معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: نمی‌توانیم یک فرد هیات علمی را تنها بر مبنای رتبه H-index دانشمند بنامیم بلکه باید شاخص‌های همه جانبه‌ای برای سنجش و ارزیابی دانشمندان تعیین شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در فضایی که تهدیدات سایبری در حال تکامل روزافزون هستند، تلاش برای تأمین امنیت از طریق یادگیری مداوم، سازگاری و همکاری برای تأمین یک آینده دیجیتالی امن و کارآمد، امری ضروری است.
«باید عزم سیاسی برای مواجهه با بحرانی که این روز‌ها گریبان جامعه و نظام اقتصادی سیاسی را گرفته داشته باشیم، چرا که در غیر این صورت در سیاه چاله اقتصادی قرار می‌گیریم و از تمامی کشور‌های منطقه خلیج فارس در حوزه توسعه اقتصادی دانش بنیان عقب خواهیم ماند. در وضعیت فعلی همه شاخص‌های اقتصادی و جمعیتی ما در شرایط هشدار قرار دارند. شرایط فعلی در اقتصاد ما بسیار شکننده است و نیاز به تصمیمات جدی دارد. مسئولان باید نگران باشند و توجه کنند جامعه به تغییرات ریشه‌ای نیاز دارد.
معاون توسعه شرکت های دانش بنیان معاونت علمی نظام جدید ارزیابی و حمایت از شرکت‌ها و مؤسسات دانش بنیان را تشریح کرد.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: شاخص‌های بورس به قبل از سال ۱۴۰۱ بازگشته است و امروز نشست فوق‌العاده کمیسیون اقتصادی با حضور وزیر اقتصاد برگزار می‌شود.
مشهد ـ معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: اکنون مشکلاتی در کشور وجود دارد اما در شاخص‌های کلان اقتصادی حرکت رو به بهبود و توسعه است.
رئیس‌جمهوری با اشاره به دیدارهایش با روسای جمهوری این کشور‌ها و بازرگانان گفت: با جوانان ونزوئلایی دیداری داشتم که به شدت به انقلاب اسلامی علاقمند بودند و به شاخصه‌های نظم کنونی جهانی که معتقدیم ناعادلانه است و چشم‌انداز نظم نوین جهانی هم اشاراتی انجام شد.
اسماعیل گرامی مقدم گفت: با گذشت دو سال از عمر دولت نه تنها نشانه‌ای از تحقق این وعده‌ها مشاهده نمی‌شود؛ بلکه شاخص‌های کلان اقتصادی، اجتماعی و راهبردی کشور به سمت نزول حرکت کرده است.
سیدابراهیم رئیسی در جلسه استیضاح فاطمی امین گفت: تمامی شاخص‌هایی که در دولت و خارج دولت بیان شده، همه نشان دهنده رشد است. ما نباید وزیر را با فقط خودرو مورد ارزیابی قرار بدهیم.
برخی کارشناسان منطقه بر این باورند که فروپاشی سیاسی رژیم صهیونیستی رخ داده و تداوم تظاهرات کنونی نیز نشان‌دهنده آغاز فروپاشی اجتماعی جامعه صهیونیستی است.
شاخص‌های صادرات ما نشان می‌دهد که ما خام‌فروشی می‌کنیم و متاسفانه گاهی برخی مسئولان ما همین که توانسته‌ایم نفت را بفروشیم به خود افتخار می‌کنند که واقعا فاجعه است. به‌هرحال رابطه با عربستان می‌تواند پیامد‌های مثبت و خوبی داشته باشد، اما فراموش نکنیم که این رابطه همه مشکلات ما را حل نمی‌کند بلکه بخش عمده مشکلات ما داخلی است که باید به‌دنبال راهکار برای آن باشیم. من معتقد هستم اقتصاد ایران از لحاظ سیاسی، جغرافیایی و تمدن ظرفیت‌های بالایی دارد و کفران‌نعمت است که چنین فرصت‌هایی را از دست بدهیم و فرصت‌سوزی کنیم.
سردار رادان با بیان اینکه باب شهادت در سیستان و بلوچستان همچنان باز است، گفت: این استان امروز از نظر همه شاخص‌های امنیتی در شرایط خوبی قرار دارد، البته حتماً حوادثی هم در استان رخ می‌دهد که چنین مسائلی در همه جا وجود دارد.
قائم مقام دبیر شورای نگهبان گفت: برای شورای نگهبان،‌ اصلاح‌طلب و اصولگرا بودن نامزدها،‌ معیار نیست و مثل همه دوره‌های گذشته،‌ طبق شاخص‌هایی که در قانون مشخص شده است، صلاحیت نامزدها را بررسی خواهد کرد.
مهاجری نوشت: آقای وزیر گوشت! شما که پیمان شانگ‌های را به عنوان فتح الفتوح امضا کردید؛ شما که دندان تحریم‌ها را خرد کردید؛ شما که زمستان اروپا را بر چشم آبی‌های لامصب مثل زمهریر کردید؛ شما که کمر تورم را شکستید؛ شما که جلوی قاچاق آرد و نان را گرفتید؛ شما که همین امسال ۸۰۰_۹۰۰هزار شعله ایجاد کردید؛ شما که غول ساخت ۴میلیون مسکن را توی شیشه کردید؛ شما که همه این کار‌ها را کردید یک کار هم که خنده بر لب‌های مردم بیاورد انجام دهید. چرا همه اش دوست دارید اشک مردم را در بیاورید؟
خطیبی گفت: همه کشورها بر اساس شاخص‌های جهاتی نفت خود را به فروش می‌رسانند و ممکن است برخی از کشورها تخفیف‌هایی را در نظر بگیرند اما پایه قیمتی بر مبنای قیمت جهانی است.
شهرستانی گفت: بگذاریم پسران و دخترانمان رشد کنند و در مسیر رشد و تحصیل و حیات علمی و اجتماعی ایشان مانع تراشی نکنیم. بزرگترین ظلم به اسلام آن است که به نام اسلام، مانع تحصیل و رشد و تعالی دختران و پسرانمان شویم و یا جامعه‌ای عقب افتاده بسازیم. بدانیم جوانان در همه دنیا منشاء اثر بوده و مسئولیت‌های آینده بر شانه‌های ایشان قرار خواهد گرفت. جوانان مسلمان مهمترین سرمایه‌های اجتماعی ما هستند. حتی آنجا که تفاوتی هست، کافی است ایشان را از طریق حکمت و اخلاق حسنه با معارف حقیقی الهی و اسلامی آشنا کنیم، آنگاه خواهیم دید همین جوانان بهترین فداکاری‌ها را برای جامعه مسلمانان خواهند داشت.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: مهارت محور کردن آموزش عزمی فرابخشی می‌خواهد و نیاز به قانونی داریم تا دانشجویان مهارت محور و جذب فعالیت در صنایع شوند.
عباس عبدی نوشت: وضعیت زمینه‌ای دو دولت در بیشتر شاخص‌ها به سود دولت کنونی است، در نتیجه انتظار می‌رود که عملکردش نیز متناسب این شرایط، بهتر باشد، ولی واقعیت چیز دیگری را نشان می‌دهد، تقریبا در همه موارد ناموفق‌تر بوده است.
در شرایطی که آلودگی هوا به یکی از معضلات بزرگ تبدیل شده و به عنوان مثال، گرد و خاک غلیظ نفس شمار بسیاری از هموطنان‌مان را در غرب و جنوب غربی کشور به شماره انداخته، کمبود‌هایی آشکار است که پایش میزان آلاینده ذرات معلق PM ۱۰ و PM ۲.۵ را غیر ممکن می‌کند. مثل ایستگاه‌های دایر در استان خوزستان که عمده آن‌ها قادر به اندازه گیری تنها یکی از شاخص‌های فوق هستند نه بیشتر!
در شرایطی که آلودگی هوا به یکی از معضلات بزرگ تبدیل شده و به عنوان مثال، گرد و خاک غلیظ نفس شمار زیادی از هموطنان‌مان را در غرب و جنوب غربی کشور به شماره انداخته، کمبود‌هایی آشکار است که پایش میزان آلاینده ذرات معلق PM ۱۰ و PM ۲.۵ را غیر ممکن می‌کند. مثل ایستگاه‌های دایر در استان خوزستان که عمده آن‌ها قادر به اندازه گیری تنها یکی از شاخص‌های فوق هستند نه بیشتر!
پیش‌بینی عجیب اسطوره فوتبال کامرون از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قبل از این رقابت‌ها به سوژه شوخی‌های فضای مجازی تبدیل شده بود اما حالا این اسطوره می‌تواند به آن‌ها بخندد.
نمایندگان در نشست امروز در یکی از مهم‌ترین مصوبات خود، با طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی موافقت و بر بیمه شدن همه کارگران ساختمانی تأکید کردند. همچنین نماینده مردم مهاباد در تذکری خطاب به وزیر کشور از حوادث پیش آمده در حوزه انتخابیه اش انتقاد کرد و در پی آن، رئیس کمیسیون امور داخلی به تذکر نماینده مهاباد پاسخ داد.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی گفت: مدرسه‌ای که در رتبه اول قرار می‌گیرد؛ باید معلوم باشد که چه شاخصه‌هایی دارد و این موضوع و شرایط آن باید مشخص باشد. یعنی بتوانیم مشخص کنیم که به چه دلایلی این رتبه‌ها را کسب کرده اند.
شاخص کل بورس دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۲۷۶۴۷ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۱۴ هزار و ۳۳۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ