مردم ترکیه ویدئو‌هایی را منتشر کرده اند که به نظر می‌رسد اعضای کمیسیون‌های انتخاباتی برگه‌های رای را به نفع رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور فعلی  پر می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انفعال آن است که از ترس بی‌ایده بودن و نداشتن ابتکار یک روش منسوخ و قدیمی را که هیچ مطالعه‌ای اثرگذاری آن را تایید نمی‌کند تکرار کنیم، انفعال آن است که مرغ یک پا داشته باشد، انفعال آن است که نخواهیم نتایج اقدامات‌مان مورد مطالعه قرار گیرد و بدون شواهد متقن سیاستگذاری کنیم، انفعال آن است که حتی به دلسوزان انقلاب و کسانی که موافق حجاب هستند هم پاسخ ندهیم که این مسیر تاکنون چه ثمراتی برای ما داشته است؟
جنجالی تین مناظره روزهای اخیر مربوط به یک مناظره اقتصادی است که اخیرا از تلویزیون پخش شده است. مناظره میان دو چهره شناخته شده یکی موسی غنی نژاد اقتصاد دان برجسته ایرانی که به عنوان پدر معنوی بخش بزرگی از اقتصاددانان معتقد به بازار آزاد مطرح است و دیگری نیز مسعود درخشان که درسخوانده مدرسه اقتصاد لندن است و رشته ای با عنوان معارف اسلامی و اقتصاد را در دانشگاه امام صادق (ع) راه اندازی کرده است.‌
نام این زن، فاطمه حسین‌پور است. در گهواره‌ای که بر دوش می‌کشد، پسر ۶ ماهه‌اش به نام سام قرار دارد. می‌گوید برای تزریق واکسن ۶ ماهگی فرزندم راهی این جاده شدم تا به درمانگاه برسم. می‌گوید که عبور از این جاده، دیگر برایم سخت نیست، زیرا بار‌ها از آن عبور کرده‌ام و همه مسیر را می‌شناسم.
عادل فردوسی‌پور بخش اول گفت‌وگوی جذاب خود با علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی و بازیکن باشگاه فاینورد هلند رو عصر دوشنبه منتشر کرد تا جای خالی برنامه محبوب و تعطیل شده نود را برای این هفته پر کرده باشد. در این مصاحبه پاسخ‌های صریح جهانبخش به طرح سوالات ماهرانه فردوسی‌پور، یکی از جذاب‌ترین گفت‌وگوهای چندسال اخیر ورزشی را رقم زد.
به تازگی فیلمی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که در آن، شهرام جزایری، در زندان مشغول سیخ کردن کباب است. هرچند این ویدیو جنجال زیادی بر پا کرده اما تهیه اقلام خوراکی از فروشگاه‌های زندان امکان‌پذیر است. اما آنچه قابل تامل است وجود موبایل هوشمند و استفاده از شبکه های اجتماعی و ارسال این فیلم ها به خارج از زندان است.
به تازگی فیلمی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که در آن، شهرام جزایری، در زندان مشغول سیخ کردن کباب است. هرچند این ویدیو جنجال زیادی بر پا کرده اما تهیه اقلام خوراکی از فروشگاه‌های زندان امکان‌پذیر است. اما آنچه قابل تامل است وجود موبایل هوشمند و استفاده از شبکه های اجتماعی و ارسال این فیلم ها به خارج از زندان است.
یک ابزار هوش مصنوعی به نام ModelScope می‌تواند از دستورات متنی کاربران ویدیو‌های کوتاه بسازد. حالا کاربران به سراغ این ابزار رفته‌اند و دست به خلق ویدیو‌های عجیبی زده‌اند.
در این فیلم، این ادعا مطرح شده است که خانواده دیپلمات‌های ایرانی در انگلیس برای گذراندن روز سیزدهم فروردین به خارج از لندن آمده اند.
انتشار فیلمی در فضای مجازی در روز جمعه ۱۱ فروردین ماه مبنی بر خالی کردن سطل ماست روی سر مادر و دختری در خیابان ولیعصر منطقه شاندیز مشهد تبدیل به یکی از اخبار جنجالی شد. صبح شنبه ۱۲ فروردین ماه نیز، فیلم دیگری مبنی بر پلمب این مغازه واکنش های گسترده دیگری در فضای مجازی به دنبال داشت.
سازمان منافقین در ویدئویی که به تازگی منتشر کرده از رژه نیرو‌های شورشی خود در تهران خبر داد؛ رژه‌ای ۹ نفره در اتاقی مخفیانه، بدون نشانه‌ای که بتوان ثابت کرد که این فیلم در تهران ضبط شده است. خبرگزاری دانشجو این فیلم را منتشر کرده است.
آشغال‌های دوست‌داشتنی که در آن به اتفاقات سال ۸۸ اشاره می‌شد، نزدیک به ۶ سال توقیف بود. سرانجام این فیلم در اواخر سال ۱۳۹۷ با دریافت پروانه نمایش روی پرده رفت و با وجود اکران نه‌چندان گسترده، توانست بیش از ۳۰۰ هزار تماشاگر را به سالن‌های سینما بکشاند. این فیلم در هفته اول نمایش بیش از یک میلیارد تومان فروش داشت. به نظر می‌رسد استقبال مخاطبان به دلیل مضمون و نوآوری‌هایی که در فیلمبرداری و جلوه‌های ویژه آن استفاده شده بود، نیز است.
شوخی عجیب غریب چند جوان با انتشار ویدیویی جنجالی از بلعیدن یک انسان توسط یک مار غول‌پیکر را ببینید. این ویدیو توسط جلوه‌های ویژه ساخته شده و حسابی در شبکه‌های مجازی جنجال به پا کرده است.
مایا صباغ فعال رسانه‌ای لبنانی در برج میلاد از خودش فیلمی را منتشر کرد که در شبکه‌های اجتماعی بازخورد زیادی داشت
ادعای زوم خیره‌کننده دوربین گوشی سامسونگ اس ۲۲ اولترا به تازگی جنجال ساز شده است.
شکست یک‌نیمه‌ای استقلال مقابل تراکتور با گل جنجالی + فیلم
شکست استقلال مقابل تراکتور با گل جنجالی + فیلم
خضریان؛ نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در اتفاقات اخیر جریان ضدانقلاب نتوانست اکثریت جامعه ایران عزیز را با خود همراه کند و فضا را به سمت ایجاد چالش جدیدی ببرد لذا این جریان همچون دهه ۶۰ به سمت ترور رفته است؛ یکی از ترور‌های اخیر، ترور رسانه‌ای یکی از خبرنگاران فارس به نام آقای سید احسان حسینی است.
اعتراض یکی از حاضران در میانهٔ سخنرانی روز پنج‌شنبه سوم آذرماه سیدابراهیم رئیسی در اسلامشهر را ببینید. این فرد معترض خطاب به رئیسی گفت: دست بردارید از پوسیدگی افکار کهنه و... دست بردارید از عقب انداختن امر امروز به فردا. دست بردارید از رشوه و رانت و خطا. دست بردارید... ".
در پی انتشار کلیپی مبنی بر ضرب و شتم یکی از شهروندان پلیس طی اطلاعیه ای اعلام داشت؛ بلافاصله دستور ویژه ای برای بررسی دقیق زمان و مکان وقوع و شناسایی متخلفین در صحنه صادر شده است. در ادامه این اطلاعیه آمده است: پلیس به هیچ عنوان رفتار خشن و غیرمتعارف را تأیید نمی‌کند و مطمئناً با عوامل متخلف برابر ضوابط برخورد قانونی خواهد شد./صداوسیما
کسی به پدر حسن اطلاعات اشتباه داده است. گفتند فیلمش هست، این فیلم کجاست؟ آیا منِ مربی را وزن کرده‌اند یا آنجا کسی ضربان حسن یزدانی را گرفته است؟ حسن یزدانی می‌تواند بگوید که علیرضا دبیر گفته او با من تمرین کند یا خودش این را خواسته
واکنش نماینده رشت به فیلم برخورد ماموران با یک زن در رشت: از نیروی انتظامی پیگیر شدم، آن خانم به ماموران متعرض شده بود/ کسی خانم را پرت نکرد، او از شیشه ماشین آویزان شده بود/ در شمال تهران برخی از مردم پوششی دارند که در بعضی از خیابان‌های اروپایی هم چنین چیزی را نمی‌بینیم
رسانه‌های فنلاند مدعی شده‌اند که صدایی در فیلم شنیده می‌شود که احتمالا به مواد مخدر مربوط می‌شود.
فیلم بازیکن سپاهان با پنج زن در ترکیه جنجالی شد!
شیراز - رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: بارش و سیلاب شدید در استان فارس تا روز یکشنبه بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان به کشاورزی فارس خسارت وارد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ