آنالنا بربوک، وزیر امور خارجه آلمان روز گذشته در پی اجرای این حکم، در صفحه توییترش مدعی شد: محسن شکاری به دلیل مخالفت با دولت در رویه‌ای نابکارانه محکوم و اعدام شد، اما تهدید اعدام میل مردم برای دستیابی به آزادی را خفه نخواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی وزارت امور خارجه خطاب به سفیر سوئد گفت: تکرار بی‌حرمتی به قرآن کریم و مقدسات اسلامی در سوئد را به شدت محکوم می‌کنیم و مسئولیت کامل پیامد‌های تحریک احساسات مسلمانان جهان را متوجه دولت سوئد می‌دانیم.
صبح امروز سفیر فدراسیون روسیه از سوی علیرضا عنایتی دستیار وزیر و مدیر کل خلیج فارس به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض جمهوری اسلامی ایران به مطالب مندرج در بیانیه پایانی ششمین دور گفتگو‌های راهبردی وزرای خارجه روسیه و کشور‌های عضو شورای همکاری خلیج فارس به سفیر روسیه در کشورمان ابلاغ شد.
در پی موضع گیری مداخله جویانه سوئیس در امور داخلی کشورمان و همچنین استفاده نامتعارف و غیرحرفه ای سفارت این کشور در تهران در بازنشر تصویری با یک پرچم جعلی، امروز خانم «نادین لوزانو» سفیر کنفدراسیون سوئیس در تهران توسط مدیر کل غرب اروپای وزارت امور خارجه احضار شد.
کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: پرواز انجام شده در مرز ایران و آذربایجان یک پرواز عادی بوده و در چهارچوپ پایش مرزهای ایران و با فاصله مناسب از مرز انجام شده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه آلمان از احضار سفیر ایران در برلین به دلایل حقوق بشری خبر داد.
در واکنش به مداخلات نامتعارف انگلیس ازجمله در قلمرو امنیت ملی کشورمان، سفیر این کشور در تهران توسط مدیر کل غرب اروپا به وزارت خارجه احضار شد.
«نیکلاس رش» سفیر فرانسه در جمهوری اسلامی ایران بدنبال اقدام موهن یک نشریه فرانسوی در توهین به مرجعیت، مقدسات و ارزشهای دینی و ملی عصر امروز به وزارت امور خارجه احضار شد.
«جوزپه پررونه » سفیر ایتالیا در تهران امروز به وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران احضار شد.
در پی اظهارات غیر قابل قبول وزیر امور خارجه فرانسه در مجلس ملی این کشور و تصویب قطعنامه مداخله جویانه مجلس فوق در قبال ایران سفیر این کشور در تهران احضار شد.
سفیر آلمان در تهران پیش از این نیز یکبار در پی اظهارات مداخله‌جویانه و غیرمسئولانه صدراعظم آلمان در قبال جمهوری اسلامی ایران، و باری دیگر نیز در واکنش به مواضع مداخله جویانه وزیر امور خارجه آلمان به وزارت امور خارجه احضار شده بود.
در پی تهاجم یک گروه خشونت‌طلب به ساختمان سفارت کشورمان در لندن و بی احترامی به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، سفیر انگلیس در تهران امروز به وزارت امور خارجه احضار گردید.
سفیر انگلیس در تهران در پی تهاجم یک گروه خشونت‌طلب به ساختمان سفارت ایران در لندن و بی احترامی به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، امروز به وزارت امور خارجه احضار شد.
در پی اظهارات مداخله جویانه و غیر مسئولانه صدراعظم آلمان در قبال جمهوری اسلامی ایران، سفیر جمهوری فدرال آلمان امروز به وزارت امور خارجه احضار شد.
در پی تداوم تبلیغات ضد ایرانی و سیاه نمایی رسانه‌ها و مقامات رسمی جمهوری آذربایجان علیه جمهوری اسلامی ایران، عصر امروز سفیر جمهوری آذربایجان در تهران به وزارت امور خارجه احضار شد.
سفیر نروژ در جمهوری اسلامی ایران در اعتراض به اظهارات غیر قابل قبول رئیس پارلمان این کشور علیه کشورمان توسط مدیرکل غرب اروپا به وزارت خارجه احضار شد.
سخنگوی وزارت خارجه آلمان در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفت: آلمان سفیر ایران را برای رایزنی و در اقدامی مشابه نسبت به فراخوانده شدن سفیر برلین در تهران به وزارت امورخارجه فراخوانده است.
وزارت امور خارجه آلمان در ادامه مداخله‌های غرب در امور داخلی ایران، سفیر تهران در برلین را فراخواند.
این اقدام در پی این انجام گرفته است که در واکنش به مواضع مداخله جویانه وزیر امور خارجه آلمان، «هانس ادو موتسل» سفیر این کشور در تهران، صبح دیروز از سوی علی باقری معاون سیاسی به وزارت امور خارجه احضار شد.
در واکنش به مواضع مداخله جویانه وزیر امور خارجه آلمان، هانس ادو موتسل سفیر این کشور در تهران، صبح امروز از سوی علی باقری به وزارت امور خارجه احضار شد.
سفیر دانمارک در پی حمله یک فرد مهاجم مسلح به سلاح سرد به سفارت جمهوری اسلامی ایران در کپنهاک توسط مدیرکل اروپای غربی به وزارت امور خارجه احضار شد.
سفیر بریتانیا در جمهوری اسلامی ایران به علت اظهارات مداخله جویانه مقامات این کشور به وزارت امور خارجه احضار شد.
مقام وزارت خارجه کشورمان گفت: جمهوری اسلامی ایران گزینه‌های ممکن را در واکنش متقابل به هر گونه اقدام نامتعارف طرف بریتانیایی مد نظر قرار خواهد داد.
در ارتباط با مواضع مداخله جویانه رئیس پارلمان نروژ در قبال تحولات داخلی جمهوری اسلامی ایران، سفیر نروژ در تهران توسط مدیرکل غرب اروپا به وزارت امور خارجه احضار شد.
در واکنش به فضاسازی‌های خصمانه رسانه‌های فارسی زبان لندن نشین علیه جمهوری اسلامی ایران، روز گذشته سفیر انگلیس در تهران توسط مدیرکل غرب اروپا به وزارت امور خارجه احضار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ