سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه امروز در بیانیه ای تصریح کرد: جوهر دیپلماسی آمریکایی ایجاد کانون تنش است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محققان جوهری ابداع کرده اند که به افراد کمک می کند با کمک خودکار ال ای دی های ارتجاع پذیر روی سطوح مختلف رسم کنند.
محققان یک جوهر مخصوص پرینتر سه بعدی از ژل حاوی فیبر و ژلاتین ساخته اند که می تواند سلول های ماهیچه قلب را چاپ کند. ماهیچه مذکور مانند قلب واقعی می تپد.
با وسواس خاصی سراغ کمد لباس‌هایش می‌رود تا جالبترین ست ممکن را برای روز تمدید قرارداد انتخاب کند.
جوهر نمک یکی از محلول‌هایی است که می‌تواند کمک زیادی به از بین بردن شوره و رسوبات کولر کند. برای استفاده از آن کافیست جوهر نمک را در قسمت‌های شوره دار بریزید و با استفاده از یک برس سیمی یا فرچه، تمام بخش‌های کولر را تمیز کنید تا رسوب گیری کولر انجام شود.
دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس در جلسه ۹۰ دقیقه‌ای با رضا درویش به اختلاف نظر شکل گرفته پایان داد و به کار در این تیم ادامه خواهد داد.
محققان یک جوهر واکنش دهنده به نور جدید ابداع کرده اند که رنگ آن برحسب نیاز تغییر می کند.
وجود سوراخ در درپوش برخی خودکار‌ها از جمله خودکار بیک نه تنها با محافظت از جوهر، بلکه با نجات جان کاربر پیوند خورده است.
اهداف محدود و عدم‌تعهد کامل، تلاش‌های جنگ واشنگتن را محکوم به شکست کرد. ایالات متحده توانایی محاصره با زیردریایی‌های تهاجمی و نیروی هوایی را دارد. چنین جنگ اقتصادی‌ای بی تردید به ایالات متحده آسیب می‌رساند؛ اما در طولانی مدت چین را ویران می‌کند. این جوهر بازدارندگی است.
به ما گفته شده است که نگاه کردن به قلب شبکه‌های هوش مصنوعی از نظر ساختاری و فنی ناممکن است. با این وجود، واقعیت آن است که شبکه‌های هوش مصنوعی مخلوقات ما هستند به همان اندازه که آثار آسیموف با کاغذ و جوهر نوشته شده و متعلق به شخص او بودند.
همچنین از اختلاط مواد شیمیایی مانند جوهر نمک و مواد سفید کننده، لک‌بر و الکل جدا خودداری کنید؛ چرا که بخارات و گازهای ناشی از این اختلاط بسیار سمی و خفه‌کننده است.
پدری در لالیگا توانسته به تنهایی 13 امتیاز برای بارسلونا کسب کند و گلزن‌ترین هافبک لالیگاست.
شرکت خودروسازی بی ام و آلمان طراحی جدید خود را در نمایشگاه محصولات الکترونیکی «سی‌ای اس» در لاس وگاس آمریکا رونمایی کرد. این خودرو که همچنان در مراحل طراحی مفهومی قرار دارد «آی ویژن دی» نام گرفته است. از ویژگی‌های منحصربه فرد این خودروی بی ام و قابلیت تغییر رنگ آن است. بدنه این خودرو با صفحات جوهر الکترونیکی پوشیده شده است. در مراسم رونمایی از این خودرو آرنولد شوارتزنگر حضور داشت.
یک کارشناس روابط بین الملل نوشت: در مقدمه همه قطعنامه‌های شورای امنیت علیه ایران از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۰ با جوهر سیاه روی کاغذ سفید نوشته «تحت فصل هفتم» اقدام می‌شود. شگفت‌انگیز است موضوعی به این بداهت، به این وضوح سال‌هاست در ایران محل انکار و مناقشه است.
مدافع گرجستانی پرسپولیس در بهترین موقعیت در نقش گلزن برای این تیم ظاهر شد.
عیسی آل‌کثیر بعد از عقد قرارداد در باشگاه، بلافاصله در تمرین امروز پرسپولیس حاضر شد و زیر نظر کادر فنی تمرین کرد.
عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برای ملی‌پوشان ایران در دیدار با انگلیس آرزوی موفقیت کرد.
ایفاسرام اردکان با مجموعه ای از بازیکنان سابق و فعلی تیم ملی در لیگ برتر والیبال حضور دارد.
فرمانده کل سپاه گفت: اتفاقاتی که امروز درون کشور ما جاری است، دقیقاً ظهور عینی بزرگترین تقابل بین انقلاب اسلامی و نظام در حال افول سلطه یعنی تقابل جهل و آگاهی است.
آنتونی مودست، مهاجم فرانسوی دورتموند، که در این تیم جانشین ارلینگ هالند شده است در آخرین لحظات دیدار با بایرن مونیخ موفق شد مانع از شکست تیمش بشود.
چارلز سوم در حال امضای کتاب یادبود ملکه جلوی دوربین‌ها بود که از نشت جوهر خودنویس عصبانی شد و واکنش نشان داد.
پادشاه جدید انگلیس در ادامه گاف‌های عجیب و غریبش، در سفر به ایرلند شمالی، تاریخ را فراموش کرده و از «جوهر» خودنویس هم عصبانی می‌شود.
پادشاه جدید انگلیس در ادامه گاف‌های عجیب و غریبش، در سفر به ایرلند شمالی، تاریخ را فراموش کرده و از «جوهر» خودنویس هم عصبانی می‌شود.
تیمی از محققان طراحی و مهندسی دانشگاه ملی سنگاپور به تازگی یک پارچه نازک خود شارژ شونده طراحی کرده اند که می‌تواند با استفاده از رطوبت هوا برق تولید کند. این باتری تنها ۰.۳ میلی متر ضخامت دارد و قادر است با استفاده از نمک دریا، جوهر کربن و ژل مخصوص جاذب آب برق تولید کند.
ساخته تاد فیلیپس اگرچه به شدت مورد توجه قرار گرفت اما حقیقت آن است که این فیلم‌ها با نقدهای جدی در روایت و پرداخت مواجه است و اگر بازی درخشان واکین فینکس در نقش محوری این فیلم ثبت نمی‌شد، شاید این موفقیت برای فیلم رقم نمی‌خورد و با یک اثر جریان ساز مواجه نبودیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ