و رفتار‌های مبتنی بر استاندارد‌های دوگانه به ستوه آمده و راسخ‌تر می‌شوند که ادعا‌ها و اتهامات غربی‌ها علیه ایران ریاکارانه و نامعتبر است.
صدر اعظم آلمان امروز به حکم صادره برای سرکرده گروهک تروریستی تندر از سوی قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران واکنش مداخله جویانه ای نشان داد.
صدراعظم آلمان ضمن ادعای تلاش برای پرهیز از تشدید تنش در اوکراین گفته است که با رئیس جمهور روسیه در ارتباط است.
سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به تکرار مواضع مداخله جویانه صدر اعظم آلمان نسبت به جمهوری اسلامی ایران در سفر اخیرش به آرژانتین گفت : صدراعظم آلمان در سمت اشتباه تاریخ ایستاده است.
صدراعظم آلمان حمله به امدادگران در شب سال نو میلادی را به شدت محکوم کرد.
سفیر آلمان در تهران پیش از این نیز یکبار در پی اظهارات مداخله‌جویانه و غیرمسئولانه صدراعظم آلمان در قبال جمهوری اسلامی ایران، و باری دیگر نیز در واکنش به مواضع مداخله جویانه وزیر امور خارجه آلمان به وزارت امور خارجه احضار شده بود.
اولاف شولتس - صدراعظم آلمان، روز جمعه در کنفرانس خبری مشترک با الیزابت بورن - نخست‌وزیر فرانسه، ابراز کرد: سیاست غنی‌سازی ایران بار دیگر بر اهمیت بکارگیری تمام توان جهت اطمینان حاصل کردن از عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای یا تسلیحات موشکی که توانایی حمل آن را دارند، تاکید می‌کند.
صدراعظم آلمان از افزایش غنی‌سازی اورانیوم در ایران انتقاد کرد.
در پی اظهارات مداخله جویانه و غیر مسئولانه صدراعظم آلمان در قبال جمهوری اسلامی ایران، سفیر جمهوری فدرال آلمان امروز به وزارت امور خارجه احضار شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه موضع اخیر صدراعظم آلمان در قبال جمهوری اسلامی ایران را مداخله جویانه، تحریک آمیز و غیردیپلماتیک دانست.
صدراعظم آلمان امروز در پیامی ویدیویی در صفحه توییترش گفت که از دور تحریم‌های اتحادیه اروپا که قرار است هفته بعد علیه ایران اعمال شود، حمایت می‌کند.
صدراعظم آلمان در ادامه حمایت‌های مقامات غرب از اغتشاشات ایران، خواستار افزایش فشارها بر تهران شد.
صدراعظم آلمان در ادامه حمایت‌های مقامات غرب از اغتشاشات ایران، خواستار افزایش فشارها بر تهران شد.
صدر اعظم آلمان با حمایت از اغتشاشگران از بررسی تحریم‌های بیشتر علیه ایران خبر داد.
صدراعظم آلمان در سخنانی ادعا کرد که اتحادیه اروپا در حال بررسی تحریم های بیشتر علیه ایران است.
صدراعظم آلمان امروز در سخنانی خواستار یک اتحادیه اروپای وسیع‌تر شد و ادعا کرد که اگر کشورهای بیشتری به آن بپیوندند، می تواند وزن بیشتری در سطح جهانی داشته باشد!
اولاف شولتس، صدراعظم آلمان گفت: این جنگ، جنگ بسیار خطرناکی است. ما از اوکراین حمایت می‌کنیم، اما این کار را به نحوی انجام می‌دهیم که به جنگ میان روسیه و ناتو ختم نشود. چون این یک فاجعه خواهد بود.
«اولاف شولتز» شنبه شب وارد فرودگاه ابوظبی شد و مورد استقبال مقامات امارات قرار گرفت.
صدراعظم آلمان امروز در رأس یک هیأت بلندپایه صنعتی در شهر جده با ولیعهد عربستان دیدار کرد.
صدراعظم آلمان گفت: «پوتین تنها در صورتی از جنگ و جاه طلبی‌های امپریالیستی خود دست می‌کشد که بفهمد نمی‌تواند پیروز شود به همین دلیل است که ما صلح دیکته شده توسط روسیه را نمی‌پذیریم. به همین دلیل است که ما هیچ همه‌پرسی ادعایی را نمی‌پذیریم»
صدراعظم آلمان در کنفرانس خبری مشترک با یائیر لاپید نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره برنامه هسته‌ای ایران مدعی شد که برلین اجازه دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای را نخواهد داد.
نخست وزیر موقت رژیم صهیونیستی در تماس تلفنی با صدر اعظم آلمان بار دیگر مخالفت خود را با احیای توافق هسته ای ایران تکرار کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ