وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید، به شدت از بیانیه منتشر شده از سوی خاویر تباس عصبانی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اولیانوف در صفحه توییترش نوشت: کشور‌های غربی مذاکرات چندجانبه در وین را تا جایی که امکان داشت سیاسی کردند. اما ظاهرا، اکنون فهمیده‌اند که چنین سیاستی با منافع خودشان مطابقت ندارد.
سرمربی صنعت‌نفت آبادان بعد از تساوی مقابل استقلال اظهارات جنجالی را درباره «ریکاردو سا پینتو» به زبان آورد.
سرمربی نفت آبادان پاسخ تندی را به حرف‌های ریکاردو ساپینتو در نشست خبری بعد از بازی امروز به سرمربی استقلال داد.
سرمربی استقلال به تندترین شکل ممکن پاسخ صحبت‌های عبدالله ویسی را داد؛ او سه بار به سرمربی نفت گفت:«شات آپ»!
سرمربی صنعت نفت آبادان پاسخ ادعای رقیب تیمش را با ادبیاتی کنایه آمیز و جالب داد.
نماینده دائم روسیه نزد سازمان های بین المللی در وین تاکید کرد این کشور از اصل اقدام متقابل در قبال اخراج دیپلمات های خود بهره می گیرد.
وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید، قصد دارد به هر شکل ممکن پاسخ رفتار زشت هواداران اتلتیکو مادرید را بدهد.
وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، به اقدام زشت هواداران اتلتیکو مادرید پاسخ داد.
وین رونی، ستاره سابق تیم ملی انگلیس، می‌گوید لیونل مسی بهترین بازیکن تاریخ و آرژانتین مدعی قهرمانی در جام جهانی 2022 است.
نماینده کشورمان نزد سازمان ملل گفت: هیئت فنی ایران برای پاسخ به سوالات آژانس به وین سفر کرده است.
جوسپ بورل گفت: من منتظر [دریافت] موضع همه در مورد متن پیشنهادی هستم، زیرا اگر صادقانه صحبت کنم هیچ چیز دیگری را نمی‌بینم که بتواند به توافق نهایی منجر شود.
سفیر چین در نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در وین با اشاره به اینکه پرونده ابعاد احتمالی نظامی برنامه هسته‌ای ایران موسوم به پی‌ام‌دی در سال ۲۰۱۵ بسته شد تصریح کرد که مسائل باقی‌مانده مربوط به دو دهه پیش است «که نه فوریت دارند و نه خطر اشاعه.» کوان بر همین اساس تاکید کرد که این مسائل نباید بزرگنمایی و به مانع عمده‌ای برای حصول توافق وین تبدیل شود.
کارلو انچلوتی در نشست خبری امروز خود در پاسخ به سوالی در مورد کیلیان اکباپه صراحتا گفت که از مهاجمان فعلی خود راضی است و نیازی به امباپه ندارد.
نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین در صفحه توییترش نوشت: واقعا، هیچ مسئله‌ای در پاسخ ایران [به متن پیشنهادی اتحادیه اروپا برای توافق در مذاکرات وین] وجود ندارد که مانعی جدی سر راه توافق باشد.
نماینده روسیه نزد سازمان های بین المللی در وین به ادعاهای ضد ایرانی غرب در خصوص مذاکرات احیای برجام پاسخ داد.
معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت: پاسخ ایران [به پیشنهادات آمریکا درباره متن پیش‌نویس توافق در وین] ما را در موقعتی قرار نداد که بتوانیم توافق را به سرانجام برسانیم. ما مدام گفته‌ایم که شکاف‌ها وجود دارند و از پاسخ ایران معلوم است که این شکاف‌ها هنوز باقی مانده‌اند.
نماینده روسیه نزد سازمان های بین المللی یادآور شد در صورت وجود اراده سیاسی برای به نتیجه رسیدن مذاکرات وین، پیشنهادات ایران می تواند مورد توجه قرار گیرد.
وزیر خارجه درباره مذاکرات وین بیان کرد: درباره مذاکره ایران برای لغو تحریم‌ها ما اخیرا آخرین متن طرف آمریکایی را دریافت کردیم و همکاران من به دقت در حال بررسی متن هستند. ما همچنان در موضوع تضمین نیازمند متنی نیرومندتر هستیم؛ لذا داریم فکر می‌کنیم چگونه می‌توان به یک متن نیرومند در موضوع تضمین دست یافت.
جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ‌کننده مذاکرات وین پاسخ روز گذشته آمریکا به مواضع ایران در رابطه با متن پیشنهادی اروپا بر سر احیای برجام را "بسیار معقول" خواند.
نماینده دائم روسیه در سازمان‌ های بین‌ المللی مستقر در وین امروز با اعلام دیدار با همتای ایرانی خود تصریح کرد: پیشنهادات ایران درباره برجام کاملا معقول است؛ امیدواریم واشنگتن سریع پاسخ دهد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز در سخنانی در اسپانیا در خصوص مذاکرات برچیدن تحریم های ضدایرانی در وین گفت: پاسخ ایران به پیشنهاد اروپا منطقی بود؛ منتظر جواب آمریکا هستتیم.
ایران در پاسخ به آخرین نسخه از پیش‌نویس توافق وین که از سوی اتحادیه اروپا ارائه شده است، نظرات خود را منتقل کرده است. آنطور که از لابلای مواضع تیم ایران پیداست، اختلافات بر سر سه موضوع است که ایالات متحده در دو مورد انعطاف شفاهی خود را بیان کرده، اما باید در متن گنجانده شود. موضوع سوم هم به تضمین تداوم اجرای برجام برمی‌گردد، که به واقع‌بینی آمریکا برای تامین نظر ایران بستگی دارد.
سخنگوی سرویس اقدامات خارجی اتحادیه اروپا: ما متن نهایی را در اختیار داریم. حال باید اینباره تصمیم‌گیری شود. پاسخ "آره یا نه" است. ما از تمامی طرفین انتظار داریم تا بسیار سریع در اینباره تصمیم‌گیری کنند.
امیرعبداللهیان: برای تیم مذاکره کننده انتفاع اقتصادی ایران از توافق، رعایت خطوط قرمز و حفظ توان و دانش و فناوری بومی صلح آمیز هسته‌ای مورد توجه جدی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ