رئیس کل دادگستری استان کردستان بیان کرد: برای این شخص در شعبه اول بازپرسی دادسرای کامیاران پرونده تشکیل شد و وی ضمن حضور در شعبه بازپرسی، به شلیک به سمت مامورین اقرار و اذعان کرده که اسلحه را از فرد دیگری دریافت کرده که آن فرد نیز با دستور قضایی بازداشت شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای، خبر پرداخت ۱۵۰ میلیارد تومانی از صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش را تکذیب کرد.
باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد ماجرای حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا صحت ندارد.
باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه ای، هر گونه مذاکره با احسان حاج صفی را تکذیب کرد.
سفارت روسیه در ایران با انتشار جوابیه ای، عدم صدور ویزا برای بازیکنان تیم ملی فوتسال ناشنوایان را تکذیب کرد.
سفارت روسیه در ایران با انتشار جوابیه ای، عدم صدور ویزا برای بازیکنان تیم ملی فوتسال ناشنوایان را تکذیب کرد.
وزارت بازرگانی پاکستان با صدور بیانیه ای شایعات اخیر مبنی بر برقراری روابط تجاری با رژیم صهیونیستی را تکذیب و تاکید کرد: پاکستان هرگز خواهان مبادله تجاری با رژیم صهیونیستی نیست.
یکی از مربیانی که به عنوان گزینه فدراسیون فوتبال برای سپردن هدایت تیم ملی از او نام برده شده بود، ضمن تکذیب ارائه برنامه به فدراسیون، با صدور پیامی انصرافش را اعلام کرد.
کانال رسمی باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای هر گونه اظهار نظر از سوی ریکاردو ساپینتو بعد از صدور حکم محرومیت از سوی کمیته انضباطی را تکذیب کرد.
رئیس کل دادگستری استان کردستان بیان کرد: برای این شخص در شعبه اول بازپرسی دادسرای کامیاران پرونده تشکیل شد و وی ضمن حضور در شعبه بازپرسی، به شلیک به سمت مامورین اقرار و اذعان کرده که اسلحه را از فرد دیگری دریافت کرده که آن فرد نیز با دستور قضایی بازداشت شده است.
باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه ای، ارسال نوتیس از سوی حسینی را تکذیب و توضیحاتی را درباره صحبت های فتح‌الله‌زاده منتشر کرد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه ای ادعای روزنامه صهیونیستی هاآرتص در زمینه محدودیت برای تحرکات حماس در ترکیه را تکذیب کرد.
دادستان ایلام با بیان اینکه ادعای اتهام محاربه برای سونیا شریفی کذب محض است، گفت: پرونده این متهم در حال حاضر در مرحله تحقیقات مقدماتی بوده و کیفرخواستی برای وی صادر نشده است.
رئیس کل دادگستری استان اصفهان بیان کرد: امیر نصرآزادانی براساس کیفرخواست صادر شده متهم ردیف پنجم پرونده است و از ۲۷ آبان ماه در بازداشت به سر می‌برد. براساس کیفرخواست صادر شده این فرد متهم به بغی است. وی با عضویت در گروه مسلحانه به صورت شبکه‌ای و سازمان یافته به قصد مقابله با اساس نظام جمهوری اسلامی با ۳ نفر دیگر اقدام به اغشاش مسلحانه در تاریخ ۲۵ آبان ماه کرده که در نتیجه این اقدام به وسیله یکی از اعضای گروه، ۳ تن از ماموران تامین امنیت در اصفهان به شهادت رسیدند.
روابط عمومی دادگستری پاکدشت درباره صدور حکم اعدام برای «فهیمه کریمی» از دستگیرشدگان اعتراضات اخیر توضیحاتی کرد.
تسنیم نوشت: دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان خبر صدور حکم اعدام دو نوجوان زیر ۱۸ ساله در زاهدان را تکذیب کرد.
باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه ای، خبر استعفای علی فتح‌الله‌زاده از مدیریت این باشگاه را تکذیب کرد.
در پی اعلام ورود چند فروند پهپاد از خاک کوزوو به حریم هوایی صربستان از سوی بلگراد، پریشتینا با صدور بیانیه ای این موضوع را تکذیب کرد.
شرکت آب و فاضلاب استان تهران با صدور اطلاعیه‌ای، خبر "اتمام ذخایر آبی تهران طی ۱۰۰ روز آینده" که به تعدد امروز در فضای مجازی منتشر شده را تکذیب کرد.
سفارت فرانسه در تهران اعلام کرد: این سفارتخانه شایعات رایج در فضای مجازی مبنی بر اینکه فرانسه (و سایر کشور‌های اروپایی) صدور روادید برای اتباع ایرانی را تعلیق کرده‌اند، تکذیب می‌کند.
معاون حقوقی و وصول مطالبات یک بانک دولتی گفت: هیچ دستورالعمل و بخشنامه‌ای مبنی بر صدور اجراییه برای دریافت جریمه توسط این بانک وجود ندارد.
وزارت امور خارجه سوریه با صدور بیانیه ای ادعای آمریکا مبنی بر بازداشت شهروند این کشور از سوی دمشق را رد کرد.
وزارت امور خارجه سوریه با صدور بیانیه ای ادعای آمریکا مبنی بر بازداشت خبرنگار این کشور از سوی دمشق را رد کرد.
وزارت دفاع بلاروس با صدور بیانیه ای اعلام کرد: وقوع انفجارها در فرودگاه نظامی «گومل» را تکذیب می‌کنیم.
الازهر مصر با صدور بیانیه ای هر گونه ارتباط میان ایمن الظواهری رهبر سابق القاعده و شیخ محمد الاحمدی ابراهیم الظواهری امام جماعت پیشین الازهر را تکذیب کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ