بر اساس رای فیفا، تیم ملی آلمان بابت تخلف پیش از دیدار با اسپانیا 10 هزار یورو جریمه شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هواداران تراکتور از فردا (دوشنبه) ساعت 10 صبح می‌توانند بلیت بازی الشارجه را تهیه کنند.
پی اس جی پیشنهاد نجومی الهلال برای کیلیان امباپه را قبول کرده و ستاره فرانسوی هیچ راهی جز جدایی ندارد.
ده هزار تن از شهروندان انگلیسی با امضای طوماری با اعتراض به سیاست‌های مداخله‌جویانه خارجی دولت، خواستار لغو تحریم‌ها علیه روسیه شدند.
تیم ملی والیبال ایران در 9 دوره لیگ جهانی و لیگ ملت‌ها 117 بار به میدان رفته و در مجموع 10 هزار و 95 پوئن به دست آورده است.
بعد از 10 سال بایرن مونیخ در آستانه از دست دادن جام بوندسلیگا قرار گرفته است.
پیراهن مهدی مهدوی‌کیا با هدف کمک به کودکان زلزله زده خوی در آلمان فروش رفت.
با 10 هزار یورو این امکان وجود دارد که در عمارت لاکچری کریستیانو رونالدو اقامت یک ماهه داشته باشید.
میزان تولید در مجتمع فولادصنعت بناب در 9 ماه منتهی به پایان آذر 1401 با وجود مشکلاتی همچون قطع برق و گاز، در مجموع به 702 هزار تن رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از 10 درصد افزایش داشت.
هم زمان با میلاد حضرت زهرا (س)، شرکت زامیاد موفق شد با تولید 37 هزار و 401 دستگاه خودرو، از کل تیراژ تولید سال گذشته عبور کند.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و اعضای هیات مدیره ضمن دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گزارشی از عملکرد این گروه خودروساز و اقدامات انجام شده ارائه داد.
سرمربی تیم فوتبال کرواسی در مراسم استقبال از تیم در بازگشت به کشور بار دیگر با مردم از ماندن مودریچ و البته ادامه مسیر موفقیت حرف زد.
کشتی‌گیران اعزامی ایران به قرقیزستان، در صورت برد 7 هزار دلار و در صورت شکست 3 هزار دلار جایزه دریافت خواهند کرد.
شرکت فنرسازی زر با توانست با خودباوری، همت و تلاش همه کارکنان و برنامه ریزی منسجم با تولید 921 تن و فروش به میزان هزار و 23 تن رکورد 10 ساله تولید و فروش را در آبان ماه به ثبت رساند.
در پاسخ به خبر منتشره در رسانه‌ها، درخصوص سخنان آقای دکتر محمدمهدی زاهدی نماینده محترم مردم شریف کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، مبنی بر خروج 10 هزار میلیاردتومان توسط شرکت ملی مس از استان کرمان، مدیر امور مالی شرکت مس توضیحات زیر را ارائه کرد.
در شرایطی که قرار است طی هفته های آتی، نخستین خودروهای وارداتی با ارزش کمتر از 10 هزار یورو وارد کشورمان شود، امروز سخنگوی صمت خبر از ممنوعیت واردات محصولات پژو، رنو و سیتروئن داد.
بانک آینده به‌منظور ترویج سنت پیامبر گرامی اسلام و تسهیل ازدواج جوانان عزیز کشورمان همواره در پرداخت وام قرض‌الحسنه ازدواج، نقش‌آفرینی مطلوب و مثبتی را دارد.
مدیرعامل شرکت بن رو از گروه خودروسازی سایپا گفت: تولید شرکت بن رو از ابتدای سال تاکنون به صورت کامل و با نرخ عبور مستقیم ۱۰۰ درصدی همراه بوده و تمامی خودروهای تولید شده مستقیما به بازار عرضه شده است.
آمارها نشان می‌دهد که تا 10 شهریور 14 هزار زائر اربعین از بانکها ارز سفر دریافت کرده‌اند.
مدیر کارگروه بلیت فروشی جام جهانی 2022 اعلام کرد که فدراسیون فوتبال ایران با مجوز فیفا، ده درصد روی قیمت بلیت ها کشیده است.
احتمال دارد کمیته بین‌المللی المپیک ایران را مبلغ 10 هزار دلار بابت انصراف تیم امید از بازی‌های کشورهای اسلامی جریمه کند.
تیم سپاهان دیروز در حالی در حضور نزدیک به 10 هزار تماشاگر موفق به شکست 4-0 تیم خوشه طلایی شد که با سیستم 1-4-1-4 بازی کرد.
زمان پیش ثبت نام متقاضیان زیارت اربعین اعلام شد
ستاره منچستریونایتد از هواپیمای شخصی‌اش علاوه بر جابجایی خود و خانواده‌اش، درآمد نیز کسب می‌کند، چرا که آن را در ازای ساعتی بین 6 تا 10 هزار یورو کرایه می‌دهد
او با انتقاد از فضاسازی اشتباهی که درباره میزان درآمد اهالی سینما و همچنین مباحث مالیاتی پیرامون دستمردها مطرح شده است، بیان کرد: واقعیت این است که تنها چند سلبریتی محدود و انگشت شمار شاید وضعیت مالی خوبی داشته باشند و بیش از نود و پنج درصد فعالان صنوف مختلف هنری و سینماگران فاقد فعالیت مستمر شغلی در طول سال هستند و با مصائب بیکاری، فقر، فقدان ثبات اقتصادی و رفاه نسبی دست و پنجه نرم می‌کنند. قوانین مالیاتی نباید به شکلی باشد که معیشت اکثریت قریب به اتفاق سینماگران که درآمد خوبی ندارند را تضعیف کند زیرا آسیب بیشتری به این گروه وارد خواهد شد. پیشنهاد می دهم کمک کنید تا قانون اخذ مالیات از هنرمندان بازنگری و اصلاح شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ