وزیر خارجه آلمان روز پنج‌شنبه در توییتی چنین مدعی شد که محسن شکاری به دلیل مخالفت با دولت در رویه‌ای نابکارانه محکوم و اعدام شد اما تهدید اعدام میل مردم برای دستیابی به آزادی را خفه نخواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آلمان به حکم اعدام جمشید شارمهد سرکرده گروهک تروریستی تندر واکنش نشان داد.
وزیر خارجه آلمان امروز به حکم صادره برای سرکرده گروهک تروریستی تندر از سوی قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران واکنش نشان داد.
مقام ارشد روس به شدت به آلمانها درباره هرگونه ماجراجویی علیه پوتین هشدار داد و از آن به منزله اعلان جنگ علیه روسیه نام برد.
چند کشور اروپایی با صدور بیانیه هایی جداگانه به حملات وحشیانه شهرک نشینان صهیونیست علیه شهرک حواره نابلس واکنش نشان دادند.
وزیر خارجه آلمان امروز به حکم صادره برای سرکرده گروه تروریستی تندر از سوی قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران واکنش نشان داد.
وزیر خارجه آلمان امروز به حکم صادره علیه سرکرده گروه تروریستی تندر از سوی قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران واکنش نشان داد.
سخنگوی کاخ کرملین با اشاره به ارسال احتمالی تانک‌های لئوپارد از آلمان به اوکراین، گفت که این اقدام روابط مسکو و برلین را به طور اجتناب‌ناپذیری تحت‌الشعاع قرار خواهد داد.
وزیر خارجه آلمان امروز به اعدام جاسوس ایرانی- انگلیسی واکنش نشان داد.
وزیر خارجه آلمان امروز به اعدام جاسوس ایرانی- انگلیسی واکنش نشان داد.
نماینده روسیه در سازمان‌ های بین‌ المللی در وین امروز به موضع‌گیری آلمان علیه مذاکرات رفع تحریم‌های ضدایرانی واکنش نشان داد.
آیت‌الله عاملی گفت: انقلاب اسلامی باعث شد که روسا و سردمداران آمریکا و اروپا با کسانی از اپوزیسیون ایرانی ملاقات کردند که برای آن‌ها وهن، ننگ و عار بزرگی بود.
آلمان برای دومین دوره متوالی در جام‌جهانی ناکام بود و نتوانست از مرحله گروهی صعود کند، اما تقصیر به گردن همسران و نامزدهای بازیکنان افتاده است.
کای هاورتز با انتشار متنی در صفحات اجتماعی خود به حذف تلخ آلمان از جام جهانی واکنش نشان داد.
رئیس‌جمهور آلمان به دنبال حذف زودهنگام تیم ملی فوتبال کشورش از جام جهانی ۲۰۲۲ پیامی خطاب به بازیکنان این تیم منتشر کرد.
واکنش رییس‌جمهور آلمان به فاجعه حذف از جام‌جهانی
کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: در این روزها با طرح ادعاهای حقوق بشری از سوی آلمان مواجه هستیم.
فدراسیون فوتبال ایران در بیانیه‌ای اظهارت یورگن کلینزمن را محکوم کرد و خواستار عذرخواهی و استعفای او از گروه مطالعات فنی فیفا شد.
صدراعظم آلمان از افزایش غنی‌سازی اورانیوم در ایران انتقاد کرد.
وزیر خارجه آلمان در توییتی به تصویب قطعنامه ضدایرانی در شورای حقوق بشر سازمان ملل واکنش نشان داد.
واکنش سرمربی آلمان به شکست غیرمنتظره مقابل ژاپن
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در پیامی توئیتری خطاب به وزیر خارجه آلمان نوشت: خانم وزیر خارجه آلمان: مواضع تحریک آمیز، مداخله جویانه و غیردیپلماتیک نشان دهنده پختگی و تدبیر نیست.
سفیر آلمان در تهران به حادثه تروریستی شاهچراغ واکنش نشان داد.
آنالنا بربوک وزیر امورخارجه آلمان در واکنش به آتش‌سوزی شب گذشته در زندان اوین پیامی در حساب کاربری خود در توئیتر منتشر کرد.
ناصر کنعانی گفت: این اقدام هتاکانه، مصداق بارز فتنه انگیزی و نفرت پراکنی است و از سوی همه مسلمانان، موحدان و وجدان‌های پاک و معتقدان به همزیستی و گفتگوی بین ادیان قویا محکوم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ