وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید، قصد دارد به هر شکل ممکن پاسخ رفتار زشت هواداران اتلتیکو مادرید را بدهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، شخصا از فلورنتینو پرز خواسته است که پیراهن شماره 7 را به او بدهند.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، علیرغم شکست در ال‌کلاسیکو می‌گوید وینیسیوس جونیور امشب قهرمان تیمش بود.
وینیسیوس و آنتونیو رودیگر از سوی فرانس فوتبال نامزد جایزه سوکراتس در سال 2023 شدند.
وینیسیوس و آنتونیو رودیگر از سوی فرانس فوتبال نامزد جایزه سوکراتس در سال 2023 شدند.
وینیسیوس، ستاره برزیلی رئال، فردا باید در دادگاهی در اسپانیا شرکت کرده و علیه توهین‌کنندگان به او در ورزشگاه مستایا شهادت بدهد ولی او خواهان تعویق دادگاه شده چون در تعطیلات به سر می‌برد.
وینیسیوس، ستاره برزیلی رئال، فردا باید در دادگاهی در اسپانیا شرکت کرده و علیه توهین‌کنندگان به او در ورزشگاه مستایا شهادت بدهد ولی او خواهان تعویق دادگاه شده چون در تعطیلات به سر می‌برد.
دقایقی پس از اعلام اینکه کیلیان امباپه با پی اس جی تمدید نخواهد کرد، وینیسیوس توییت جالبی منتشر کرد.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، بار دیگر از پروتکل‌های مبارزه با نژادپرستی این لیگ دفاع کرد و گفت حملات به وینیسیوس جونیور شبیه حملاتی است که در گذشته در اسپانیا به کریستیانو رونالدو می‌شد.
رونالدو نازاریو، اسطوره فوتبال برزیل، از هموطنش وینیسیوس جونیور حمایت کرده و می‌گوید در نبرد علیه نژادپرستی در کنار او خواهد بود.
رسانه برزیلی UOL ادعا کرد که وینیسیوس قصد دارد به زودی در یک مصاحبه از تصمیم خود برای ترک رئال در صورت عدم تصویب قانون سخت و جدی در اسپانیا علیه نژادپرستی، خبر بدهد.
انتشار تصاویر مربوط به گریه کردن وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، در زمین موجی علیه نژادپرستی را در شبکه‌های اجتماعی به راه انداخته است.
وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید، به شدت از بیانیه منتشر شده از سوی خاویر تباس عصبانی است.
دکتر محمد هاشمی، بیر انجمن علمی پیشگیری و درمان چاقی ایران می‌گوید: رژیم غذایی اصولی که مبتنی بر مصرف همه گروه های غذایی و عدم حذف وعده های غذایی اصلی در کنار داشتن برنامه تحرکی روزانه است ، کاهش وزن متعادلی بین نیم تا ١ کیلو در هفته را بدنبال خواهد داشت . کاهش وزن سریع و در مدت کوتاه با رژیم های غذایی کم کالری با عوارضی از جمله بروز سوء تغذیه، تحلیل ماهیچه ها و از همه مهم تر، افت سطح متابولیسم بدن همراه است. به این ترتیب نه تنها در ادامه به سختی می توان از رژیم های غذایی نتیجه گرفت بلکه شخص با افزایش وزنی به مراتب بیش از گذشته نیز مواجه خواهد شد. منبع: خبرآنلاین
اسطوره لیورپول محو درخشش وینیسیوس در بازی دیشب برابر سیتی شده بود و گفت او می تواند به زودی بهترین بازیکن دنیا شود.
وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید، با انتشار عکسی نشان داد که از روش خاص ورزشکاران بزرگ برای حفظ آمادگی‌اش استفاده می‌کند.
وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید، از حضور کارلو آنچلوتی در تیم ملی برزیل استقبال می‌کند.
یک رسانه اسپانیایی می‌گوید رئیس باشگاه رئال مادرید تابستان آینده با هدف انتقال کیلیان امباپه به این باشگاه حاضر است وینیسیوس جونیور را قربانی کند.
غیبت وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی، در بین نامزدهای حضور در ترکیب برتر سال فیفا باعث خشم شدید رئال مادرید و تحریم این مراسم از سوی آنها شده است.
وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید، نشان داده که راه باز کردن دروازه لیورپول را به خوبی بلد است.
فده والورده می گوید که جام باشگاه های جهان برای او و رئال اهمیت بالایی دارد و هشتمین جام خودش با پیراهن این باشگاه را می خواهد.
وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، به اقدام زشت هواداران اتلتیکو مادرید پاسخ داد.
وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی، در آستانه فسخ قراردادش با شرکت نایکی قرار دارد.
ماتئوس کُنیا ساعاتی پس از اتمام دربی مادرید در صفحه توییتر خود از پستی در حمایت از وینیسیوس منتشر کرد.
یک اظهارنظر نژادپرستانه بر علیه وینیسیوس در برنامه ال‌چیرینگیتو کافی بود تا موج حمایت جهانی از ستاره برزیلی رئال را شاهد باشیم اما همه چیز از مصاحبه کاپیتان اتلتیکو شروع شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ