وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: مهارت محور کردن آموزش عزمی فرابخشی می‌خواهد و نیاز به قانونی داریم تا دانشجویان مهارت محور و جذب فعالیت در صنایع شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در فضایی که تهدیدات سایبری در حال تکامل روزافزون هستند، تلاش برای تأمین امنیت از طریق یادگیری مداوم، سازگاری و همکاری برای تأمین یک آینده دیجیتالی امن و کارآمد، امری ضروری است.
معاون توسعه شرکت های دانش بنیان معاونت علمی نظام جدید ارزیابی و حمایت از شرکت‌ها و مؤسسات دانش بنیان را تشریح کرد.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: شاخص‌های بورس به قبل از سال ۱۴۰۱ بازگشته است و امروز نشست فوق‌العاده کمیسیون اقتصادی با حضور وزیر اقتصاد برگزار می‌شود.
عبدالناصر همتی نوشت: نحوه حکمرانی بر مبنای شاخص‌های کلان اقتصاد ارزیابی می شود، نه پیشرفت‌های موردی و خرد.
نماینده، ولی فقیه در استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: متأسفانه در تأمین سود از نقدینه‌ها برخی از مردم به سراغ اعمالی می‌روند که نظام اقتصادی کشور را تحت تأثیر قرار می‌دهد و آن را دچار مشکل می‌کند.
مشهد ـ معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: اکنون مشکلاتی در کشور وجود دارد اما در شاخص‌های کلان اقتصادی حرکت رو به بهبود و توسعه است.
روزنامه ایران: مردم از مدیریت خسته و نشسته که با یک نگاه تک‌بعدی، حکمرانی می‌کرد به ستوه آمده بودند و مشکل سال‌های پایانی دهه ۹۰، نه تنها شاخص‌های افول‌کرده اقتصاد بود بلکه مشکل اصلی این بود که گویا با پدیده بی‌دولتی مواجه هستند و دولت مدعی اعتدال حتی مسئولیت خیلی از کار‌های خسارتبارش را هم گردن نمی‌گرفت.
رئیس‌کل بانک مرکزی ایران در دیدار مدیر بخش خاورمیانه و آسیای مرکزی صندوق بین المللی پول بر بهبود شاخص‌های اقتصادی کشورمان در ۲ سال گذشته باوجود تحریم ها تاکید کرد.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: نمی‌توانیم یک فرد هیات علمی را تنها بر مبنای رتبه H-index دانشمند بنامیم بلکه باید شاخص‌های همه جانبه‌ای برای سنجش و ارزیابی دانشمندان تعیین شود.
برخی کارشناسان منطقه بر این باورند که فروپاشی سیاسی رژیم صهیونیستی رخ داده و تداوم تظاهرات کنونی نیز نشان‌دهنده آغاز فروپاشی اجتماعی جامعه صهیونیستی است.
نیشابور ـ رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: باید نگاه و توجه ویژه ای به شاخص‌ها و عواملی که باعث پیروزی و تداوم انقلاب است، داشته باشیم.
وزیر آموزش و پرورش گفت: تغییر شاخص‌های آلودگی هوا و استاندارد‌های آن برای تعطیلی مدارس طی امروز و یا یکشنبه هفته آتی در جلسه هیئت دولت بررسی می‌شود.
وزیر آموزش و پرورش گفت: تغییر شاخص‌های آلودگی هوا و استانداردهای آن برای تعطیلی مدارس طی امروز و یا یکشنبه هفته آتی در جلسه هیئت دولت بررسی می‌شود.
مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست سازمان بنادر گفت: در چندروز آینده شاخص‌های ایمن سازی معرفی وبه تمامی بنادر ابلاغ شده واز این پس بنادرکشورطبق این مولفه وشاخص موردارزیابی قرارخواهندگرفت.
در ستاد بازی‌های آسیایی و پاراسیایی ۲۰۲۲ هانگژو چین، شاخص‌های اعزام به این دو رویداد در حضور وزیر ورزش و جوانان تبیین شد.
مراسم تکریم و معارفه روسای کل قدیم و جدید گمرک جمهوری اسلامی ایران با حضور وزیر اقتصاد در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.
معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو، با اشاره به این که در سال جاری شاهد ارتقای قابل توجهی در شاخص‌های کیفی تارا بوده‌ایم، خاطرنشان کرد: در شاخص رضایتمندی مشتریان (CSI) با کسب امتیاز ۷۰۱ در تیرماه امسال، علاوه بر بهبود هفت امتیازی نسبت به بهمن ماه سال ۱۴۰۰، ۲۷ امتیاز بالاتر از میانگین رضایت سبد محصولات صنعت به دست آمده است.
رئیس مرکز پژوهش های مجلس گفت: این مرکز با هدف تسهیل نظارت بر اجرای قانون و شفاف‌سازی اقدامات و عملکرد مراجع صدور مجوز، تمامی تکالیف قانونی در حوزه مجوزهای کسب و کار را شاخص‌سازی کرده است.
رئیس مرکز پژوهش های مجلس گفت: این مرکز با هدف تسهیل نظارت بر اجرای قانون و شفاف‌سازی اقدامات و عملکرد مراجع صدور مجوز، تمامی تکالیف قانونی در حوزه مجوزهای کسب و کار را شاخص‌سازی کرده است.
در یک سالگی دولت سیزدهم، بررسی‌ها آمار‌ها و شاخص‌های کلان اقتصادی، بیان گر روند مثبت و اثربخش برنامه‌های حمایتی و اقتصادی دولت است. این مسیر رو به بهبود در حالی تا به امروز طی شده است که در این مدت، مشکلات متعدد داخلی و خارجی در برابر دولت قرار داشت.
مدیر کل روابط عمومی بانک مرکزی گفت: شاخص‌های نقدینگی، پایه پولی و سلامت بانکی پایش و تدابیر اصلاحی لازم در راستای اصلاح نظام بانکی، با همراهی و مشورت متخصصان، اتخاذ می‌شود.
شاخص کل بورس دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۲۷۶۴۷ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۱۴ هزار و ۳۳۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
پیامبر اسلام با تشکیل حکومت و به دست گرفتن قدرت سیاسی به سلب موانع برخورداری انسان از کرامت ذاتی و اثبات آنچه که کرامت انسان را به ارمغان می‌آوری، اقدام کرد. اولویت رسالت پیامبر اسلام (ص) نجات بشر از غل و زنجیرهای خرافه ها و تعصبات قومی و شرک بت پرستی و فتنه و فساد و از حکومت های فاسد و استبدادی بود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ