محققان یک جوهر واکنش دهنده به نور جدید ابداع کرده اند که رنگ آن برحسب نیاز تغییر می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محققان جوهری ابداع کرده اند که به افراد کمک می کند با کمک خودکار ال ای دی های ارتجاع پذیر روی سطوح مختلف رسم کنند.
با وسواس خاصی سراغ کمد لباس‌هایش می‌رود تا جالبترین ست ممکن را برای روز تمدید قرارداد انتخاب کند.
اصفهان- مرتضی جوهری محیط‌بان پرتلاش اصفهانی است که خود را سال‌ها وقف حفاظت از محیط‌زیست و حیات‌وحش کرده؛ محیط‌بانی که تمام آرزوهایش محیط‌زیستی شده است.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: نباید بگذاریم یاد، نام و دلاوری‌های مثال زدنی شهدا که همچون جواهری ارزشمند در صفحات تاریخ می‌درخشند فراموش و مورد غفلت قرار گیرد.
جوهری گفت: سهم سی ان جی در سبد سوخت کشور رو به کاهش است به طوری که در سال گذشته سهم سی ان جی در سبد سوخت ۲۰ درصد بود که در سال جاری به ۱۷ درصد رسیده است.
بازیکنان یوونتوس بعد از شکست اینتر، ورزشگاه خانگی آن‌ها را با سر و صدای زیاد روی سر خود گذاشتند.
اهداف محدود و عدم‌تعهد کامل، تلاش‌های جنگ واشنگتن را محکوم به شکست کرد. ایالات متحده توانایی محاصره با زیردریایی‌های تهاجمی و نیروی هوایی را دارد. چنین جنگ اقتصادی‌ای بی تردید به ایالات متحده آسیب می‌رساند؛ اما در طولانی مدت چین را ویران می‌کند. این جوهر بازدارندگی است.
چرخ خیاطی سینگر، همانی که افتخار مادربزرگ‌ها بود تا یکی مثل آن را در خانه داشته باشند، سال‌های سال در همین ساختمان "عمارت سینگر"، اثر دست «نیکلای مارکف»، معمار مدرن روس، ساخته و به بازار ایران عرضه می‌شد.
هافبک نفت مسجد سلیمان می گوید مشکلات مالی عدیده تمرکز را از آن ها گرفته است.
پویا دادمرز و محمدمهدی جواهری نمایندگان اوران ۵۵ کیلوگرم ایران به ترتیب صاحب مدال طلا و برنز تورنمنت رنکینگ کرواسی شدند.
هاشمی جواهری با گلایه از عملکرد فنی و اخلاقی هیئت فوتبال گفت: بعد از اتفاقات بازی ایران و لبنان باید تغییراتی در هیئت فوتبال استان شکل میگرفت که با این هیئت مدارا شد.
رئیس کل دادگستری استان کردستان بیان کرد: برای این شخص در شعبه اول بازپرسی دادسرای کامیاران پرونده تشکیل شد و وی ضمن حضور در شعبه بازپرسی، به شلیک به سمت مامورین اقرار و اذعان کرده که اسلحه را از فرد دیگری دریافت کرده که آن فرد نیز با دستور قضایی بازداشت شده است.
رئیس کل دادگستری استان کردستان بیان کرد: برای این شخص در شعبه اول بازپرسی دادسرای کامیاران پرونده تشکیل شد و وی ضمن حضور در شعبه بازپرسی، به شلیک به سمت مامورین اقرار و اذعان کرده که اسلحه را از فرد دیگری دریافت کرده که آن فرد نیز با دستور قضایی بازداشت شده است.
تیم فوتبال گل‌گهر در شرایطی موفق شد نفت را در آبادان شکست دهد که ترکیب این تیم در مقایسه با دیدار قبلی دگرگون شده بود.
یک کارشناس روابط بین الملل نوشت: در مقدمه همه قطعنامه‌های شورای امنیت علیه ایران از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۰ با جوهر سیاه روی کاغذ سفید نوشته «تحت فصل هفتم» اقدام می‌شود. شگفت‌انگیز است موضوعی به این بداهت، به این وضوح سال‌هاست در ایران محل انکار و مناقشه است.
عیسی آل‌کثیر بعد از عقد قرارداد در باشگاه، بلافاصله در تمرین امروز پرسپولیس حاضر شد و زیر نظر کادر فنی تمرین کرد.
صالح حردانی بعد از هفته ها نیمکت نشینی در بازی با پرسپولیس به ترکیب استقلال برگشت و ارایه گر بازی خوبی در ترکیب استقلال بود.
علیرغم مصدومیت شدید سادیو مانه، این ستاره سنگالی هنوز بابت حضور در جام جهانی به طور کامل ناامید نشده است.
فرمانده کل سپاه گفت: اتفاقاتی که امروز درون کشور ما جاری است، دقیقاً ظهور عینی بزرگترین تقابل بین انقلاب اسلامی و نظام در حال افول سلطه یعنی تقابل جهل و آگاهی است.
محسن حیدری دبیر هیئت فوتبال خراسان رضوی به صحبت‌های مدیرعامل ورزش و جوانان استان واکنش نشان داد.
مسعود پزشکیان در واکنش به اتفاق های پس از فوت مهسا امینی گفت: می گویید برخورد نامناسب با این خانم نکرده ایم؛ خب شفاف سازی کنید! یک تیم ارزیابی درست کنید. همه باید بیایند پاسخ بدهند! از نظر علمی نمی شود که کسی همین جوری بیفتد! این طور نباشد که هر کسی خواست حرف بزند بگویید اینها ضدنظام هستند!
چارلز سوم در حال امضای کتاب یادبود ملکه جلوی دوربین‌ها بود که از نشت جوهر خودنویس عصبانی شد و واکنش نشان داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه امروز در بیانیه ای تصریح کرد: جوهر دیپلماسی آمریکایی ایجاد کانون تنش است.
ساخته درخشان ژانگ ییمو یادآور فیلم‌های تماشایی پیشینش نظیر «قهرمان» و «خانه‌ خنجرهای پران» است؛ اما این اثر سبک بصری متفاوتی نسبت به آنچه تاکنون از مبارزه هنرهای رزمی دیده‌ایم، با خود به همراه دارد که علاوه بر برخورداری از قدرت سرگرمی، جهان بصری بی‌نظیر و به شدت خاصی دارد که از سبک نقاشی قلم‌موی جوهری مخصوص چین نشات گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ