یک نیروی امنیتی سابق سفارت انگلیس در آلمان به اتهام دریافت پول و جاسوسی برای روسیه به ۱۳ سال حبس محکوم شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دادگاه محمد رستمی صفا را به ۱۵ سال حبس تعزیری، محرومیت از هرگونه خدمات دولتی و رد مال در حق شبکه بانکی کشور به میزان ۱۸۱ میلیون و ۷۵۴ هزار و ۴۱۷ یورو، ۹۶ میلیون و ۲۷۶ هزار و ۴۳ دلار، یک میلیارد و ۵۱۴ میلیون و ۶۹۶ هزار و ۴۵ ین ژاپن و ۱۹ هزار و ۴۹۷ میلیارد و ۱۹۲ میلیون و ۶۵۶ هزار و ۱۲۴ ریال محکوم کرد.
وکیل سهند نورمحمدزاده گفت: هنوز حکم را دقیق به ما نداده‌اند، ولی قطعا درخواست اعاده دادرسی و اعمال مواد ۴۷۷ و ۴۷۴ قانون آیین دادرسی کیفری خواهیم کرد. برای ما غیرقابل باور است که یک شعبه دیوانعالی کشور، در یک پرونده و یک موضوع، ظرف ۲ سه ماه، دو حکم متفاوت صادر کرده است.
توماج صالحی خواننده زیرزمینی که جزو تبلیغ‌کنندگان وسیع خشونت در اغتشاشات سال گذشته بود که آبان‌ماه سال گذشته در حال فرار از کشور دستگیر شد.
با پیگیری بخش حقوقی باشگاه پرسپوليس در خصوص اتهاماتی که یکی از بازیکنان اسبق استقلال متوجه سرخ‌ها کرده بود، وی به هشت ماه حبس تعزیری محکوم شد.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ایذه گفت: ۶ ماه حکم حبس برای سه متهم تلف کردن یک خرس در این شهرستان صادر شد.
احمد امیری با اشاره به صدور حکم برای عوامل اتلاف یک قلاده خرس در این شهرستان اظهار کرد: سال گذشته در پی انتشار فیلم تلف کردن یک قلاده خرس در روستای قلعه سفید دهستان مرغا این شهرستان در فضای مجازی، کار شناسایی عوامل این اقدام در دستور قرار گرفت.
دادگاه تجدیدنظر پاریس حکم سه سال حبس را برای «نیکولا سارکوزی» رئیس جمهور اسبق فرانسه تایید کرد. او اولین رئیس‌جمهوری سابق در تاریخ فرانسه است که به زندان قطعی محکوم می‌شود.
در پی شکایت رضا گلپور نویسنده کتاب شنود اشباح از سردار سعید قاسمی، دادگاه سعید قاسمی را به تحمل ۱۳ ماه حبس محکوم کرد.
رئیس حزب النهضه و رئیس سابق پارلمان تونس صدور حکم زندان توسط دادگاه این کشور برای خود را ظالمانه و در راستای محقق ساختن اهداف سیاسی حکومت «قیس سعید» توصیف کرد.
یکی از متهمانی که حکم اعدامش نقض شد، حسین محمدی، بازیگر تئاتر بود که روز دوشنبه، ۲۸ فروردین‌ماه خبر جایگزینی حکم اعدامش با حبسی طولانی‌مدت، بسیاری را به احتمال دیدن دوباره‌اش امیدوار کرد. براساس خبر منتشرشده دادگاه رسیدگی به پرونده متهمان شهادت سیدروح‌الله عجمیان، در حکمی جدید حمید قره‌حسنلو را به ۱۵ سال حبس در تبعید در یزد، فرزانه قره‌حسنلو را به ۵ سال حبس در تبعید در مشهد، حسین محمدی، رضا آریا و مهدی محمدی را به ۱۰سال حبس محکوم کرد.
«اریک» همسر این زن، پیش از این اعتراف کرده بود که در فوریه سال گذشته سمیه را به قتل رسانده و جسدش را در فرش ایرانی پیچیده، سپس او را با خودروی خود حمل کرده و به ته آب در استکهلم انداخته است.
مرتضی منصور مدیرعامل جنجالی باشگاه زمالک مصر به دلیل توهین به رئیس الاهلی، راهی زندان شد.
وحید اشتری، فعال رسانه‌ای و سیاسی جریان موسوم به جنبش عدالتخواه، برای اجرای حکم ۱۴ ماه حبس خود فراخوانده شد.
وحید اشتری، فعال رسانه‌ای و سیاسی جریان موسوم به جنبش عدالتخواه، برای اجرای حکم ۱۴ ماه حبس خود فراخوانده شد.
حکم حبس، تبعید و دیه برای یک متهم فراری
اگر تحقیقات جمهوریخواهان کنگره در ارتباط با کشف اسناد محرمانه در دفتر بایدن محکومیت او را ثابت کند، این مسئله ممکن است به صدور حکم ۱۰ سال حبس برای رئیس جمهور آمریکا منجر شود.
اگر تحقیقات جمهوریخواهان کنگره در ارتباط با کشف اسناد محرمانه در دفتر بایدن محکومیت او را ثابت کند، این مسئله ممکن است به صدور حکم ۱۰ سال حبس برای رئیس جمهور آمریکا منجر شود.
ایمن‌آبادی گفت: متاسفانه نه لایحه من و نه مستندات من خوانده نشد و گفتند باید به ترکیه بروی تا تائید مستندات خود را بگیری. متاسفانه رفتار آقای قاضی به نحوی بود که آقای قالیباف به وکیل احتیاج نداشت!
معاون اول قوه قضائیه تاکید کرد:یک قاضی که حکمی ده ساله برای یک زندانی صادر کرده باید به آن زندانی سر بزند، وضعیت او را بررسی کند، شاید آن زندانی در مرور زمان متنبه شده باشد.
وحید اشتری در توییترش خبر داده که دادگاه کیفری حکم بدوی ۱۸ ماه حبس او را تائید کرده است.
ند پرایس گفت: استفاده از حق آزادی بیان برای دفاع از حقوق زنان هرگز نباید جرم‌انگاری شود. آزادی بیان اصلی است که ما در سراسر جهان و در هر زمان و با هر دولتی و در هر کجا از آن حمایت می‌کنیم.
اهواز- دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان با اشاره به پیگیری مشکلات کشتارگاه سنتی اهواز و تشکیل پرونده برای متخلفان گفت: حکم حبس برای متولی کشتارگاه صادر شد.
حجت الاسلام وحید هروآبادی ، روحانی معروف که چندی پیش بازداشت شده بود به ۲ سال حبس، خلع لباس روحانیت و ممنوع‌ الخروجی محکوم شد.
یک منبع دولتی به رویترز گفت که هند قصد دارد صادرات شکر را برای اولین بار در شش سال گذشته محدود کند تا از افزایش قیمت‌های داخلی جلوگیری و به طور بالقوه صادرات این فصل را به ۱۰ میلیون تن محدود کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ