وزیر خارجه درباره مذاکرات وین بیان کرد: درباره مذاکره ایران برای لغو تحریم‌ها ما اخیرا آخرین متن طرف آمریکایی را دریافت کردیم و همکاران من به دقت در حال بررسی متن هستند. ما همچنان در موضوع تضمین نیازمند متنی نیرومندتر هستیم؛ لذا داریم فکر می‌کنیم چگونه می‌توان به یک متن نیرومند در موضوع تضمین دست یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیرکل حزب الله لبنان و معاون وزیر خارجه ایران در یک دیدار مشترک در خصوص تحولات لبنان و منطقه بحث و تبادل نظر کردند.
سفیر جدیدایران با وزیرخارجه ارمنستان دیدار و استوارنامه خود را تقدیم کرد.
پس از اتفاقات اخیر در مناسبات دوجانبه و مشکلات و سوءتفاهمات ایجاد شده بین دو کشور، وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان اخیرا سه بار تلفنی گفت‌وگو کردند.
وزیرخارجه عربستان سعودی جزئیاتی از توافق اخیر میان تهران و ریاض را اعلام کرد.
حسین امیرعبداللهیان وزیرخارجه ایران در نظر دارد در اواخر ماه مارس جاری به روسیه سفر کند.
وزیرخارجه ایران که به بغداد سفر کرده در یک کنفرانس مشترک خبری با همتای عراقی خود شرکت کرد.
«اورماس رینسالو» روز دوشنبه در آستانه برگزاری نشست مشترک وزرای امور خارجه اتحادیه اروپا در بروکسل ادعا کرد: ما خیلی نگران اقدامات ایران هستیم که در جنگ اوکراین به صورت نیابتی رفتار می‌کند و هزاران پهپاد ایرانی به روسیه تحویل داده است. ایران باید عواقب جدی این اقدام را تجربه کند. این دیپلمات استونی درباره برنامه ادعایی چین برای ارسال سلاح به روسیه نیز ابراز نگرانی کرد.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در کوبا در دیدار با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه به ارائه گزارشی درمورد آخرین وضعیت روابط دو جانبه ایران و کوبا پرداخت.
سفیر جدید جمهوری شرقی اروگوئه در جمهوری اسلامی ایران رونوشت استوارنامه خود را تقدیم وزیر امور خارجه کشورمان کرد.
آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا روز جمعه گفت که واشنگتن یک شرکت اصلی تولید کننده پهپاد ایرانی را به دلیل عرضه ادعایی پهپاد به روسیه تحریم کرده است.
«فواد حسین» وزیر امور خارجه عراق به رسانه‌های سعودی گفت که «فیصل بن فرحان» وزیر امور خارجه عربستان به زودی برای گفت‌وگو درباره از سرگیری مذاکرات بین ریاض و تهران به بغداد سفر می‌کند.
سفیر ایران در کابل و سرکنسول‌های این کشور در افغانستان در دیدار با وزیر خارجه دولت موقت طالبان درباره گسترش همکاری‌ها بین دو کشور گفتگو کردند.
سفیر ایران در کابل و سرکنسول‌های این کشور در افغانستان در دیدار با وزیر خارجه دولت موقت طالبان درباره گسترش همکاری‌ها بین دو کشور گفتگو کردند.
رسانه های عبری در گزارش هایی از سفر وزیرخارجه آمریکا به اراضی اشغالی در هفته آینده خبر می دهند.
وزیر امور خارجه جهوری اسلامی ایران با رئیس مجلس لبنان دیدار و گفتگو کرد.
کنعانی گفت: انگلیس و برخی از کشور‌های اروپایی که می‌بایست بواسطه اقدامات ضد بشری شان علیه ملت ایران پاسخگو بوده و در مجامع بین المللی مسئول شناخته شوند، بی شک فاقد هر گونه صلاحیت اخلاقی برای طرح ادعا‌ها و اتهامات حقوق بشری علیه جمهوری اسلامی ایران هستند.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اظهارات وزیر خارجه انگلیس درباره روزنامه‌نگاری آزاد و صادقانه، تاکید کرد: آقای وزیر؛ شما با این شعارهای دروغین، رسما از اتاق جنگ علیه ملت ایران حمایت می‌کنید.
امیر عبداللهیان در صفحه توییتر خود نوشت: کاخ سفید که به شکل فزاینده‌ای در اعتشاشات اخیر ایران، مروج خشونت و ترور شد، هم زمان برای توافق هسته‌ای تلاش می‌کند. آقای بایدن، رفتار ریاکارانه و حمایت از داعش را متوقف کنید!
رسانه‌ها گزارش کردند، وزیر خارجه اوکراین پیشنهاد قطع روابط با ایران را به رئیس جمهور کشورش ارائه کرده است.
ولید فیاض وزیرخارجه لبنان تاکید کرد که موضوع واردات سوخت این کشور از ایران در روزها و یا نهایتا چند هفته آینده اجرایی می شود.
وزیر امور خارجه رژیم سعودی در جریان سخنرانی سالانه خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد در اظهاراتی مداخله جویانه به مسائل ایران پرداخت و ادعاهایی را مطرح کرد.
سفرای جدید ایران در کلمبیا و ایتالیا در آستانه عزیمت به محل ماموریت با وزیر امور خارجه دیدار و گزارشی از محل ماموریت و برنامه‌های خود ارائه کردند.
سفیر ایران در کلمبیا در آستانه عزیمت به محل ماموریت با وزیر امور خارجه دیدار و گزارشی از محل ماموریت و برنامه‌های خود ارائه کرد.
لیز تراس، وزیر خارجه انگلیس ادعا کرده که لندن باید از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای جلوگیری کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ