حرکات عجیب و غریب زلنسکی باعث تعجب اغلب رسانه‌ها شد بطوری که برخی نوشتند که فشار جنگ او را به سمت کوکائین کشانده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصاویری از لحظه ورود و تیراندازی تروریست داعشی به حرم شاهچراغ شیراز را مشاهده می‌کنید.
شبکه المنار برای نخستین بار تصاویری از سامانه موشکی هدایت شونده «ثار الله» در قالب تمرینات نظامی مقاومت اسلامی حزب الله لبنان منتشر می کند.
رسانه‌های روسی تصاویری از کشتار سرنشینان یک خودروی غیرنظامی منتشر کردند که بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی آن را جنایت جنگی ارتش اوکراین توصیف کردند.
نکته دیگری که در این نشست مطرح شده و تاکنون رسانه‌ای نشده بود، تنظیم قوانین تازه برای ساخت و نمایش فیلم است که پیش از این همواره توسط مجلس شورای اسلامی و هیات وزیران تصویب می‌شد و حالا ظاهراً بحث آن در شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح است. در این نشست از دبیر شورا درخواست می‌شود، رویه مشابهی درباره قانون پروانه فیلمسازی و پروانه نمایش طی نشود که به گفته موسوی، خسروپناه پذیرفته است.
نکته دیگری که در این نشست مطرح شده و تاکنون رسانه‌ای نشده بود، تنظیم قوانین تازه برای ساخت و نمایش فیلم است که پیش از این همواره توسط مجلس شورای اسلامی و هیات وزیران تصویب می‌شد و حالا ظاهراً بحث آن در شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح است. در این نشست از دبیر شورا درخواست می‌شود، رویه مشابهی درباره قانون پروانه فیلمسازی و پروانه نمایش طی نشود که به گفته موسوی، خسروپناه پذیرفته است.
کرمان- در این ویدئو تصاویری از استقبال ویژه مردم بم از رئیس‌جمهور در مسیر فرودگاه را مشاهده می کنید.
در پی بمب‌گذاری منافقین در تیر ۱۳۶۰ در مسجد ابوذر تهران، سید علی خامنه‌ای امام جمعه وقت تهران جان سالم به در برد ولی جراحات شدیدی برداشت و به عنوان جانباز انقلاب نام گرفت.
اهواز - محل شهادت شهید محمد قنبری در ایذه کاملاً نشان می‌دهد که چه جنایتی علیه این شهید از سوی راننده خودروی تیبا صورت گرفته است.
برخی از کاربران فضای مجازی این فیلم را که ظاهراً مربوط به نابودی یک تانک آلمانی لپرد در جنگ اوکراین است منتشر کرده‌اند.
ناصر حجازی اسطوره باشگاه تاج و استقلال، چهره‌ای خاص در تاریخ فوتبال ایران بود. او قبل و بعداز انقلاب آبش با شاه و دولتمردان در یک جوی نرفت و همواره رفتارهای متفاوت از سایر هم‌دوره‌ای هایش بروز داد. ناصر حجازی برای دسترسی به منافع شخصی مقابل قدرت سر خم نکرد و با آنکه لیاقتش را داشت هیچگاه سرمربی تیم ملی نشد. فیلمی از دیدار شاه با اعضای تیم ملی منتشر شده که ناصر حجازی برخلاف همه همبازیانش، حاضر نشد خم شود و دست شاه را ببوسد
مردم ترکیه ویدئو‌هایی را منتشر کرده اند که به نظر می‌رسد اعضای کمیسیون‌های انتخاباتی برگه‌های رای را به نفع رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور فعلی  پر می‌کنند.
آیت‌الله «عباسعلی سلیمانی» نماینده سابق ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان امروز در بابلسر مورد سوء‌قصد قرار گرفت‌ و ‌جان خود را از دست داد.
آیت‌الله «عباسعلی سلیمانی» نماینده سابق ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان امروز در بابلسر مورد سوء‌قصد قرار گرفت‌ و ‌جان خود را از دست داد.
پلیس مازندران با تایید سوء‌قصد اعلام کرد خبر‌های تکمیلی به زودی اعلام می‌شود. عباسعلی سلیمانی اسبوکلائی نماینده مجلس خبرگان رهبری است. وی نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کاشان از تاریخ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ تا ۹ فروردین ۱۴۰۱ پس از عبدالنبی نمازی بود. وی نماینده، ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه شهر زاهدان نیز بوده‌است.
باشگاه تراکتور اعلام کرد به دنبال اتفاقات رخ داده برای تیم نساجی حاضر نیست در ورزشگاه شهر مسجدسلیمان به مصاف این تیم برود.
تصاویری از یک زن در فضای مجازی ترکیه پر بازدید شده که با وجود حس کردن زلزله دیشب هاتای به نماز خود ادامه می‌دهد.
ظهر روز ۱۸ بهمن ماه ساعاتی پس از نخستین زلزله ۷.۷ ریشتری در جنوب ترکیه و پس لرزه های مکرر بالای ۶ ریشتر ، زمین لرزه دیگری با قدرت ۷.۴ ریشتر این منطقه را لرزاند.
کتاب اولم همان‌طور که گفتم، مجوز نگرفت. وزیر ارشاد وقت که خود اهل کتاب بود، رمان را خواند و گفت درباره بحث ۸۸ هرچه که باشد، ما مجوز نمی‌دهیم. با این‌که رمان خاکستری بود. بعد، موضوع داستان «گذر خان» به ذهنم رسید. برای نوشتنش هم تحقیقات یکی‌دو ساله‌ای داشتم، زیرا برخی از جزئیات یادم رفته بود. از طرف دیگر، من طلبه مشهد بودم و اتفاقات داستان در قم می‌افتاد.
مدیرعامل آلومینیوم می‌گوید بحث آوردن VAR بسیار مهم است و اگر در بازی امروز تیم‌شان کمک داور ویدئویی بود جنجال‌ها کمتر می‌شد.
ستاره تیم ملی مراکش پس از پایان دیدار مراکش و کرواسی وارد بحث و گفتگوی تندی با جیانی اینفانتینو، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) شد.
دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر با اشاره به لطمه‌هایی که در فیلم دینامیت به آمران معروف وارد شده است، گفت: در این فیلم هم فرد آمر به معروف را یک فرد لوده نشان داده است که لطمات زیادی به این موضوع وارد کرده است. همچنین این فیلم ذهن‌های بسیاری را تحت تاثیر قرارداده است و بحث ما این است که ۹۷ میلیارد پول فروش این فیلم باید برای تولید فیلم‌های مناسب اختصاص داده شود.
ساخته استیون سودربرگ که بر رسوایی‌های عظیم پولشویی در سال‌های اخیر متمرکز شده، همچون دیگر آثار این فیلمساز بحث برانگیز بوده و مخالفان و موافقین جدی در میان منتقدین دارد؛ اما بی‌شک می‌توان گفت این فیلم، یکی از بهترین آثار درباره چنین مضمونی در تاریخ سینماست.
ماجرا از این قرار است که فیروز زاهدی اخیرن از استودیوی سازنده "داستان عامه پسند"، بابت بکاربردن خودسرانه ی عکس معروف گرفته شده توسط وی در تولید تعدادی از محصولات جانبی مرتبط با فیلم، شکایت می کند. زاهدی که خود را به لحاظ قانونی مالک تصویر معروف و نمادین از این کلاسیکِ دهه نودی می داند؛ عکس مورد بحث از شخصیتِ "میا والِس" با بازی "اما ثرمن" را درون استودیوی شخصی اش و در تاریخ ۷ اوریل ۱۹۹۴ به ثبت رسانده است.
همایون اسعدیان در پایان گفت: بهتر است مسئولان جشنواره به جای آنکه بحث آیین‌نامه و قوانین جشنواره را پیش بکشند که هر سال هم بنا به مصلحت‌هایی می‌توانند آن را تغییر دهند، از مسئولان وزارت ارشاد بخواهند خیلی صریح تکلیف فیلم «قاتل و وحشی» را روشن کنند، کاری که دولت قبل آن را انجام داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ