شاخص‌های صادرات ما نشان می‌دهد که ما خام‌فروشی می‌کنیم و متاسفانه گاهی برخی مسئولان ما همین که توانسته‌ایم نفت را بفروشیم به خود افتخار می‌کنند که واقعا فاجعه است. به‌هرحال رابطه با عربستان می‌تواند پیامد‌های مثبت و خوبی داشته باشد، اما فراموش نکنیم که این رابطه همه مشکلات ما را حل نمی‌کند بلکه بخش عمده مشکلات ما داخلی است که باید به‌دنبال راهکار برای آن باشیم. من معتقد هستم اقتصاد ایران از لحاظ سیاسی، جغرافیایی و تمدن ظرفیت‌های بالایی دارد و کفران‌نعمت است که چنین فرصت‌هایی را از دست بدهیم و فرصت‌سوزی کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کلیپی خنده دار در شبکه‌های اجتماعی پخش شده که سقوط یکی از کارکنان هتل محل اقامت بازیکنان النصر را نشان می‌دهد. در این کلیپ، کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی النصر دیده می‌شود که به دلیل این اتفاق درحال لبخند زدن است. با این حال، کارگر جوان به سرعت تعادل خود را به دست آورد و دوباره ایستاد و همه چیز به روال عادی بازگشت.
معاون اول رئیس جمهور گفت: به فضل الهی امروز تعامل و هماهنگی میان سران قوای سه‌گانه در بالاترین سطح قرار دارد که اتفاقی کم‌نظیر و از توفیقات نظام است.
معاون دبیرکل حزب کمونیست چین یکی از نقاط مشترک ایران و چین را در حوزه گیاهان دارویی دانست و گفت:حوزه گیاهان دارویی یکی از محورهای تعاملات و همکاری های دوطرفه ایران و چین خواهد بود.
دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی گفت: تلاش ستاد بر تقویت تعامل میان محققان،تیم‌های پژوهشی و صاحبان سرمایه برای ارایه دستاوردها و محصولات فناورانه درحوزه های شناختی به جامعه است.
رئیس مرکز پژوهش های مجلس گفت: تعامل و همکاری قدرت‌های منطقه‌ای چون جمهوری اسلامی ایران و سوریه می‌تواند نقشه قدرت‌های فرامنطقه‌ای را خنثی کند.
رئیس مجلس در پیامی به رؤسای مجالس کشورهای اسلامی تأکید کرد: تعامل حداکثری میان پارلمان‌های کشورهای اسلامی به عنوان یک ضرورت، اهمیت ویژه‌ای در مقابله با چالش‌های فراروی دنیای اسلام دارد.
رئیس مجلس در پیامی به رؤسای مجالس کشورهای اسلامی تأکید کرد: تعامل حداکثری میان پارلمان‌های کشورهای اسلامی به عنوان یک ضرورت، اهمیت ویژه‌ای در مقابله با چالش‌های فراروی دنیای اسلام دارد.
رئیس قوه قضائیه گفت: موضوع پنهان از نمایندگان مردم در مجلس نداریم، بستر برای نمایندگان مجلس فراهم شده تا بتوانند در چارچوب موازین قانونی از ندامتگاه‌ها و زندان‌ها نیز بازدید به عمل آورند.
رییس سازمان انرژی اتمی گفت: تعامل میان شرکت‌های دانش‌بنیان و صنعت هسته‌ای کشور، می‌تواند علاوه بر اقتدار و افتخار، اقتصاد را نیز ارتقا ببخشد.
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: این صندوق امروز برای توسعه اقتصاد دانش بنیان با شرکت‌های بزرگ وارد تعامل و همکاری شده است.
با در پیش بودن تکمیل نهایی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو که انقلابی در درآمدزایی باشگاه رئال ایجاد خواهد کرد، آ اس در مطلبی به سیر تکامل این ورزشگاه از ابتدا تا کنون پرداخته که در ادامه به صورت شرح عکس مشاهده خواهید کرد؛
یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: قطعا تعامل و همفکری بین مسئولان نظام منجر به خدمت رسانی بهتر به مردم خواهد شد.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مسئله مسکن می‌تواند زمینه‌ساز رشد تولید شود و اگر ساخت مسکن در کشور شتاب بگیرد، مشاغل زیادی به شکل مستقیم و غیرمستقیم رونق خواهند گرفت.
با چرخش سیاست منطقه‌ای اخیر ریاض در همگرایی و تعامل با کشورهای منطقه، اینک رسانه‌های صهیونیستی با نواختن زنگ خطر از رویکرد جدید عربستان در آشتی با دشمنان تل آویو احساس خطر می‌کنند.
ده‌ها معترض قبل از مصاحبه تلویزیونی امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه در دفاع از اصلاحات بازنشستگی تجمع اعتراضی در یک ایستگاه قطار در شهر نیس برگزار کردند. معترضان اصلاحات حقوق بازنشستگی یک ایستگاه قطار در نیس را مسدود کردند، آدمک امانوئل ماکرون به هوا پرتاب شد و روی ریل قطار قرار داده شد. مکرون در مصاحبه‌ای که از دو شبکه تلویزیونی بزرگ فرانسه پخش شد، گفت: "به نظر شما من از انجام این اصلاحات (بازنشستگی) لذت می‌برم؟ نه. اما صد راه برای تعادل حساب‌ها وجود ندارد... این اصلاح ضروری است.
رئیس سازمان انرژی اتمی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه از همان روز اول اعلام از سرگیری روابط تهران و ریاض از طرف سعودی پیام دریافت کردیم، گفت که حتما با عربستان همکاری و تعامل خواهیم داشت.
همان روز اعلام ازسرگیری روابط با عربستان، از ریاض پیام دریافت کردیم که از برقراری مجدد روابط ابراز خرسندی کرده بودند و ما حتما با آن‌ها تعامل و همکاری خواهیم کرد. در راستای خدمت به مردم عربستان همکاری‌هایی در زمینه رادیودارو میان دو کشور صورت خواهد گرفت.
حقیقت آن است که خاورمیانه تک قطبی که در آن ایالات متحده قدرت مسلط بود و در سیاست‌های تقابلی اش از سوی متحدان خود یعنی عربستان سعودی و اسرائیل تشویق می‌شد منطقه چندان باثباتی نبود. خاورمیانه چند قطبی با پوشش و تعادل بی وقفه خطرات خاص خود را خواهد داشت و همان طور که کیسینجر می‌گوید این یک بازی نوین با قوانین نوین خواهد بود.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: تعاملات ما با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مستمر است، اما تاکید ایران آن است که همکاری بین ایران و آژانس باید بر اساس اصل همکاری متقابل باشد.
رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر از برگزاری رویداد توسعه اکوسیستم نوآوری استان ها(تانا) برای همفکری و هم اندیشی درباره حل مسئله خبر داد.
وزیر امور خارجه: بازگشت روابط ریاض با تهران را به حالت طبیعی هم به نفع دو کشور و هم به نفع منطقه می‌دانیم. جمهوری اسلامی ایران همواره از گفت‌وگو و تعامل با عربستان سعودی استقبال کرده و با نقش‌آفرینی عراق پیشرفت خوبی در پنج دور گفت‌وگوهای قبلی داشته‌ایم و اکنون در حال تنظیم مرحله جدیدی از گفت‌وگوها هستیم.
پیوستن به FATF فقط امضای یک تکه کاغذ نیست. پیوستن به FATF به این معنی است که ایران به توصیه‌های FATF متعهد می‌شود و تضمین می‌کند که این توصیه‌ها در کل کشور اجرا می‌شوند. این یک تعهد بزرگ خواهد بود که اجرای آن سال‌ها طول می‌کشد. با این وجود، سود اقتصادی برای ایران می‌تواند بسیار زیاد باشد و به نفع رفاه اقتصادی همه شهروندان ایرانی باشد.
با پایان دوران طلایی مثلث KMC در میانه زمین رئال، مسئولان این باشگاه برای ساخت نسلی جدید تلاش می‌کنند.
رئیس آزمایشگاه مرجع کشوری کووید۱۹ گفت: روال طبیعی تکامل ویروس این است که بتواند انتشار پذیری بیشتری پیدا کند و از پاسخ سیستم ایمنی بدن فرار کند که از طرف مقابل شدت بیماری‌زایی‌اش کاهش می‌یابد. روند طبیعی باید چنین باشد، اما وقوع اتفاقات دیگر که غیرقابل پیش‌بینی باشد هم نباید دور از انتظار باشد؛ چرا که به یاد داریم در ایام کرونا اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی زیادی را هم تجربه کردیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ