سیدابراهیم رئیسی در جلسه استیضاح فاطمی امین گفت: تمامی شاخص‌هایی که در دولت و خارج دولت بیان شده، همه نشان دهنده رشد است. ما نباید وزیر را با فقط خودرو مورد ارزیابی قرار بدهیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل محیط زیست خراسان شمالی از قرار گرفتن شاخص آلودگی به مرز ۵۰۰ رسید و گفت: وضعیت فعلی برای همه گروه‌ها خطرناک است.
شاخص آلودگی هوا در ۲۴ ساعت گذشته روی عدد ۱۶۲ یعنی ناسالم برای همه افراد و در وضعیت قرمز قرار گرفته بود.
شاخص آلودگی هوا در ۲۴ ساعت گذشته روی عدد ۱۶۲ یعنی ناسالم برای همه افراد و در وضعیت قرمز قرار گرفت.
دکتر محمد هاشمی، بیر انجمن علمی پیشگیری و درمان چاقی ایران می‌گوید: رژیم غذایی اصولی که مبتنی بر مصرف همه گروه های غذایی و عدم حذف وعده های غذایی اصلی در کنار داشتن برنامه تحرکی روزانه است ، کاهش وزن متعادلی بین نیم تا ١ کیلو در هفته را بدنبال خواهد داشت . کاهش وزن سریع و در مدت کوتاه با رژیم های غذایی کم کالری با عوارضی از جمله بروز سوء تغذیه، تحلیل ماهیچه ها و از همه مهم تر، افت سطح متابولیسم بدن همراه است. به این ترتیب نه تنها در ادامه به سختی می توان از رژیم های غذایی نتیجه گرفت بلکه شخص با افزایش وزنی به مراتب بیش از گذشته نیز مواجه خواهد شد. منبع: خبرآنلاین
قرعه‌کشی تورنمنت کافا مشخص شد و ایران با دو تیم افغانستان و قرقیزستان همگروه شد.
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مردم بدانند هر عملیاتی رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی و شاخه هایی که متصل به ما در منطقه هستند، داشته، همه را جواب گرفته، بدون استثنا و صهیونیست ها خودشان هم می‌دانند.
داده‌های سامانه پایش کیفی هوای کشور نشان می‌دهد که امروز شاخص کیفیت هوا در زابل به ۵۰۰ واحد رسیده و کیفیت هوا برای همه گروه‌ها در سطح «خطرناک» قرار دارد.
صبح امروز با حضور دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت مس، معاونان و مدیران مجتمع های تولیدی، جلسه احصاء و بررسی شاخص های عملکردی حوزه های مختلف شرکت اعم از اکتشافات، تولید، هوشمندسازی و ... برای تحقق شعار سال ابلاغی مقام معظم رهبری (حفظه الله) برگزار شد.
فولاد برای دیدار امروز برابر استقلال، تغییرات زیادی نسبت به بازی رفت دارد.
هم اکنون شاخص کیفیت هوای پایتخت روی عدد ۱۷۷ یعنی بازه ناسالم برای همه قرار دارد.
شاخص کیفیت هوا (AQI) به پنج دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌شود. بر اساس این تقسیم‌بندی از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، از ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول (سالم) یا متوسط، از ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، از ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، از ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و از ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است.
هم اکنون شاخص کیفیت هوای پایتخت روی عدد ۱۸۵ یعنی بازه ناسالم برای همه افراد و در وضعیت قرمز قرار دارد.
هم اکنون شاخص کیفیت هوای پایتخت روی عدد ۱۶۶ یعنی بازه ناسالم برای همه افراد و در وضعیت قرمز قرار دارد.
هم اکنون شاخص کیفیت هوای پایتخت روی عدد ۱۶۶ یعنی بازه ناسالم برای همه افراد و در وضعیت قرمز قرار دارد.
شاخص کل بورس امروز با رشد نزدیک به ۱۹ هزار واحدی مواجه شده و در آستانه فتح قله یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد قرار گرفت.
هم اکنون شاخص کیفیت هوای پایتخت روی عدد ۱۶۲ یعنی بازه ناسالم برای همه افراد جامعه قرار دارد.
عباس عبدی نوشت: وضعیت زمینه‌ای دو دولت در بیشتر شاخص‌ها به سود دولت کنونی است، در نتیجه انتظار می‌رود که عملکردش نیز متناسب این شرایط، بهتر باشد، ولی واقعیت چیز دیگری را نشان می‌دهد، تقریبا در همه موارد ناموفق‌تر بوده است.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: تمامی مباحث مرتبط با حوزه محیط زیست احصاء و شاخص گذاری شوند.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا هم اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت بر روی عدد 152 یعنی بازه ناسالم برای همه افراد قرار دارد.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا هم اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت بر روی عدد 152 یعنی بازه ناسالم برای همه افراد قرار دارد.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا هم اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت بر روی عدد ۱۵۱ یعنی بازه ناسالم برای همه افراد جامعه قرار دارد.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا، هم‌اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت روی عدد ۱۹۳ یعنی در بازه ناسالم قرار دارد.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا، هم‌اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت روی عدد ۱۹۳ یعنی در بازه ناسالم قرار دارد.
تهران از ابتدای سال ۲ روز هوای پاک، ۶۹ روز قابل قبول، ۷۱ روز ناسالم برای افراد حساس جامعه و ۸ روز ناسالم برای همه افراد، یک روز بسیار ناسالم، ۲ روز هوای خطرناک داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ