نماینده روسیه نزد سازمان های بین المللی در وین به ادعاهای ضد ایرانی غرب در خصوص مذاکرات احیای برجام پاسخ داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین امروز اعلام کرد: تانک های «لئوپارد» به‌زودی پس از نابودی توسط روسیه در لیست قرمز قرار خواهند گرفت.
اولیانوف در صفحه توییترش نوشت: کشور‌های غربی مذاکرات چندجانبه در وین را تا جایی که امکان داشت سیاسی کردند. اما ظاهرا، اکنون فهمیده‌اند که چنین سیاستی با منافع خودشان مطابقت ندارد.
سفیر و نماینده دائم روسیه نزد سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین، پیشرفت صورت گرفته در زمینه حل‌وفصل مسائل پادمانی میان ایران و آژانس اتمی را ملموس توصیف کرد.
نماینده دائم روسیه در سازمان‌ های بین‌ المللی مستقر در وین امروز اعلام کرد: در تعاملات میان ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پیشرفت بسیار ملموسی حاصل شده است.
میخائیل اولیانوف در واکنش به اظهارات اخیر جیک سالیوان درباره ایران گفت: نشانه مثبت این است که گزینه دیپلماتیک، به قضاوت گفته‌های خودش، همچنان روی میز است.
نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین، با تایید اظهارات سخنگوی وزارت خارجه ایران درباره برجام، اقدامات تهران را شفاف توصیف کرد.
«میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین اتریش در پیامی آمریکا و سه کشور اروپایی عضو برجام را مقصر عدم حصول نتیجه در گفت‌وگوها درباره برنامه هسته‌ای ایران دانست.
نماینده روسیه در سازمان‌ های بین المللی مستقر در وین امروز هشدار داد: هر روز که از سرگیری مذاکرات می‌ گذرد، ما به نقطه بی‌ بازگشت نزدیک می‌ شویم.
اولیانوف خاطرنشان کرد که آمریکایی ها و اروپایی ها خودشان از بازگشت به توافق هسته ای ممانعت می کنند.
اولیانوف در نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تاکید کرد که روسیه مصصم است مذاکرات برای تکمیل مذاکرات برجام در اسرع وقت انجام شوند.
نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین بر این باور است که فرصت احیای برجام همچنان وجود دارد.
سفیر و نماینده دائم روسیه نزد سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین با اشاره به تمایل مسکو برای جمع‌بندی سریع‌تر مذاکرات رفع تحریم‌ها تصریح کرد که هنوز فرصت برای رسیدن به توافق نهایی در وین برای ازسرگیری اجرای برجام وجود دارد.
اولیانوف گفت: ایران و همچنین روسیه و چین آماده نهایی کردن یک تصمیم تقریباً کاملاً توافق شده برای بازگشت به پارامتر‌های اصلی توافق هسته‌ای هستند
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین گفت که مسکو روابط خوب بین ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی را تشویق می کند.
نماینده دائم روسیه در سازمان‌ های بین المللی مستقر در وین امروز خبر داد: برنامه هسته‌ای ایران فردا در نشست شورای حکام بررسی می‌شود.
نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی به اظهارات مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره ایران پاسخ داد.
نماینده دائم روسیه در سازمان‌ های بین المللی مستقر در وین امروز در پاسخ به ادعاهای مضحک «رابرت مالی»، رفتار آمریکا در قبال مذاکرات رفع تحریم‌های ضدایرانی را غیرمسئولانه خواند.
اولیانوف نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین در واکنش به اظهارات اخیر جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، در صفحه توییترش نوشت: البته او حق دارد بدبین باشد. اتحادیه اروپا کمک قابل توجهی به مذاکرات وین کرد. اگرچه، جا دارد بپرسیم که آیا تمامی ما (از جمله اتحادیه اروپا)، هر کاری که لازم بود را برای نهایی کردن موفقیت‌آمیز این روند انجام داده‌ایم یا نه؟ پاسخش لزوما مثبت نیست.
نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین در صفحه توییترش نوشت: واقعا، هیچ مسئله‌ای در پاسخ ایران [به متن پیشنهادی اتحادیه اروپا برای توافق در مذاکرات وین] وجود ندارد که مانعی جدی سر راه توافق باشد.
«به نظر می‌رسد که پیشنهادات ایران بیش از حد بلندپروازانه نبوده و در صورت وجود ارائه سیاسی لازم برای تکمیل گفتگو‌های وین، می‌تواند قابل قبول باشد».
نماینده روسیه نزد سازمان های بین المللی یادآور شد در صورت وجود اراده سیاسی برای به نتیجه رسیدن مذاکرات وین، پیشنهادات ایران می تواند مورد توجه قرار گیرد.
اولیانوف گفت: توپ اکنون در زمین دولت آمریکاست و ایران پیشنهاد کرده است که در جریان اصلاح پیش‌نویس احیای توافق هسته‌ای، تضمین‌های مربوط به حفظ توافق در آینده تقویت شود.
اولیانوف گفت: توپ اکنون در زمین دولت آمریکاست و ایران پیشنهاد کرده است که در جریان اصلاح پیش‌نویس احیای توافق هسته‌ای، تضمین‌های مربوط به حفظ توافق در آینده تقویت شود.
دیپلمات روس درباره اینکه آیا مذاکرات این هفته ادامه پیدا می‌کند گفت نمی‌تواند به این پرسش پاسخ دهد. او با این حال گفت: ما درباره چند روز صحبت می‌کنیم نه چند هفته.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ