تصاویری از لحظه ورود و تیراندازی تروریست داعشی به حرم شاهچراغ شیراز را مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصاویری دیده نشده از مازیار لرستانی در مراسم اکران فیلم پسر انسان در فضای مجازی پربازدید شده است.
فیلمی دیده نشده از وقتی که اسفندیار رحیم مشایی قاری قرآن یک برنامه با حضور هاشمی رفسنجانی بود را ببینید.
این عروس دریایی همنوع‌خوار احتمالاً به گونه‌ای توصیف‌نشده از جنس Bathykorus مربوط می‌شود که تاکنون دیده نشده بودند.
بر اساس ارزیابی کارشناسان، در این زمین‌لغزش ۱.۶ میلیون مترمکعب صخره و سنگلاخ معادل ابعاد نیمی از شهرک اکباتان به بستر رود کرج ریخته است.
روایتی تحقیقی از حادثه تروریستی شهر ایذه و ناگفته‌های آن همراه با تصاویری دیده نشده از دوربین‌های مداربسته شب حادثه را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
فیلمی قدیمی و دیده‌نشده از مراحل ساخت مصلای تهران منتشر شده که در آن هاشمی رفسنجانی در حال بازدید از این مجموعه است.
حاج‌قاسم سلیمانی چهل و دو سه ساله که در دوران دفاع مقدس فرمانده لشگر ۴۱ ثارالله کرمان بود و از سال ۷۶ فرماندهی نیروی قدس سپاه را بر عهده داشت، در حاشیه مراسم تشییع شهید صیاد مصاحبه‌ای کوتاه کرد و گفت شهید صیاد، سلمان ارتش بود.
فیلمی جالب و دیده نشده در سال ۷۲ از افتتاح خط تولید پراید و رانندگی آیت الله هاشمی رفسنجانی با این خودرو را ببینید.
۵ ساعت با یک بیل و سطل در وسط بلوار مشغول کندن زمین بود تا لوله آسیب‌دیده را احیا کند. حمید عبدالله‌دخت، غرق در وجدان بود که تصاویر خدمت‌رسانی‌اش ثبت شد و بعد پخش. «من وقتی مشغول کار بودم یک نفر از من فیلم گرفته است. اصلا متوجه نشدم چه‌کسی فیلم را گرفته. وقتی کار تمام شد به خانه رفتم که مدیر اداره با من تماس گرفت. وقتی گفت فیلم را دیده شوکه شدم. باورم نمی‌شد به این سرعت فیلم پخش شده باشد.»
یکی از کاربران عراقی توییتر برای اولین‌بار ویدیویی را از لحظه ورود پیکر سرداران شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و جمعی از همراهان آن‌ها به فرودگاه المثنی عراق را منتشر کرد.
وی با اشاره به پروژه‌هایی که برای آن‌ها درخواست پروانه نمایش داده است توضیح داد: فیلم سینمایی «پاریس تهران» به کارگردانی کاوه اویسی یکی از فیلم‌هایی است که برای آن نزدیک به ۷ سال است درخواست پروانه نمایش داده‌ام. فیلم دیگر هم یک مستند با نام «کوچه بیوک» با موضوع نوحه‌خوانان هیأت‌های یزدی و مشکلات آن‌هاست که ۴ ماه پیش برای آن درخواست پروانه نمایش داده‌ام و پروانه آن هم هنوز صادر نشده است. فیلم دیگر من «در انتهای روز» است که کارگردانی آن را بابک بهرام بیگی برعهده دارد و تولید آن به پایان رسیده است اما در حال حاضر تمایلی برای دریافت پروانه نمایش برای آن ندارم چرا که اصلاً مشخص نیست شرایط اکران چه زمانی مناسب می‌شود.
پیش از حوادث اخیر، جنبش «می‌تو» با حمله به سینمای ایران شروع شد. تهمت‌هایی زده شد اما دفاعی از سینماگران نشد. بیانیه «تفنگت را زمین بگذار» امضا شد، بیانیه سیاسی بود و ربطی به سینما نداشت. از دوستانم در صنف سوال کردم و اشاره کردم ما حزب سیاسی نیستیم. ما فراتر از احزاب و رویدادهای سینمایی هستیم. آنچه امروز رخ داده ادامه حوادثی است که پشت سرگذاشتیم. بیانیه نوشتن درمان درد سینمای ایران نیست. مشکلات معیشت و اقتصادی عده‌ بسیاری از سینماگران نباید دستاویز بازی‌های سیاسی شود.
پیش از حوادث اخیر، جنبش «می‌تو» با حمله به سینمای ایران شروع شد. تهمت‌هایی زده شد اما دفاعی از سینماگران نشد. بیانیه «تفنگت را زمین بگذار» امضا شد، بیانیه سیاسی بود و ربطی به سینما نداشت. از دوستانم در صنف سوال کردم و اشاره کردم ما حزب سیاسی نیستیم. ما فراتر از احزاب و رویدادهای سینمایی هستیم. آنچه امروز رخ داده ادامه حوادثی است که پشت سرگذاشتیم. بیانیه نوشتن درمان درد سینمای ایران نیست. مشکلات معیشت و اقتصادی عده‌ بسیاری از سینماگران نباید دستاویز بازی‌های سیاسی شود.
تشرف به قبرستان بقیع از سال‌های گذشته به دلیل محدودیت‌های اعمال شده از سوی وهابیون با سختی‌هایی همراه بود؛ تاجایی که بسیاری از زائران مدینه امکان تشرف به این مکان مقدس را نداشتند و همچنان نیز ورود بانوان به این قطعه از بهشت ممنوع است.
مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در کلیپی که از ایشان برای نخستین بار منتشر شده اظهار کرده است: من از اول فکر میکردم اعتدال کارساز است و افراطیون باید مهار می‌شدند.
حادثه فروریختن پل در گجرات هند دست کم ۴۰ کشته و ۱۰۰ مفقودی در پی داشت.
تصاویری دیده‌نشده از عملیات‌ نیروهای پرتلاش بسیج در اغتشاشات اخیر را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
تصاویری جدید از محمود خاوری در کانادا که با شلوارک و صلیب در گردن دیده شده است را ببینید. / خبرفوری
آیت الله جنتی در سمینار مشترک ائمه جمعه استان‌ها و استانداران برای تنظیم امور امر به معروف و نهی از منکر: برای استحکام بیشتر کار قرار شد از ائمه جمعه و استانداران هم دعوت شود تا در حضور حضرتعالی مسائل را عنوان کنیم و با بصیرت ارشاد شما، کار را آغاز کنیم. امیدواریم حضرتعالی نیز با پشتیبانی کامل خود این موضوع را تقویت فرمایید. خداوند حضرتعالی را توفیق دهد که پشتیبان عدالت امر به معروف و نهی از منکر و حق در همه مراحل بوده و مورد لطف و عنایت خداوند متعال قرار دارید.
تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری دوستانه مقابل تیم زیر ۲۳ سال کشورمان به پیروزی رسید.
هیچ جایزه‌ای در بخش رقابتی به طور هم‌ارزش میان دو یا چند اثر تقسیم نمی‌شود و در واقع سیمرغ بلورین بهترین فیلم یا بهترین کارگردانی یا بهترین نقش اول به دو فیلم یا به یک هنرمند برای دو فیلم تعلق نمی‌گیرد. همچنین دست اندرکاران اصلی تولید فیلم‌های بخش‌های رقابتی نمی‌توانند عهده دار مسئولیت داوری فیلم‌های آن بخش باشند؛ تغییراتی هرچند کوچک برای نزدیک کردن جشنواره فیلم فجر به استاندارد‌های برپایی جشنواره فیلم است.
این مستندساز در آستانه جشنواره سینما حقیقت؛ پوستر فیلمش را که توسط بنفشه جهانگیری طراحی شده است، با رعایت پروتکل های بهداشتی میان کشاورزان بُرد تا آنها به عنوان یکی از اقشار صدمه دیده از فرسایش خاک، به بهانه نمایش این مستند، با امضا و اثر انگشت بر اعلان آن، هشداری بدهند که موضوع فرسایش خاک را مسئولان جدی بگیرند چون آن طور که در این مستند اشاره شده است،این قشر یکی از اقشار صدمه دیده از موضوع فرسایش خاک هستند.
سال ٩٠ پل چوبى اولین فیلمى بود که براى مخاطب انبوه‌تر ساختم که مورد لطف مردم واقع شده بود، و در اکثر بخش‌ها (حتا بهترین فیلم) کاندیدا شد اما کارگردانى و فیلمنامه را کاندیدا نکردند و در پایان همان طور که انتظار داشتیم هیچ سیمرغى به فیلم داده نشد! هر چند یک پرونده قضایى ساخت که سال‌ها درگیرش بودم. فیلم بعد دو سال توقیف و با حدود ٤٠ اصلاحیه و تحریم حوزه هنرى راهى اکران شد.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ