سرمربی صنعت نفت آبادان پاسخ ادعای رقیب تیمش را با ادبیاتی کنایه آمیز و جالب داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عزت‌الله پورقاز از بازیکنانی است که در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر هنوز موفق به عقد قرارداد رسمی با تیمی نشده است.
دروازه‌بان سپاهان عزادار شد
شمس آذر قزوین در اولین میزبانی خود با دست خالی میدان را ترک کرد، اما اتفاق مهمی در این بازی به وقوع پیوست.
گران‌ترین بازیکن فصل گذشته تیم استقلال و یکی از گزان‌ترین بازیکنان فوتبال ایران، هنوز هیچ پیشنهاد خوبی دریافت نکرده است!
بانوان اراکی تمام بلیت‌های در نظر گرفته شده برای دیدار آلومینیوم و استقلال خوزستان را خریداری کردند.
بازیک تیم فوتبال پرسپولیس که زمان زیادی از حضورش در تیم بزرگسالان نمی‌گذرد با اتفاق تلخی مواجه شد.
بازیک تیم فوتبال پرسپولیس که زمان زیادی از حضورش در تیم بزرگسالان نمی گذرد با اتفاق تلخی مواجه شد.
مدافع جدید نساجی مازندران در لحظات پایانی دیدار با پیکان کاپیتان تیمش بود.
حمیدرضا خان محمدی رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیزات مدارس کشور گفت: تا امروز ۵۴۰ ملک مازاد در آموزش و پرورش شناسایی شده‌اند و ۳۴۱ ملک در فرایند ارزش‌افزایی قرار گرفته است.
مدیر تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت برطرف شدن مشکل بازی مهاجم ۳۳ ساله طلایی‌پوشان در گروی اصلاح قرارداد اوست.
لیگ‌های مختلف اروپایی در فرمت جدید لیگ قهرمانان اروپا شانس زیادی برای کسب یک سهمیه بیشتر خواهند داشت.
تعدادی از بازیکنان استقلال در آستانه جدایی قرار گرفتند، اما نهایتا در این تیم ماندگار شدند، فسخ قراردادهایی که به قرارداد جدید ختم شده است.
سعید عزت‌اللهی در لیست وایله برای هفته سوم هم حضور ندارد.
ویزای محمدگنج خانلو و رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در حالی صادر شده است که پاسپورت این نفرات در ایران نیست و به این ترتیب بعید است رکابزن ایران به مسابقات جاده هم برسد!
ویزای محمدگنج خانلو و رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در حالی صادر شده است که پاسپورت این نفرات در ایران نیست و به این ترتیب بعید است رکابزن ایران به مسابقات جاده هم برسد!
ناحیه‌ی چشم پوست نازکی دارد، به همین دلیل اولین چین و چروک‌ها در این قسمت ظاهر می‌شوند. ما بیشتر اوقات ندانسته بر روی این چین و چروک‌ها تأکید می‌کنیم و در نتیجه باعث می‌شویم پیرتر از سن واقعی مان به نظر برسیم. این اتفاق زمانی رخ می‌دهد خط چشم سیاه و ضخیمی می‌کشید و باعث می‌شوید چشم‌ها کوچک و بی روح به نظر برسند.
امان از دست این کورتیزول! وقتی استرس داشته باشید و سطح ترشح این هورمون بالا برود قندخون‌تان هم بالا خواهد رفت. بر اثر این اتفاق فرایندی پیش می‌آید که پزشکان آن را تحت عنوان «گلیکیشن» می‌شناسند. گلیکیشن باعث از بین رفتن کلاژن و الاستین می‌شود، دو فیبر پروتئینی که پوست را نرم و بدون چین و چروک نگه می‌دارند.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران با ابراز خرسندی از راهیابی پنج کشتی گیر وزن نخست به دیدار فینال گفت: صعود هر پنج نماینده روز اول ایران به فینال اتفاق زیبایی را رقم زد.
این کودکان در شرایط حاضر تحت تاثیر اتفاقی خوشایند و روزی زیبایند ولی چون در خبر اعلام شده که آنها بی سرپرست و یا بد سرپرست اند قطعا انتشار چهره و تصویر آنها بدون پوشش با هیچ معیار اخلاقی و حرفه‌ای توجیه پذیر نیست.
ماجرا این است که بخش زیبای کار ملی‌پوشان ایرانی در همین جام دیده نشد. بازیکنان تیم ملی از قبل تصمیم گرفته بودند اگر به دور دوم جام جهانی رفتند، هرچه پاداش می‌گیرند را به مؤسسه‌های خیریه اهدا کنند، ولی این مورد محقق نشد تا نیت خیر بازیکنان تیم ملی به ظاهر عملی نشود. اینجا، ولی اتفاق تازه‌تری رخ داده که واقعا قابل تحسین است.
هیبریدها بین گونه هایی متولد می شوند که از نظر بیولوژیکی کاملاً مشابه هستند تا بتوانند بر همه موانع تولید مثل غلبه کنند. این جفت‌گیری‌ها به ندرت در طبیعت اتفاق می‌افتد، حتی زمانی که گونه‌ها در یک زیستگاه مشترک هستند.
نارضایتی نسبتی با انتظارات دارد/ ادوارد سعید در کتاب «شرق‌شناسی» به خوبی و زیبایی تصویر کرده که غرب چگونه تصویر شرق را چنان/ برساخت که یک رابطه قدرت و سلطه‌ای را تثبیت و تحکیم کند/ فکر می‌کنند فردا اگر جمهوری اسلامی نباشد ایران سوئیس است؛ این تصور از کجا آمده؟/ تصور ما از تحولات اجتماعی در غرب هم تصویری واژگونه و تخیلی است/ امام در فرانسه در مورد جمهوریت گفت طبق قوانین اسلام، همه‌جا گفته اسلام خواهد بود/ اینکه کدام مساله زنان اولویت اصلی است را چه کسی تعیین می‌کند؟/ این توانمندسازی که در حوزه زنان در جمهوری اسلامی اتفاق افتاده آیا در هیچ دوره دیگری از تاریخ ایران اتفاق افتاده است؟/ قطعا مساله فعلی ما در مورد حجاب متاثر از بازی‌های جناحی است/ شما ریاکاری را فقط در مذهبی‌ها می‌بینید؟
سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: زیبایی فوتسال به این است که غیر قابل پیش‌بینی است و هر هفته منتظر اتفاق تازه‌ای هستید.
دکتر فائزه اسلامی، پزشک هماهنگ‌کننده اهدای عضو، خودش مرگ مغزی این زن جوان را تایید کرد. او ماجرای این اتفاق دردناک را اینطور روایت کرد: این خانم ۳۵ ساله در یک کلینیک پذیرش شد تا عمل بینی انجام دهد، اما بعد از عمل، گویا دچار ایست قلبی شد. عملیات احیا صورت گرفت. بعد از آن نیز به دلیل کمبود اکسیژن دچار آسیب مغزی شد و نیاز به بستری در قسمت آی‌سی‌یو بیمارستان را داشت. برای همین خیلی زود از کلینیک به بیمارستانی در پایتخت منتقل شد. اما کم‌کم روند مرگ مغزی صورت گرفت. این حالت در خانم پیشرفت کرد و کل مغز دچار آسیب و در نهایت مرگ مغزی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ