مهاجری نوشت: آقای وزیر گوشت! شما که پیمان شانگ‌های را به عنوان فتح الفتوح امضا کردید؛ شما که دندان تحریم‌ها را خرد کردید؛ شما که زمستان اروپا را بر چشم آبی‌های لامصب مثل زمهریر کردید؛ شما که کمر تورم را شکستید؛ شما که جلوی قاچاق آرد و نان را گرفتید؛ شما که همین امسال ۸۰۰_۹۰۰هزار شعله ایجاد کردید؛ شما که غول ساخت ۴میلیون مسکن را توی شیشه کردید؛ شما که همه این کار‌ها را کردید یک کار هم که خنده بر لب‌های مردم بیاورد انجام دهید. چرا همه اش دوست دارید اشک مردم را در بیاورید؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد آخوندى اولين چهره شناخته شده اى بود كه براى كيومرث هاشمى پيام تبريك منتشر كرد.
نیما میرزازاد و محمد صادق صالحی دروازه‌بان‌های ذخیره‌ سپاهان هستند.
محمد عجمی بازیکن نفت آبادان صبح امروز بر اثر سانحه تصادف درگذشت
در پیام تسلیت سید محمد خاتمی آمده است: درگذشت خسارتبار عالم پرهیزکار و یار همراه مورد اعتماد حضرت امام و خدمتگزار صدیق اسلام و انقلاب و ایران آیت الله حاج حسن صانعی را صمیمانه تسلیت می‌گویم.
وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت از زحمات صادقانه و مجاهدت های خالصانه مهندس محمد هادی اردبیلی؛ نخستین مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با اهدای لوح قدردانی کرد.
سید محمد خاتمی خطاب به جهانگیری نوشت: درگذشت بانوی والاقدر، با فضیلت و پارسا مادر گرانقدر جنابعالی و شهیدان بزرگوار یعقوب و محمد جهانگیری را صمیمانه به شما و خاندان شریف جهانگیری و همه بستگان داغدار تسلیت می‌گویم.
محمد اسلامی، معاون رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت مادر اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم را تسلیت گفت.
پیام نیازمند برای حضور مجدد در ترکیب سپاهان نیازمند رضایت باشگاه پورتیموننزه پرتغال است.
رهبر انقلاب اسلامی در پیامی، رحلت عالم جلیل القدر مرحوم آیت‌الله حاج شیخ محمدتقی مجلسی را تسلیت گفتند.
سید محمد خاتمی در پیامی درگذشت برادر حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد حجتی کرمانی را تسلیت گفت.
محمد مهاجری روزنامه‌نگار با انتشار پستی تازه نسبت به راه‌اندازی نانوایی توسط پیام دهکردی واکنش نشان داد و نوشت: «نمیدانم این تصمیم بخاطر بازی در سریال رسوای گاندو است یا دلیل دیگری دارد.»
سیدمحمد خاتمی به میرحسین موسوی به مناسبت درگذشت یکی از برادرانش پیام تسلیت داد.
رییس جمهور پیشین کشورمان در پیامی درگذشت سید جواد طباطبایی فیلسوف ایرانی را تسلیت گفت.
سید محمد خاتمی در پیامی درگذشت ابوالحسن مختاباد را تسلیت گفت.
روزنامه لبنانی الاخبار نوشت: «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان سعودی به جنبش انصارالله یمن پیامی با این محتوا که «یمن برای شما باشد، ریاض تنها خواهان تضمین های امنیتی است»، ارسال کرده است.
سید محمد خاتمی نوشت: جناب دکتر عباس شیبانی، انسان شریف، مومن و پاکباخته که عمر شریف خود را در مبارزه با بیداد و تبعیض و دفاع از حق و حقیقت و حرمت مردم گذراند و همواره برای بهبود زندگی بخصوص برای مستضعفان کوشید دیده از دار فانی فروبست و بدیدار معبود خود شتافت.
سید محمد خاتمی خطاب به دانشجویان گفت: از دانشگاه بخصوص انتظار می‌رود که توجه داشته باشد که همچنانکه آزادی یک نیاز مبرم و مطالبه مهم است، امنیت نیز برای کشور اهمیت دارد و مراد، از آزادی، آزادی ملّت و از امنیّت، امنیّت میهن است. نباید گذاشت تا آزادی و امنیت در برابر هم قرار گیرند.
محمد صلاح، ستاره لیورپول، از این که بار دیگر در همان پست آشنا و قدیمی‌اش به میدان رفته است ابراز خوشحالی کرد.
خاتمی: آنچه در جامعهٔ ما جاری‌ست و می‌توان ریشه های آن را از دیرباز جستجو کرد و رو به سوی آزادی و زندگی دارد، درخور توجه است؛ ولی با کمال تأسف بروز خشونت -از هر طرف که باشد- دلها را آزرده می‌کند.
سید محمد خاتمی در پی درگذشت امین تارخ پیام تسلیت داد.
محمد جمشیدی، معاون سیاسی رئیس دفتر رئیس جمهور در توییتر نوشت: پیام رئیسی از سمرقند تا نیویورک نظم عادلانه بین‌المللی از طریق چندجانبه گرایی اقتصادی است.
عدالت آنگاه تحقق می‌یابد که حق هرصاحب حقی به او داده شود و کدام حق بالاتر از حق حاکمیت انسان بر سرنوشت خود که اگر بود فساد از میان برمی خیزد و فقر و محرومیت و تبعیض محو می‌شود و پیشرفت همه جانبه رو می‌نماید و مقاومت و مقابله در برابر کژتابی ها، بدرفتاری‌ها و توطئه‌هایی که از بیرون و درون بهروزی مردم و اعتلای میهن را هدف قرار می‌دهد پدید می‌آید و پایدار می‌شود.
بر اساس صورت مالی منتشر شده سازمان بورس در سامانه کدال، درآمد این سازمان با کاهش ۵۲ درصدی مواجه شده که علت این کاهش، غالبا به دلیل کاهش کارمزد نظارتی بر معاملات بورس و فرابورس بوده است.
حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی رییس جمهور پیشین کشورمان در پیامی درگذشت فرزند خانم پروین فهیمی را تسلیت گفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ