روزهای متمادی از فسخ قرارداد باشگاه استقلال با سیاوش یزدانی می گذرد اما هنوز این باشگاه بازیکن جدیدی به ترکیب اضافه نکرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میانگین گلزنی در بازی های دو هفته اول لیگ برتر هنوز به دو نرسیده و یک گل نیاز دارد تا آمار سال گذشته تکرار شود.
عبدی بعداز درخشش در یکی دوسال ابتدایی و حتی گلزنی در فینال لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس، افت کرد و در فصل اخیر عملکرد ناامید‌کننده‌ای به نمایش گذاشت. آمار گلزنی او برای انتقال به فوتبال اروپا یا حتی کشورهای عربی بهیچ وجه کافی و راضی‌کننده نیست
آقای گل لیگ برتر ایران بازی تدافعی تیم‌ها را عامل اصلی آمار گلزنی مهاجمان می‌داند.
رودریگو، ستاره برزیلی رئال مادرید، در این فصل از نظر آمار گلزنی جهشی بزرگ داشته و رکورد قبلی خود را نزدیک به دو برابر کرده است.
مهدی قایدی در مصاف با نساجی اگر چه موفق به گل زنی نشد اما یکی از خوب های استقلال بود و بارها خط دفاعی نساجی را آزار داد.
لیگ برتر بیست و دوم نسبت به فصل گذشته از نظر آمار گل‌های زده رشد فوق‌العاده‌ای داشت.
ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی، در هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس مقابل فولام گلزنی کرد.
ارلینگ هالند در فصل جاری چمپیونزلیگ در آمار گلزنی و گل‌سازی بهترین آمار را داشته و جلوتر از مسی، امباپه، صلاح و وینیسیوس قرار دارد.
سردار آزمون حالا به یکی از امیدهای اصلی گلزنی لورکوزن تبدیل شده است.
روزنامه رکورد در یادداشتی، به آمار گلزنی مهدی طارمی پرداخت و نوشت که بازیکن ایرانی باید آمارش را بهبود ببخشد.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی النصر، امشب در ورزشگاه شاهزاده عبدالله بن جلاوی در الاحسا، به دنبال گلزنی و ثبت یک آمار جدید است.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی النصر، امشب در ورزشگاه شاهزاده عبدالله بن جلاوی در الاحسا، به دنبال گلزنی و ثبت یک آمار جدید است.
پرونده دور رفت لیگ برتر با قهرمانی پرسپولیس بسته شده است و در روزهای پایانی هفته جاری شاهد آغاز دور برگشت بازی ها خواهیم بود.
طی مرحله یک هشتم جام جهانی در قطر، رکورد گلزنی شکسته شد و آمار جالبی به جا ماند.
با پایان مرحله گروهی جام جهانی آمار و ارقام جالبی در خصوص تعداد گل‌های به ثمر رسیده در این تورنمنت منتشر شده است.
تیم ملی فوتبال ایران در نیمه دوم به مراتب بهتر از آمریکا بازی کرد و موقعیت های خوبی برای گلزنی به دست آورد. درست بر خلاف نیمه اول.
تیم‌ملی اروگوئه در دو بازی جام جهانی موفق به گلزنی نشده است.
هری کین، مهاجم و کاپیتان تیم ملی انگلیس، از نظر نرخ گلزنی بهترین آمار را در میان همه مهاجمان حاضر در قطر دارد.
توماس مولر در بین بازیکنان تیم ملی آلمان آمار گلزنی درخشانی در جام‌های جهانی دارد و امیدوار است در قطر آمار گلزنی خود در این تورنمنت را بهبود بخشد.
جیمی کاراگر معتقد است سبک بازی داروین نونیز مثل فرناندو تورس است و ابراز امیدواری کرد که از لحاظ آمار گلزنی هم مثل ستاره اسپانیایی سابق لیورپول باشد.
اگرچه آمار گلزنی تیم صدرنشین کاهش یافته اما لیگ برتر در مجموع گلهای بیشتری را در خود دارد.
با نگاهی به آمار گلزنی تیم‌های استقلال و پرسپولیس همچنین گلزنان این دو تیم در خط حمله به نکته جالب توجهی برمی‌خوریم.
با کارنامه‌ای که طارمی در بازی‌های باشگاهی دارد، آمار گل‌های ملی‌اش چنگی به دل نمی‌زند و حتی به نیم گل زده در هر مسابقه هم نمی‌رسد. او طی ۵۸ بازی ۲۸ گل زده است. این بدان معناست که طارمی حتی به متوسط گلزنی کریم باقری در تیم ملی هم که یک هافبک تدافعی و بعضا مدافع میانی است نرسیده. بخشی زیادی از این اتفاق متوجه همین سیستم و تفکرات کارلوس کی‌روش است که مانع از نزدیک‌شدن بیشتر مهدی طارمی به باکس تیم حریف می‌شود
روبرت لواندوفسکی آمار گلزنی خوبی در اولین بازی رسمی خود برای تیم های سابقش دارد. او امیدوار است امشب در اولین بازی رسمی برای بارسا نیز موفق به گلزنی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ