زندگی و سرنوشت آقای کریمی ناصری الهام بخش استیون اسپیلبرگ کارگردان فیلم «ترمینال» بود، فیلمی که با بازیگری تام هنکس در سال ۲۰۰۴ ساخته شد و او از بابت آن پول دریافت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیمان ماهری پور با لیفت موفق 485 کیلوگرم، حالا فقط 16 کیلوگرم تا سنگین ترین وزنه تاریخ فاصله دارد.
تکثیر و تولید این کرم‌های دوست داشتنی به خاطر خواصی که دارند به صورت یک تجارت پرسود درآمده و این روزها با اقدامات آقا خسرو در شیراز و قروه کردستان هم از این کرم‌ها در مزارع کشاورزی و در کنار دامداری‌ها پرورش داده می‌شوند؛ کرم‌هایی که اگر در زمین آغشته به مواد نفتی آن‌ها را رها کنید به راحتی نقش مواد شوینده را بازی می‌کنند و می‌توانند همه مواد نفتی را بخورند.
محمدامین حزباوی همچنان در انتظار انجام نخستین دیدار خود با لباس السد است.
ماتیاس آلمیدا برای رقابت های لیگ قهرمانان اروپا روی بازیکنان خط دفاعی اش از جمله دو ستاره دفاعی تیم ملی ایران حساب کرده است.
مهاجم تیم ملی سوریه به همراه هافبک ایرانی از شباب الاهلی به الوحده منتقل شدند.
در روزهایی صحبت از نهایی شدن انتقال مهدی طارمی به میلان است حرفهای مربی ایتالیایی درباره او جالب است.
فوت ۱۶ زائر مرد و ۶ زائر زن ایرانی در حج تمتع ۱۴۰۲ در شورای برنامه‌ریزی هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت اعلام شد.
العربی در دومین فصل حضور علی یونس روی نیمکت خود به عنوان قهرمانی جام حذفی رسید.
زمانی که سیاوش به سن ۱۲ سالگی رسید، قدش رشد چشمگیری داشت؛ تا حدی که کم کم به ۲۵۹ سانتی‌متر قد و وزن ۲۴۵ کیلوگرم رسید. در آن زمان مردم چنین قد و وزنی را یک امتیاز می‌دانستند و تصور نمی‌کردند این رشد بی‌رویه سیاخان ممکن است یک نوع بیماری باشد.
داوری کلمان تورپن در دیدار چهارشنبه شب بایرن مونیخ - منچستر سیتی (1-1) انتقادات زیادی را به دنبال داشت.
در مراسم اختتامیه قهرمان ایران، جایزه «برترین ورزشکار مرد در سال ۱۴۰۱» با آراء مردمی به هادی چوپان قهرمان خوش‌نام رشته پرورش اندام اهدا شد.
مرد جوان به نام مستعار خشایار در یک رستوران واقع در غرب تهران به کام مرگ فرورفته بود و روز گذشته خانواده‌اش برای پیگیری روال قانونی پرونده به دادسرای جنایی تهران مراجعه کردند.
مرد پاکستانی که همکار ایرانی خود را به قتل رسانده است با درخواست اولیای دم مقتول به قصاص محکوم شد.
مرد ۲۴ساله ساکن لس‌آنجلس به نام امیرحسین گلشن، حساب کاربری زنان مشهور «تاثیرگذار» را در اینستاگرام از طریق تعویض سیمکارت آنان تصاحب و سپس با درخواست دریافت پول و ویدئو‌هایی با مضامین جنسی از قربانیان برای پس‌دادن حساب‌های اینستاگرام آنان، اخاذی می‌کرده است.
نشریه تیتان اسپورت برای دهمین سال متوالی، بهترین بازیکن سال آسیا را انتخاب خواهد کرد.
شایعات و افسانه‌های بسیاری در طول سال‌ها درباره او مطرح شده مثل اینکه از ایران اخراج شده بود، شکنجه شده بود اینکه مدارک خودش را گم کرده بود و عجیب‌تر از همه اینکه مادرش یک پرستار انگلیسی بوده است!
وکیل یک زن سوئدی در اداره پلیس گفت: موکل من چند سال قبل با مرد ایرانی که در سوئد مشغول به‌کار بود ازدواج کرد. او از همسر ایرانی‌اش صاحب ۲ دختر شده، اما پس از مدتی آن‌ها با یکدیگر دچار اختلاف و در نهایت از هم جدا شدند. براساس توافق انجام شده، ۲ دختر چند روز نزد پدرشان بودند و چند روز هم نزد مادرشان. اما بعد از مدتی شوهر سابق موکلم به همراه بچه‌ها ناپدید شدند و موکلم پس از جست‌وجوی بسیار متوجه شد که دخترانش در تهران هستند.
حسین وفایی بار دیگر یک برد بزرگ در دنیای اسنوکر به نام خودش رقم زد تا در مسیر تبدیل شدن به یک فوق ستاره قرار بگیرد.
محاکمه مرد ایرانی که در گرجستان قاتل شد
رسیدگی به این پرونده از اواخر اسفند سال ۱۳۹۰ با گزارش قتل مرد میانسالی که رئیس اتحادیه تجار ایرانی گرجستان بود، آغاز شد. پلیس پس از بررسی اولیه پی برد که مقتول مرد ۵۵ ساله‌ای به نام وحید است و توسط یک جوان ایرانی به نام شهرام با ضربات متعدد جسم برنده به قتل رسیده و متهم پس از جنایت از دفتر کار او سرقت هم کرده است.
پلیس لندن اعلام کرد: «حدود ساعت ۱۸:۳۰ یکشنبه ۹ اکتبر، گروهی به سفارت ایران نزدیک شدند. دو مرد به بالکن بالای درب ورودی رفتند، پرچم را برداشتند و یک پرچم جایگزین نصب کردند. این درحالیست که دیگران تلاش می کردند به جلوی ساختمان آسیب بزنند.»
هدایت تیم العربی قطر را یک مربی جوان برعهده دارد که اصلیتی ایرانی دارد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۰ میلیون و ۴۰۲ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از دویست تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۹۵ تن از ایشان وخیم است.
پیمان اسدیان، مجری باسابقه شبکه خبر، پس از دو توییت هفته گذشته درباره مذاکره با مرد پرتغالی حالا آمدن کی‌روش را قطعی اعلام کرده! این چهره تلویزیونی منبع اطلاعات ویژه خود را اعلام نکرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ