تصاویری از یک زن در فضای مجازی ترکیه پر بازدید شده که با وجود حس کردن زلزله دیشب هاتای به نماز خود ادامه می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصاویری از لحظه ورود و تیراندازی تروریست داعشی به حرم شاهچراغ شیراز را مشاهده می‌کنید.
شبکه المنار برای نخستین بار تصاویری از سامانه موشکی هدایت شونده «ثار الله» در قالب تمرینات نظامی مقاومت اسلامی حزب الله لبنان منتشر می کند.
رسانه‌های روسی تصاویری از کشتار سرنشینان یک خودروی غیرنظامی منتشر کردند که بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی آن را جنایت جنگی ارتش اوکراین توصیف کردند.
تصاویری دیده نشده از مازیار لرستانی در مراسم اکران فیلم پسر انسان در فضای مجازی پربازدید شده است.
کرمان- در این ویدئو تصاویری از استقبال ویژه مردم بم از رئیس‌جمهور در مسیر فرودگاه را مشاهده می کنید.
در پی بمب‌گذاری منافقین در تیر ۱۳۶۰ در مسجد ابوذر تهران، سید علی خامنه‌ای امام جمعه وقت تهران جان سالم به در برد ولی جراحات شدیدی برداشت و به عنوان جانباز انقلاب نام گرفت.
اهواز - محل شهادت شهید محمد قنبری در ایذه کاملاً نشان می‌دهد که چه جنایتی علیه این شهید از سوی راننده خودروی تیبا صورت گرفته است.
برخی از کاربران فضای مجازی این فیلم را که ظاهراً مربوط به نابودی یک تانک آلمانی لپرد در جنگ اوکراین است منتشر کرده‌اند.
ناصر حجازی اسطوره باشگاه تاج و استقلال، چهره‌ای خاص در تاریخ فوتبال ایران بود. او قبل و بعداز انقلاب آبش با شاه و دولتمردان در یک جوی نرفت و همواره رفتارهای متفاوت از سایر هم‌دوره‌ای هایش بروز داد. ناصر حجازی برای دسترسی به منافع شخصی مقابل قدرت سر خم نکرد و با آنکه لیاقتش را داشت هیچگاه سرمربی تیم ملی نشد. فیلمی از دیدار شاه با اعضای تیم ملی منتشر شده که ناصر حجازی برخلاف همه همبازیانش، حاضر نشد خم شود و دست شاه را ببوسد
مردم ترکیه ویدئو‌هایی را منتشر کرده اند که به نظر می‌رسد اعضای کمیسیون‌های انتخاباتی برگه‌های رای را به نفع رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور فعلی  پر می‌کنند.
آیت‌الله «عباسعلی سلیمانی» نماینده سابق ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان امروز در بابلسر مورد سوء‌قصد قرار گرفت‌ و ‌جان خود را از دست داد.
آیت‌الله «عباسعلی سلیمانی» نماینده سابق ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان امروز در بابلسر مورد سوء‌قصد قرار گرفت‌ و ‌جان خود را از دست داد.
پلیس مازندران با تایید سوء‌قصد اعلام کرد خبر‌های تکمیلی به زودی اعلام می‌شود. عباسعلی سلیمانی اسبوکلائی نماینده مجلس خبرگان رهبری است. وی نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کاشان از تاریخ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ تا ۹ فروردین ۱۴۰۱ پس از عبدالنبی نمازی بود. وی نماینده، ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه شهر زاهدان نیز بوده‌است.
فیلمی از برگزاری مراسم چهارشنبه‌سوری در جوادیه تهران در فضای مجازی پر بازدید شده است.
باشگاه تراکتور اعلام کرد به دنبال اتفاقات رخ داده برای تیم نساجی حاضر نیست در ورزشگاه شهر مسجدسلیمان به مصاف این تیم برود.
حرکات عجیب و غریب زلنسکی باعث تعجب اغلب رسانه‌ها شد بطوری که برخی نوشتند که فشار جنگ او را به سمت کوکائین کشانده است.
ظهر روز ۱۸ بهمن ماه ساعاتی پس از نخستین زلزله ۷.۷ ریشتری در جنوب ترکیه و پس لرزه های مکرر بالای ۶ ریشتر ، زمین لرزه دیگری با قدرت ۷.۴ ریشتر این منطقه را لرزاند.
سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تشریح جزئیات قتل مسلحانه یک دیپلمات در سفارت آذربایجان گفت: این فرد انگیزه خود را مسائل خانوادگی اعلام کرده است.
شیراز- بلوار چمران شیراز این روزها شاهد حضور با ذوق و شوق شهروندانی است که برای پرندگان مهاجر غذا می‌برند تا با حضور مرغ‌های دریایی چهره «شهرِ راز» زیباتر و دلنشین‌تر شود.
فیلمی از تبدیل آب‌جوش به بخار آب در هوای سرد مشهد پربازدید شده است.
عوامل مستند «بازمانده» که با موضوع وضعیت ورزشکاران انصراف داده از رقابت با نمایندگان رژیم صهیونیستی تولید شده است، به ارائه توضیحاتی درباره این مستند پرداختند.
یک خودروی زانتیا ۳ عدد تلویزیون را از یک فروشگاه واقع در خیابان تعاون کرمانشاه به سرقت برد که فیلم آن را مشاهده می‌کنید.
اهواز - بعد از بارش باران طولانی مدت در اهواز، معابر اهواز شاهد آبگرفتگی بود.
منابع خبری تصاویری از نجات معجزه آسای یک مادر و فرزند تایوانی از زیر آوار زلزله 7.2 ریشتری اخیر در این کشور منتشر کرده اند که در فضای مجازی بسیار پربازدید شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ