نماینده دائم روسیه در سازمان‌ های بین‌ المللی مستقر در وین امروز با اعلام دیدار با همتای ایرانی خود تصریح کرد: پیشنهادات ایران درباره برجام کاملا معقول است؛ امیدواریم واشنگتن سریع پاسخ دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عادل فردوسی‌ پور به تازگی در یک پادکست اینترنتی صحبت‌های جالبی را مطرح کرده است.
فردوسی‌پور درباره پیشنهاداتی که در این سال‌ها داشته، گفت: برای رفتن از کشور پیشنهاد‌های اغواکننده بی‌شرمانه و باشرمانه‌ای به من شد، ولی لطف مردم و حس احترامی که می‌بینم ارزش تمام چیز‌هایی که در ذهنم قربانی کردم را دارد.
فدراسیون فوتبال قطر با ارائه پیشنهادات وسوسه انگیزی به دنبال تغییر تابعیت دو ستاره فوتبال ایران است.
علی مطهری گفت: در تشکیل دولت موقت انتخاب آقای مهندس بازرگان در درجه اول به پیشنهاد شهید مطهری بود. امام بر اساس اعتمادی که به شهید مطهری و شناختی که از مهندس بازرگان داشتند، این انتخاب را انجام دادند و ایشان را به عنوان نخست وزیر موقت معرفی کردند. برخی می‌گویند که تصمیم خوبی نبود، اما به نظر من، تصمیم کاملا درستی بود. این کار باعث شد که غربی‌ها مانع کمتری در راه پیروزی انقلاب ایجاد کنند و انقلاب به راحتی پیروز شود.
خاندوزی گفت: رویکرد دولت سیزدهم محدود کردن ویژه‌خواری، توسعه دسترسی مردم و بهبود چشم‌انداز تولید و تولیدکننده به صورت هم زمان است. عشقی نیز افزود: صنعت خودروسازی شبیه بیماری است که عارضه‌های مختلفی دارد؛ انباشت زیان ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی یقینا قابل ادامه نبود و این صنعت در صورت ادامه روند قبل، حتما با یک توقف تلخ مواجه می‌شد.
مدافع چپ ملی‌پوش ایرانی تیم آاک یونان قصدی برای بازگشت به لیگ برتر ندارد و به دنبال ادامه حضور در اروپاست.
وزیر امور خارجه آمریکا مدعی شد که پاسخ ایران به پیشنهادات اروپا در رابطه با احیای توافق هسته ای گامی رو به عقب بود.
بلینکن مدعی شد: به نظر می‌رسد ایران یا نمی‌خواهد یا نمی‌تواند کاری که برای رسیدن به یک توافق لازم است را انجام دهد و آن‌ها همچنان به مطرح کردن مسائل خارج از چارچوب ادامه می‌دهند که انجام شدن توافق را غیرمحتمل‌تر می‌کند.
وزیر امور خارجه آمریکا ادعاهای خود را درباره برنامه هسته ای ایران و مذاکرات لغو تحریم ها تکرار کرد و گفت: پاسخ ایران به پیشنهادات اروپا دستیابی به توافق در آینده نزدیک را نامحتمل می سازد.
امیرعبداللهیان در این گفتگوی تلفنی اراده جمهوری اسلامی ایران بر حصول توافقی خوب، پایدار و قوی را مورد تاکید قرار داد.
«به نظر می‌رسد که پیشنهادات ایران بیش از حد بلندپروازانه نبوده و در صورت وجود ارائه سیاسی لازم برای تکمیل گفتگو‌های وین، می‌تواند قابل قبول باشد».
وزیر امور خارجه کشورمان در این ارتباط تلفنی آخرین تحولات مربوط به گفتگو برای لغو تحریم‌ها و پاسخ شب گذشته ارسال شده از سوی کشورمان برای هماهنگ کننده اروپایی را به اطلاع بدر البوسعیدی وزیر امور خارجه سلطنت عمان رساند.
«وِدانت پاتل» معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا ساعاتی بعد از ارسال پاسخ ایران به «انریکه مورا» معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، با تلاش برای انداختن توپ در زمین ایران، مدعی شد که پاسخ تهران سازنده نبود.
جاگاریان گفت: پیش‌نویسی که با میانجیگری سرویس اقدام خارجی اروپا از آمریکایی‌ها دریافت شده، توسط کارشناسان ایرانی تماما در حال بررسی شدن است. نباید عجله کرد و هیاهو به پا کرد. لازم است که به دوستان ایرانی زمان بدهیم تا با آرامش کار کنند.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: پاسخ ایران به آمریکا انتقال داده شد و ما منتظر پاسخ آمریکا هستیم. امیدواریم این پاسخ به ما اجازه دهد که مذاکرات را کامل کنیم. امیدوارم این اتفاق بیفتد، اما نمی‌توانم به شما در این زمینه اطمینان بدهم.
نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در خصوص نتیجه نهائی مذاکرات برچیدن تحریم های ضدایرانی اعلام کرد: نتیجه نهایی به نحوه واکنش آمریکا به پیشنهادات معقول ایران بستگی دارد.
بلومبرگ امروز به نقل از یک دیپلمات اروپایی آگاه به مذاکرات برچیدن تحریم های ضدایرانی اعلام کرد که بروکسل پاسخ ایران به طرح «جوزف بورل» درباره اجرای کامل برجام را سازنده می داند.
یک سخنگوی وزارت خارجه آمریکا امروز اعلام کرد که واشنگتن پیشنهادات ایران را از طریق اتحادیه اروپا دریافت کرده است.
نماینده دائمی روسیه در سازمان های بین المللی در وین، در سخنانی تاکید کرد: ایران به پیشنهادات اتحادیه اروپا در ارتباط با مذاکرات رفع تحریم‌ها پاسخ های سازنده ای ارائه کرده است.
شبکه خبری الجزیره به نقل از یک مقام ایرانی از ارسال پاسخ تهران به پیشنهادات اروپا درباره مذاکرات برچیدن تحریم ها در وین خبر داد.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با وزیر امور خارجه چین بر لزوم واکنش واقع‌بینانه آمریکا به پیشنهادهای سازنده جمهوری اسلامی ایران در مورد مسائل مختلف برای انجام توافق، تاکید کرد.
عشقی تاکید کرد: در خصوص کریپتوها، بحث دارایی بودن این ها واقعا نه تنها در داخل ایران بلکه در سایر کشورها هم از نظر نهادهای ناظر بر بازار پول و بازار سرمایه دغدغه های جدی وجود دارد که ممکن است در میان مدت ضربه سنگینی به سرمایه‌گذاران کریپتوها بزند.
رئیس جمهور آمریکا: ما از طریق دیپلماسی در هماهنگی با متحدان و شرکای منطقه‌ای، پیشنهادی برای بازگشت متقابل به اجرای کامل برنامه جامع اقدام مشترک(برجام) توسعه دادیم تا جلوی دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای را بگیریم.
در تمام این مدت تیم فیلم«قهرمان» با حسن نیت برای حل مسئله پیش آمده از مسیر منصفانه اعلام آمادگی کرده و می ‌کند. چنانکه پیش از نمایش عمومی فیلم «قهرمان» در ایران جلساتی به پیشنهاد مدیرعامل خانه سینما، آقای منوچهر شاهسواری درباره این موضوع برگزار شد. در این جلسات و جلسه دیگری که بعد از آن در دفتر وکیل فیلم «قهرمان» بود، از آنجایی که تیتراژ فیلم در زمان اکران جشنواره کن هنوز کامل و قطعی نبوده و حتی نام بعضی از عوامل از جمله یکی از طراحان فیلم به دلیل فشار کاری و تسریع در آماده کردن نسخه نمایش از قلم افتاده بود، تیم فیلم «قهرمان» ضمن اذعان به اشتباه سهوی پیش آمده بابت عدم اشاره به زحمات خانم مسیح زاده در سال ۱۳۹۳، با این موضوع که نام وی تحت عنوان تحقیق و پژوهش در تیتراژ فیلم ذکر و حقوق مادی وی نیز طبق عرف سینما لحاظ شود، موافقت کرد؛ با آنکه در حقیقت دستیاران کارگردان، مشاور حقوقی فیلم و برخی همکاران در شیراز، عهده ‌دار بخش‌ های نیازمند تحقیق و پژوهش در فیلم قهرمان بوده ‌اند. همچنین از طرف فیلم قهرمان پیشنهاد شد نام تمام هنرجویان ورکشاپ نیز در تیتراژ ذکر شود. ولی بعد از مدتی ایشان با تغییر نظر خود، راه هرگونه گفتگویی را بستند و به همین دلیل متاسفانه ذکر نام دیگر هنرجویان نیز به چالش کشیده شد و بالاجبار برای جلوگیری از سوءتفاهم بیشتر به تیتراژ اضافه نشد. بعد از مدتی وکیل سابق ایشان از وکیل فیلم «قهرمان» همراه با درخواست مالی، عنوانی را برای ذکر نامشان در تیتراژ درخواست کردند که بسیار خارج از عرف و فاقد مبنای حقوقی بود. و مدتی بعد از آن، درخواست سهیم شدن در تمام درآمدهای فیلم «قهرمان» را داشتند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ