صالح حردانی بعد از هفته ها نیمکت نشینی در بازی با پرسپولیس به ترکیب استقلال برگشت و ارایه گر بازی خوبی در ترکیب استقلال بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برخی جوری رفتار می‌کنند که گویی منتظرند تمامیت خواهان، بروند در اتاق‌شان و در را ببندند و به کارهایشان فکر کنند تا متنبه شوند. بعد با رخی شرمگین و گردنی کج، سراغ اصلاح‌طلبان بیایند و بابت کار‌هایی که کرده‌اند عذرخواهی کنند و از ایشان بخواهند که پشت فرمان قدرت بنشینند.‌ نمی‌شود در عرصه سیاست خارجی، دعوت به رئالیسم و عمل‌گرایی کرد و در عرصه داخلی این اندازه رمانتیک تحلیل کرد.
ریکاردو ساپینتو در صدد است تا هرطور شده فصل جاری فوتبال ایران را با بردی ارزشمند و جام قهرمانی به پایان برساند.
مدیران موقت استقلال در حالی‌که احتمال دارد در مجمع ماه جاری و یا با ورود خریدار جدید دیگر سمتی در باشگاه نداشته باشند، دست به ایجاد یک تعهد سنگین جدید زده‌اند و قول‌های عجیبی به مربی پرتغالی خود داده‌اند که قرار است بزودی امضا شود
مدیران موقت استقلال در حالی‌که احتمال دارد در مجمع ماه جاری و یا با ورود خریدار جدید دیگر سمتی در باشگاه نداشته باشند، دست به ایجاد یک تعهد سنگین جدید زده‌اند و قول‌های عجیبی به مربی پرتغالی خود داده‌اند که قرار است بزودی امضا شود
سرمربی استقلال می گوید این بازی توضیح فنی زیادی ندارد چرا که تیمش همه جوره از تراکتور برتر بود.
بارسلونا با تک گل جوری آلبا در آخرین دقایق بازی با اوساسونا گل برتری را زد و پیروز شد.
ساپینتو در فصل جاری چندین و چندبار از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جریمه و محروم شده است و اگر به این اتهام او هم رسیدگی شود، احتمال دارد چند بازی باقیمانده فصل را هم از دست بدهد.
ترکیب استقلال در فصل جاری کمتر دستخوش تغییر شده است؛ با اینکه ریکاردو ساپینتو به همه بازیکنان تیمش در این فصل بازی داده است، حتی دروازه بان سوم.
سرمربی پرتغالی استقلال در فصل جاری توانسته فوتبال تهاجمی و موفقی را در لیگ برتر ایران به نمایش بگذارد.
سرمربی پرتغالی استقلال در فصل جاری توانسته است فوتبال تهاجمی و موفقی را در لیگ برتر ایران به نمایش بگذارد.
بازیکنان یوونتوس بعد از شکست اینتر، ورزشگاه خانگی آن‌ها را با سر و صدای زیاد روی سر خود گذاشتند.
هافبک نفت مسجد سلیمان می گوید مشکلات مالی عدیده تمرکز را از آن ها گرفته است.
با مصدومیت علیرضا رضایی و خروج او از زمین، سینا سعیدی‌فر، دروازه‌بان سوم استقلال وارد زمین شد تا همه ۲۷ بازیکن این تیم در طول فصل جاری به میدان رفته باشند.
استقلال برای اولین بار در فصل جاری شکست در یک بازی خارج از خانه را تجربه کرد.
تمرین استقلال در کمپ ناصر حجازی فقید به سود تیم استقلال به این خاطر که این مجموعه متعلق به باشگاه است و هزینه های جاری باشگاه را کاهش می دهد.
بعد از پیروزی استقلال در برابر نساجی و قهرمانی در سوپر جام ریکاردو ساپینتو تمرینات تیم را به مدت دو هفته تعطیل کرد و قرار است دور جدید تمرینات از پنج شنبه هفته جاری آغاز شود.
علیرغم مصدومیت شدید سادیو مانه، این ستاره سنگالی هنوز بابت حضور در جام جهانی به طور کامل ناامید نشده است.
از نظر ریکاردو ساپینتو فعلا هدفی که در فصل جاری دنبال می‌کند، مهم است و نه تمدید قرارداد برای فصل بعد.
استقلال دو امتیاز از پرسپولیس عقب افتاده است و این نشان می دهد در فصل جاری برای تکرار قهرمانی مسابقات کار سختی پیش رو دارد.
کمیته انضباطی همان طور که وعده داده بود دوشنبه هفته جاری به پرونده تخلفات ریکاردو ساپینتو در جریان بازی با گل گهر رسیدگی کرد.
مسعود پزشکیان در واکنش به اتفاق های پس از فوت مهسا امینی گفت: می گویید برخورد نامناسب با این خانم نکرده ایم؛ خب شفاف سازی کنید! یک تیم ارزیابی درست کنید. همه باید بیایند پاسخ بدهند! از نظر علمی نمی شود که کسی همین جوری بیفتد! این طور نباشد که هر کسی خواست حرف بزند بگویید اینها ضدنظام هستند!
نگاهی به آمار و ارقام استقلال در فصل جاری و قیاس آن‌ها با دیدار‌های فصل گذشته نشان می‌دهد که نتایجی نسبتاً مشابه از سوی آبی‌پوشان به‌ثبت رسیده است.
دیوید بکام که از چند ماه پیش به‌عنوان سفیر جام جهانی 2022 فعالیت می‌کند؛ اخیرا قرارداد دیگری با قطری‌ها امضا کرد تا چهره اصلی کارزار ترویج توریسم این کشور باشد.
محمد محبی بازیکن جدید استقلال از اهدافش برای موفقیت این تیم در فصل جاری و حضور در جام جهانی سخن گفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ