محققان جوهری ابداع کرده اند که به افراد کمک می کند با کمک خودکار ال ای دی های ارتجاع پذیر روی سطوح مختلف رسم کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه گالاتاسرای امشب حکیم زیاش را رسما به عنوان خرید جدید خود معرفی کرد.
آرش میراسماعیلی بعد از کمتر از دو ماه از تعلیق خود، بار دیگر صندلی ریاست فدراسیون جودو را پس گرفت.
دروازه‌بان هوادار بعد از صدور رضایتنامه‌اش با عقد قرارداد رسمی به عضویت استقلال در آمد.
رئیس‌جمهور الجزایر اعلام کرد برای پیوستن به گروه کشورهای «بریکس» این کشور درخواست رسمی ارائه داده است.
رئیس‌جمهور آمریکا در گفت‌وگویی اختصاصی با شبکه سی‌ان‌ان تأیید کرد که واشنگتن در ادامه ارسال مداوم تسلیحات نظامی به کی‌یف تصمیم گرفته ارتش اوکراین را با بمب‌های خوشه‌ای تجهیز کند.
بازیکن فصل گذشته تراکتور تبریز با عقد قراردادی دو ساله به سپاهان اصفهان پیوست.
در جلسه امروز سران سازمان شانگ‌های در هند، ایران رسما به عنوان عضو این سازمان اعلام شد.
ستاره فصل گذشته تراکتور با عقد قراردادی رسما به سپاهان اصفهان پیوست
ستاره فصل گذشته تراکتور با عقد قراردادی رسما به سپاهان اصفهان پیوست.
عقرب دریایی که رسما Pterygotus australis نامیده می شود، در طول دوره سیلورین در آب های استرالیا باستان پرسه می زد. با اندازه چشمگیر و ظاهر مهیب خود، بدون شک یکی از شکارچیان برتر زمان خود بود. یافتن چنین نمونه ای که به خوبی حفظ شده است، بینش ارزشمندی را در مورد اکولوژی و تکامل حیات دریایی در این دوره ارائه می دهد.
الیاس نادران که پیش از این نیز سابقه رقابت با قالیباف بر سر ریاست را در کارنامه خود دارد، با توزیع نامه ای بین نمایندگان مجلس برای ریاست سال آخر مجلس یازدهم، رسما اعلام کاندیداتوری کرد.
پس از شکایت رسمی از اشرف حکیمی به اتهام تجاوز و شهادت یکی از شاهدان علیه او، پرونده ای قضایی برای ستاره مراکشی پی اس جی تشکیل شد.
پپ گواردیولا امروز رسما به خاطر اظهارنظرش در مورد استیون جرارد در نشست خبری جمعه گذشته عذرخواهی کرد.
پپ گواردیولا امروز رسما به خاظر اظهارنظرش در مورد استیون جرارد در نشست خبری جمعه گذشته عذرخواهی کرد.
ثریا آقایی گفت: صرفا هدفم حضور در مسابقات نیست. اگر در بازی‌های آسیایی بتوانم نتیجه‌ای بهتر از دو دوره قبل بگیرم شرکت می‌کنم.
نبویان گفت: این را باید بدانیم که فقط ترامپ انسان بدی نبود ترامپ اولین کسی بود که سپاه را تروریستی اعلام کرد. اصلاً نیروی نظامی یک دولت را هیچ جا و هیچ کشوری نمی‌تواند تحریم کند و چنین تحریمی رسم نیست؛ اولین کار را ترامپ به خاطر شکست‌هایی که از حاج قاسم خورد انجام داد. اتحادیه اروپا هم به دنبال جبران شکست‌های خود به دنبال این است که سپاه را وارد گروه‌های تروریستی کند. الان اتحادیه اروپا جا پای ترامپ گذاشته اما بدانند همانطور که ترامپ شکست خورد یقیناً شکست خواهند خورد.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اظهارات وزیر خارجه انگلیس درباره روزنامه نگاری آزاد گفت: آقای وزیر، شما با این شعارهای دروغین، رسما از اتاق جنگ علیه ملت ایران حمایت می‌کنید.
رمال قلابی سارق خانه های پایتخت
رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان با ارسال نامه ای به فدراسیون جهانی رسما به صادر نشدن روادید ملی پوشان ایران جهت حضور در رقابتهای گرندپری منچستر اعتراض کرد.
رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان با ارسال نامه ای به فدراسیون جهانی رسما به صادر نشدن روادید ملی پوشان ایران جهت حضور در رقابتهای گرندپری منچستر اعتراض کرد.
منابع رسانه ای در مغرب اعلام کردند که با قرارداد تسلیحاتی اخیر میان رباط و تل آویو، مغرب رسما به کشورهای تولیدکننده پهپاد در جهان می‌پیوندد.
رئیس انجمن آمادگی جسمانی کشور با ارسال نامه ای به رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی رسما با جدایی این انجمن مخالفت کرد.
در ادامه سیاست‌ های جنگ‌ افروزانه آمریکا با هدف تداوم جنگ در اوکراین، کاخ سفید در بیانیه ای رسما ارائه کمک ۳ میلیارد دلاری به اوکراین را رسانه ای کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ