فرمانده کل انتظامی کشور گفت: نباید بگذاریم یاد، نام و دلاوری‌های مثال زدنی شهدا که همچون جواهری ارزشمند در صفحات تاریخ می‌درخشند فراموش و مورد غفلت قرار گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رشت - معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر لزوم معرفی فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان، گفت: شهدا قهرمانان فراموش نشدنی روزگار هستند.
دو جنبش جهاد اسلامی و حماس به یورش چند باره نظامیان رژیم صهیونیستی به شهر و اردوگاه جنین و شهادت یک جوان فلسطینی واکنش نشان دادند.
معاون اول رئیس‎‌جمهور گفت: خانواده معظم شهدا، ایثارگران و آزادگان از جایگاه ویژه‌ای نزد ملت ایران برخوردار هستند و همواره در صف نخست حفاظت و حراست از نظام و میهن اسلامی بوده اند.
رییس جمهور با اشاره به لزوم بیدار کردن ناآگاهان در موضوع کشف حجاب، خطاب به خانواده شهدا گفت: این بساط کشف حجاب حتماً جمع خواهد شد، هیچ نگران نباشید.
رییس جمهور گفت: شهدا نشان دادند روشنفکران زمان خود هستند چون ضرورت های جامعه را شناختند و برای ایفای نقش آماده شدند
در این میان، کسانی که میوه‌های دلشان و همسران محبوبشان را در جهاد فی سبیل‌الله همراهی و کمک کردند، نقش بارزی در پیروزی حماسه دفاع مقدس دارند که متأسفانه این جهاد بزرگ پدران، مادران و همسران شهیدان تاکنون مورد غفلت قرار گرفته است.
رهبر انقلاب در دیدار خانواده‌های شهدا فرمودند: همه‌ی آنچه که در خاطره‌ی شماها از شهیدانتان وجود دارد، اینها همه درس است، اینها باید گفته بشود، اینها باید منتشر بشود.
در این میان، کسانیکه میوه‌های دلشان و همسران محبوبشان را در جهاد فی سبیل‌الله همراهی وکمک کردند، نقش بارزی در پیروزی حماسه دفاع مقدس دارند که متأسفانه این جهاد بزرگ پدران، مادران و همسران شهیدان تاکنون مورد غفلت قرار گرفته است.
رهبر انقلاب اسلامی با بیان اینکه خاطره‌های شهدا باید با زبان هنر زنده نگه داشته شود، تاکید کردند: شهدا الگوهای زنده‌ی کشور ما و جوان‌های ما محسوب می‌شوند.
فرمانده کل ارتش گفت: شهیدان در فیضیه ارتش درس شجاعت را در مکتب دلاور مردانی همچون شهید موسی نامجوی فرا گرفتند و الگوی ما و نسل جوان امروز شدند.
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: شهدای ما همچون سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی و دیگر سرداران بزرگ جبهه مقاومت مانند سید محمد حجازی برای اسلام و ایران عزت و اقتدار آفریدند.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: شهیدان مظهر ایثار و استقامت هستند و درس ولایت‌مداری را با خون خود به ما آموختند تا با تمام توان مدافع حریم ولایت باشیم.
مسئول کمیسیون علم و فناوری شورای راهبردی روابط خارجی گفت: این تفکر اشتباه است که شهدا را دست نیافتنی جلوه می‌دهد، شهدا و نوابغ این مرز و بوم همگی دست‌یافتنی هستند.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امنیت و آرامش ایران اسلامی را ثمره خون شهداست و اگر جانفشانی و ایثار شهدا نبود، کشور ما همچون سوریه و افغانستان می‌شد.
شورای نگهبان در بیانیه‌ای به مناسبت ۹ دی تاکید کرد: به پشتوانه خون پاک شهدای این سرزمین و شهدای گرانقدری همچون حاج قاسم سلیمانی پرچم این انقلاب بر زمین نخواهد افتاد.
سردار هداوند با اشاره به رشادت های شهدای انقلاب اسلامی گفت: شهدا از جان خود در راه دفاع از حریم و مرز و بوم کشورمان گذشتند.
سردار خداوند با اشاره به رشادت های شهدای انقلاب اسلامی گفت: شهدا از جان خود در راه دفاع از حریم و مرز و بوم کشورمان گذشتند.
آیت الله خامنه‌ای در دیدار خانواده شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ: حادثه تروریستی شاهچراغ همچون قضیه عاشورا و سایر مسائل تاریخی مورد توجه قرار گیرد
اهواز - محسن رضایی در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی ایذه شرکت کرد و گفت: «کیان» را همچون فرزند خود می دانم.
​​مدیرعامل بانک صادرات ایران در مراسم گرامیداشت طلبه بسیجی شهید آرمان علی‌وردی گفت: شهدا در عین مظلومیت در اوج اقتدار هستند.
فرمانده کل سپاه در پیامی به‌مناسبت شهادت سردار مهدی ملاشاهی و بسیجی جواد کیخا جهانتیغی در جنایت تروریستی مزدوران استکبار جهانی تأکید کرد: شهدا مشعل‌های بیداری و آگاهی‌بخشی نسل جوان هستند.
سازمان اطلاعات سپاه در پیامی با تبریک و تسلیت شهادت پاسداران و بسیجیان حریم امنیت، سردار رشید اسلام سید حمیدرضا هاشمی و هم‌رزمانش تأکید کرده است: فرزندان ملت سرافراز ایران اسلامی همچون گذشته انتقام خون پاک شهدای مظلوم زاهدان را از دشمنان ملت خواهند گرفت و به فضل الهی بساط حرکات کور و ددمنشانه دشمنان را برمی‌چینند.
سازمان اطلاعات سپاه در پیامی تاکید کرد: فرزندان ملت سرافراز ایران اسلامی همچون گذشته انتقام خون پاک شهدای مظلوم زاهدان را از دشمنان ملت خواهند گرفت.
آیت الله «محمدرضا ناصری» اظهار کرد: مردم با حضور گسترده خود با اسلام و آرمان‌های انقلاب همچون گذشته بیعت کردند که تا آخر می‌ایستیم و نمی‌گذاریم که حسین زمان، تنها بماند و خون شهدا به بهانه‌های مختلف پایمال شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ