سرمربی نفت آبادان پاسخ تندی را به حرف‌های ریکاردو ساپینتو در نشست خبری بعد از بازی امروز به سرمربی استقلال داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
انتظار می‌رود دست‌کم دورنمایی برای توسعه اماکن فرهنگی و افزایش سرانه اماکن ورزشی نیم تا یک متر و تنظیم بودجه عمرانی برای متولیان فرهنگی به ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد برای تحقق این ماموریت بزرگ، در نظ گرفتن یارانه فرهنگی برای مناطق کمتر برخوردار به قصد افزایش عدالت فرهنگی و مجموعه دیگر از اقدامات زیربنایی دارای آثار ملموس در نظر گرفته شود.
جمیله علم‌الهدی، همسر رئیس‌جمهور در بخشی از مصاحبه با رسانه ونزوئلایی گفت: ایران در تاریخ دشمنان زیادی مانند مغول‌ها، عرب‌ها، ترک‌ها داشته، ولی آن‌ها نتوانسته‌اند فرهنگ و زبان و آداب و رسوم ایران را عوض کنند.
جو بایدن، رئیس‌ جمهوری آمریکا در مراسم نوروزی کاخ سفید با بیان اینکه فرهنگ ایرانی شگفت انگیز است، گفت که متخصص فرهنگ ایرانی نیست و خود را دانشجوی [علاقه‌مند] به فرهنگ ایرانی می‌داند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: درباره جزئیات تفاهم با ونزوئلا بیان کرد: کارخانه تولید کاغذ را به صورت مشترک در آنجا راه‌اندازی می‌کنیم و ۸۰ درصد کار جلو رفته است.
مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که 12 اردیبهشت 1402 آخرین مهلت شرکت در دومین پویش «ایران سرسبز ایران قوی» است.
رئیس بنیاد شهید با اشاره به اینکه فرهنگ مقاومت ریشه در انقلاب اسلامی ایران دارد، گفت:ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با استفاده از شبکه‌های اجتماعی باید مورد توجه قرار گیرد.
آئین‌های سه مرحله اصلی گذار و در کنار آن مراسم عید قربان، به عنوان یک گذر در میانه زندگی فرد، در شهرستان چابهار استان سیستان و بلوچستان و در قالب طرح مردم‌شناختی آئین‌های گذار بررسی شد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برگزاری جشنواره‌ها و برنامه‌های فرهنگی و هنری موجب اتحاد و همدلی دوباره و هرچه بیشتر آحاد مختلف مردم با یکدیگر شده است.
حتی کاسبی حلال هم برای مسئول جمهوری اسلامی حرام است. ما مخالف ثروت نیستیم و اتفاقا بار فرهنگی را خیلی از ثروتمندان بر دوش کشیده اند؛ اما اگر خواستی در جمهوری اسلامی مسئولیت پیدا کنی، تو را به خدا فکر جیب نکن؛ برای خدمت و کار بیا. این باید مسأله ما باشد و باید دنبال راهکار برای آن باشیم و نمی شود به «عدالت» اتکا کنیم.
وزیر کشور با بیان اینکه اکثریت بانوان ایرانی مقید به رعایت عفاف و حجاب هستند، اظهار کرد: عفاف و حجاب، بخش جدایی ناپذیری از هویت و فرهنگ زنان ایران است.
رشت- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه ایران قوی و مستقل خار چشم دشمنان است، گفت: ایران با عنوان قدرت منطقه‌ای و تأثیرگذار در نظام بین المللی برای دشمنان قابل تحمل نیست.
وزیر کشور گفت: عمده آسیب‌های اجتماعی موجود در جامعه ما ناشی از ورود فرهنگ بیگانه و مخرب غرب است.
معاون سیاسی وزارت خارجه گفت: تمدن غنی و فرهنگ فاخر ایران اسلامی، گنجینه ارزشمند بشری است که سرمایه بزرگی برای انسان محور کردن روابط جهانی بر پایه چندجانبه‌گرایی است.
«لبانه مشوح» وزیر فرهنگ سوریه که به ایران سفر کرده است شامگاه سه شنبه (۲۲ شهریور ۱۴۰۱) ضمن بازدید از تالار وحدت با «محمد مهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار و در نشست خبری مشترک با همتای ایرانی خود حضور پیدا کرد.
«توسعه فرهنگ ورزش» کلید واژه ای است که در پیام تبریک  مقامات شورای المپیک آسیا به محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک تکرار و تاکید شده است.
بجنورد- وزیر میراث فرهنگی و گردشگری برگزاری مسابقات کشتی در گود چشمه زینل خان اسفراین را نشانه تمدن و فرهنگ غنی ایران دانست و گفت: هر ایرانی حداقل یک بار باید این محل را از نزدیک ببیند.
تیم نیروهای مسلح کشورمان در رشته ارتش و فرهنگ مسابقات بین المللی نظامی ۲۰۲۲ موفق به کسب مقاوم اول بخش تک خوانی اتین مسابقات شد.
امروز بیستم اردیبهشت ماه، مصادف با «سه‌شنبه‌های نظارتی» مجلس که قرار است نمایندگان در صحن علنی مجلس طبق روال، موارد نظارتی ازجمله سوال از وزرا و تحقیق و تفحص را در دستور کار خود قرار دهند با حضور وزیر امور خارجه و پاسخگویی وی در پشت تریبون مجلس درباره موضوعاتی همچون سدسازی ترکیه روی رودخانه‌های دجله و ارس آغاز به کار کرد.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه فرهنگ حاج قاسم، «ما می‌توانیم» است که موردپسند ما و فرهنگ پیروز است، عنوان کرد: دشمن نمی‌خواست ملت ایران با این‌ همه تحریم و تهدید گام‌های بلندی در راستای استقلال و خودکفایی بردارد. رئیسی یادآور شد: کشتی ما را با قلدری دزدیدند و ایران ثابت کرد دوران بزن‌ دررو تمام شده؛ یکی گرفتند، دو کشتی آنان را توقیف کردیم.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی محمد خزاعی را به ریاست سازمان سینمایی منصوب کرد تا خزاعی در جایگاه پانزدهمین مدیری که در تاریخ جمهوری اسلامی بر این کرسی حساس تکیه زده، مامور به تغییرات در ساختار سینمای ایران شود؛ ماموریتی که در حکم انتصاب خزاعی به آن اشاره شده است.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌های عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ